Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Thnx! Die ken ik nog wel. Super mooie trans, vooral werkzaam in Den Haag als ik me niet vergis….


Thnx voor je info!


@Fredje020 is dat deze? want ik heb vragen of dit wel een vrouw is.


 
@Fredje020 is dat deze? want ik heb vragen of dit wel een vrouw is.



Haha, nee gaat niet over dezelfde Dulce. Als je t gesprek leest zie je dat dd Dulce waar wij het over hebben de komende jaren in de gevangenis zit 😉


Maar ik durf idd niet met zekerheid te zeggen dat de Dulce die jij stuurt geboren is als vrouw……….
 
Meestal wel liedje of zo maar hoor je hun stem niet/amper waardoor onduidelijkheid blijft.
überhaupt komt het voor dat shemales ook adverteren in de categorie "vrouwen" haha Ik hoop dat dit graag gescheiden blijft niet waar, ik heb gevraagd of ze anaal doet bij haar maar dat doet ze niet...eens kijken op Kinky op alle shemales anaal aanbieden
Update: na zo meer dan 40 shemale advertenties gezien te hebben biedt meer dan 95% als optie anaal aan, terwijl zij doet dat niet, dat helpt wel mee om te checken of het een vrouw is of niet! we gaan het er maar op wagen en anders na een half uur is het gelukkig voorbij 😁 @Wallie64



ps: ik bedenk me ook dat door al die cosmetische ingrepen die deze dame in mijn advertentie ook heeft gedaan en de shemales doen dat natuurlijk ook dat het soms een beetje moeilijk is uit elkaar te houden
 
Laatst bewerkt:
de meeste transen die ik bezocht heb hebben helemaal geen mannelijke stem hoor…..

Maar als je vaak twijfelt of iemand trans is of niet, dan is het vaak wel zo lol.

haha ja probeer gewoon uit te vinden of ze een vrouw is en heb wat reacties achter gelaten, en als ik aan het einde van de week niks hoor dan vraag ik het gewoon, alleen de punt is ik heb wel even op de foto's gekeken en ze heeft wel een vagina, Tuurlijk kan je dan wel een seksoperatie doen maar het valt me op dat meeste shemales nog steeds een piemel hebben.

man man wat een educatieve week 😂
 
Dit is overigens wel 100% waar en dat onderzoekje wat je deed over anale seks dat is ook in haar voordeel…..

ja dus 1 geen anaal 2 heeft een poesje 3 staat in de vrouwen sectie

waarschijnlijk sommige vrouwen hebben gewoon door plastische chirurgie een gezicht, wat veel overeenkomt met shemales die ook plastische chirurgie hebben gedaan
 
Tuurlijk kan je dan wel een seksoperatie doen maar het valt me op dat meeste shemales nog steeds een piemel hebben.

Je haalt shemale en trans door elkaar. Een shemale heeft per definitie een piemel, zoals de naam "shemale" ook eigenlijk aangeeft.

Een trans kan zowel een piemel hebben als een (nep)kutje.

Dus om het duidelijk te houden, noem het vanaf nu trans(seksueel).

Maar toch blijf ik erbij dat ik bij haar ook mn twijfels heb, niet alleen door dr gezicht. Dr billen lijken nep, dr borsten zijn overduidelijk nep, ze probeert net teveel als een jong meisje over te komen en in dr gezicht zitten ook mannelijke accenten zoals dr kaaklijn en grootte van dr hoofd.


Nogmaals: bij twijfel is het vaak gewoon zo.
Dat ze geen anaal aanbiedt doet ze misschien expres om twijfelaars zoals jij over de streep te trekken 😉

Maar als je dr echt zo lekker vindt, wat kan jou t schelen? Het is niet zo dat ze ineens op een knopje drukt en er wel een enorme lul tevoorschijn komt hoor….
 
@Fredje020 nou ja het is gewoon goed om het even met wat mensen te bespreken zeker omdat meerdere hun twijfels hebben, en dat geeft mij gewoon het gevoel dat ik recht heb om dat ook gewoon te vragen maar dan op een aardige manier, dus dat gaan we ook doen en ja zeer aantrekkelijk maar! wat betreft "wat maakt het uit" zo ver ben ik nog niet...en je kan toch ook als het dan uiteindelijk een omgebouwde vrouw is het er toch bij zetten? afijn ik vind het als hetero een rare gedachte om met een biologische man seks te hebben, maar misschien ben jij al zo ver dat ik jou niet meer uitmaakt :)
 
Laatst bewerkt:
Ze zetten het er niet bij omdat ze niet voor niets 10 duizenden euro's hebben uitgegeven aan hun transitie. Omdat ze zich 100% vrouw voelen en wie zijn wij om dan te zeggen dat ze dat niet zijn (klinkt erg woke sorry).

Maar dat je een vrouw, waarvan je twijfelt of ze eigenlijk man was, aantrekkelijk vindt, dat zegt eigenlijk wel genoeg over hoe ver je bent haha. Al helemaal als je de hele avond de shemale sectie van kinky doorgekeken hebt en niet 1x heb moeten kotsen 😂😂😂
 
Ze zetten het er niet bij omdat ze niet voor niets 10 duizenden euro's hebben uitgegeven aan hun transitie. Omdat ze zich 100% vrouw voelen en wie zijn wij om dan te zeggen dat ze dat niet zijn (klinkt erg woke sorry).

Maar dat je een vrouw, waarvan je twijfelt of ze eigenlijk man was, aantrekkelijk vindt, dat zegt eigenlijk wel genoeg over hoe ver je bent haha. Al helemaal als je de hele avond de shemale sectie van kinky doorgekeken hebt en niet 1x heb moeten kotsen 😂😂😂

Ja ik had drie pagina's van shemales doorgekeken en redelijk goede operaties gekregen aan de borsten, billen en gezicht maar! dan zie je opeens een 🍌 banaan en dan ben je weer wakker gemaakt, afijn we vragen het wel, toch bedankt want dingen die je schrijft daar had ik niet eens aan gedacht.

Wat is trouwens jouw eigen ervaring met Transvrouwen/nepkutjes ☠️😬😁
 
Laatst bewerkt:
Ja ik had drie pagina's van shemales doorgekeken en redelijk goede operaties gekregen aan de borsten, billen en gezicht maar! dan zie je opeens een 🍌 banaan en dan ben je weer wakker gemaakt, afijn we vragen het wel, toch bedankt want dingen die je schrijft dat ik die eens aan gedacht.

Wat is trouwens jouw eigen ervaring met Transvrouwen/nepkutjes ☠️😬😁

Ga dr maar niet vanuit dat als ze trans is dit aan je toe gaat geven. Plus ze zal behoorlijk beledigd zijn van je vraag.

Ik vind een trans met kutje niets aan, haalt het hele spannende van seks hebben met een trans weg en zo'n kutje voelt super nep aan. Het wordt ook niet van nature nat enzo.
 
Ga dr maar niet vanuit dat als ze trans is dit aan je toe gaat geven. Plus ze zal behoorlijk beledigd zijn van je vraag.

Ik vind een trans met kutje niets aan, haalt het hele spannende van seks hebben met een trans weg en zo'n kutje voelt super nep aan. Het wordt ook niet van nature nat enzo.

daarom hou ik het bij "vrouwen" en als ik zover ben dan maak ik gewoon een afspraak en wordt het gewoon een avontuur! ala Indiana Jones 🕺😁
 
überhaupt komt het voor dat shemales ook adverteren in de categorie "vrouwen" haha Ik hoop dat dit graag gescheiden blijft niet waar, ik heb gevraagd of ze anaal doet bij haar maar dat doet ze niet...eens kijken op Kinky op alle shemales anaal aanbieden
Update: na zo meer dan 40 shemale advertenties gezien te hebben biedt meer dan 95% als optie anaal aan, terwijl zij doet dat niet, dat helpt wel mee om te checken of het een vrouw is of niet! we gaan het er maar op wagen en anders na een half uur is het gelukkig voorbij 😁 @Wallie64



ps: ik bedenk me ook dat door al die cosmetische ingrepen die deze dame in mijn advertentie ook heeft gedaan en de shemales doen dat natuurlijk ook dat het soms een beetje moeilijk is uit elkaar te houden

Oke, ik ben er 99% zeker van dat dit een trans is. Je hebt nog altijd die onzekere 1%.;)
 
Ik heb ook wel mijn twijfels of het zo verstandig en correct is is dat post-op transdames zich scharen onder de categorie "vrouwen". Transdames zijn dames qua gender, maar niet alle dames zijn transvrouwen. In mijn optiek verandert postop of preop daar niets aan, die twee trek ik gelijk. Ten eerste vind ik dat ze het altijd horen aan te geven, als mannen het niet erg vinden dan is dat een winst. Als bepaalde mannen het wel erg vinden, dan zitten daar ook risico's achter als ze erachter zouden komen. Die kans is niet 0%. Nou zal dat hier relatief mee vallen, maar ik vind het onverstandig.

Persoonlijk vind ik een postop dame ook niet echt seksueel opwindend, dus ik sluit me aan bij Fredje. Ik hou van puur natuur onderin, dus dat kan een mooie pik zijn bij een TS dame, of een vanaf geboorte aanwezige vagina bij een dame. Het postop aspect trekt mij niet zo, omdat het toch niet hetzelfde is qua mindset en mij toch uit de zone haalt. Maar dat is persoonlijk. Ik vind het altijd jammer als een knappe TS besluit om een goed gevormde pik te ontdoen. Maar dat is persoonlijk, het is een vrije keuze uiteraard. Gelukkig zijn de echte Tops de dames die ook volkomen comfortabel zijn met hun pik en het goed gebruiken. De anderen zijn over het algemeen toch ook meer subs van nature. Althans dat lijkt mij ook logisch.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook wel mijn twijfels of het zo verstandig en correct is is dat post-op transdames zich scharen onder de categorie "vrouwen". Transdames zijn dames qua gender, maar niet alle dames zijn transvrouwen. In mijn optiek verandert postop of preop daar niets aan, die twee trek ik gelijk. Ten eerste vind ik dat ze het altijd horen aan te geven, als mannen het niet erg vinden dan is dat een winst. Als bepaalde mannen het wel erg vinden, dan zitten daar ook risico's achter als ze erachter zouden komen. Die kans is niet 0%. Nou zal dat hier relatief mee vallen, maar ik vind het onverstandig.

Persoonlijk vind ik een postop dame ook niet echt seksueel opwindend, dus ik sluit me aan bij Fredje. Ik hou van puur natuur onderin, dus dat kan een mooie pik zijn bij een TS dame, of een vanaf geboorte aanwezige vagina bij een dame. Het postop aspect trekt mij niet zo, omdat het toch niet hetzelfde is qua mindset en mij toch uit de zone haalt. Maar dat is persoonlijk. Ik vind het altijd jammer als een knappe TS besluit om een goed gevormde pik te ontdoen. Maar dat is persoonlijk, het is een vrije keuze uiteraard. Gelukkig zijn de echte Tops de dames die ook volkomen comfortabel zijn met hun pik en het goed gebruiken. De anderen zijn over het algemeen toch ook meer subs van nature. Althans dat lijkt mij ook logisch.

goed geschreven ik ga aanstaande donderdag naar een "echte" dame 150€ - 30 min inclusief anaal... nog nooit echt goed geprobeerd een keer bij mijn ex maar die liep te dag daarna scheef.

Liever bij iemand die er ervaring mee heeft, ze is ook Oost Europees en mijn ervaring met Oost Europese zijn beter dan met zuid-americanen
 
@Fredje020 is dat deze? want ik heb vragen of dit wel een vrouw is.


Beginnersfout DT. De regels van dit forum zijn: je maakt eerst een afspraak en daarna kom hier vertellen of het inderdaad een vrouw is. Of niet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan