Recensie TS Vicky Schippersstraat 37/2

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jaren geleden een keer bezoht . Ze laat zich ook Victoria noemen . Ze is meer trav dan shemale .
Ze heeft haar belofte aan de raam niet waar gemaakt en gezeur over more money ( ik haat dat soort réakties) .
Ze heeft wel een schone, harde klit
 
Jaren geleden een keer bezoht . Ze laat zich ook Victoria noemen . Ze is meer trav dan shemale .
Ze heeft haar belofte aan de raam niet waar gemaakt en gezeur over more money ( ik haat dat soort réakties) .
Ze heeft wel een schone, harde klit
Ik had dezelfde ervaring, was voor het Coronatijdperk. Het is gewoon een travestiet met een grote lul. Wel gelezen op voormalig Hookers als je maar veel betaalde de ervaring goed was.
 
Ik had dezelfde ervaring, was voor het Coronatijdperk. Het is gewoon een travestiet met een grote lul. Wel gelezen op voormalig Hookers als je maar veel betaalde de ervaring goed was.
ik heb haar een tijdje terug zien staan in de SS ..ze zag er lekker uit maar vroeg 200 euro voor n goede ervaring zonder tijdsdruk met klaarkomen van haar kant inbegrepen....ik vondt het idd wat te duur..maar toch intrigeerde ze mij...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Haar vandaag bezocht. Ze zit helemaal achteraan in SS, beetje verscholen tussen enkele leegstaande gebouwen. Binnen is het nochtans mooi afgewerkt (begrijp je de dubbelzinnigheid :)).
Ik vind het een zeer vriendelijke en correcte shemale. Hoewel we niet echt van shemale kunnen spreken omdat ze geen borsten heeft en die ook bedekt houdt. Ik ga bij haar omdat ze goed voorzien is. Wordt vrij snel stijf bij het pijpen. Zij pijpt ook met condoom. Daarna heeft ze me genomen en gelukkig ben ik veel gewoon want met haar lengte en dikte moet je ze wel aankunnen.
Dus voor een basisprijs toch een goede behandeling gekregen.
 
Haar vandaag bezocht. Ze zit helemaal achteraan in SS, beetje verscholen tussen enkele leegstaande gebouwen. Binnen is het nochtans mooi afgewerkt (begrijp je de dubbelzinnigheid :)).
Ik vind het een zeer vriendelijke en correcte shemale. Hoewel we niet echt van shemale kunnen spreken omdat ze geen borsten heeft en die ook bedekt houdt. Ik ga bij haar omdat ze goed voorzien is. Wordt vrij snel stijf bij het pijpen. Zij pijpt ook met condoom. Daarna heeft ze me genomen en gelukkig ben ik veel gewoon want met haar lengte en dikte moet je ze wel aankunnen.
Dus voor een basisprijs toch een goede behandeling gekregen
ik zou graag eens een Full threatment krijgen inclusief klaarkomen van haar....
Blijkbaar enkel mogelijk op het einde van haar shift en voor n dure 200 euro??
Iemand daar ervaring mee??
 
ik zou graag eens een Full threatment krijgen inclusief klaarkomen van haar....
Blijkbaar enkel mogelijk op het einde van haar shift en voor n dure 200 euro??
Iemand daar ervaring mee??
Ben het gaan vragen aan haar. Voor dit bedrag geeft ze een full treatment doorheen de hele dag, niet alleen op einde van de dag. Veel plezier!
 
Ik ben dinsdag bij haar geweest en vond haar heel vrouwelijk met wel degelijk borsten, ik knap namelijk af op travo
Gezien de omstandigheden koos ik helaas voor quickie maar ze nam ruim de tijd . Mij ziet ze zeker terug voor meer!
 
Wel ik vroeg me dit ook af: heb ik dat dan zo verkeerd gezien of heeft ze ondertussen verbouwingen gedaan? Want al de rest klopt: lang slank raam aan de pisbakken , naam Vicky Victoria enzovoort...
Ik vond haar alleszins wel heel lekker en inderdaad heel mooie pik
 
Weet iemand een profiel of manier om in contact te komen? Ik wil dinsdag terug gaan maar kom speciaal van de kust dus wil zeker zijn dat ze er is. Geen zin om drie uur tijd te verspillen... Alle tips welkom
 
Weet iemand een profiel of manier om in contact te komen? Ik wil dinsdag terug gaan maar kom speciaal van de kust dus wil zeker zijn dat ze er is. Geen zin om drie uur tijd te verspillen... Alle tips welkom
Zelf bij een volgend bezoek om contact gegevens vragen.
Sommigen willen niet dat iedereen dat heeft (en door gegeven wordt)
 
Terug
Bovenaan Onderaan