Ugly Mugs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Werkelijke naam hoef je niet te verstrekken en je gebruikt als het goed is een tweede nummer. Ook hebben de dames doorgaans geen serie foto's en evt video van ons zoals wij van hen.
 
Daarnaast zou een wraakzuchtige dame iemand onterecht aan kunnen geven omdat die persoon een negatieve review schreef of de afspraak annuleerde omdat de dame bijvoorbeeld niet eerlijk was in haar advertentie.
De dames zijn ook niet achterlijk natuurlijk , als er een tussen zit die 10 keer zoveel klachten meld dan de gemiddelde zullen ze ook zoiets hebben van het zal allemaal wel
 
Werkelijke naam hoef je niet te verstrekken en je gebruikt als het goed is een tweede nummer. Ook hebben de dames doorgaans geen serie foto's en evt video van ons zoals wij van hen.
Een enkele foto's is soms genoeg voor mannen om in de problemen te komen / verlegenheid te worden gebracht. Meesten hebben toch een profielfoto op hun WA. Neemt niet weg dat het een goed initiatief is die ik toejuich. Hoeveel van ons - met een goede reputatie en intenties- worden wel niet geblokt omdat je niet op een eigen 'white list' voorkomt.
 
Update:
Ik ben aanvaard op het platform en privacy lijkt gegarandeerd op eerste zicht.
De meldingen worden geschreven vanuit de medewerkers van Ugly Mugs en gecontroleerd door hen wanneer er een melding gemaakt wordt.
Er zijn geen lijsten en namen zichtbaar, wel wanneer iemand een pseudoniem gebruikt.
Wanneer er klacht ingediend wordt tegen geweld krijgen we heel veel aanvinkhokjes
(Soort incident, hoe gecontacteerd, plaats incident, etc). Daarna krijgen we invulhokjes (wat herinner/heb je nog: geur, littekens, tattoos, haar, gewicht, mail, telefoonnummer, etc).
De pagina daarna is er ruimte om het incident te beschrijven (is voor organisatie zelf) en tenslotte nog enkele aanvinkhokjes met o.a.: mogen we de info delen met andere sekswerkers, wil je klacht indienen bij politie, heb je zorg nodig...

Het lijkt me echt wel een goed initiatief voor sekswerkers en tegelijkertijd wordt de privacy van jullie mannen wel gegarandeerd. Er is een samenwerking met de politie om klachten anoniem door te spelen en de info blijft vnl bij hen. De sekswerkers krijgen enkel de nodige info om zichzelf veilig te stellen.

Er is ook op de startpagina de melding 'waarschuwingen in de buurt'.
Regio Gent heeft er nog geen maar bvb regio Eindhoven heeft er nu twee staan van stalking/chantage en een van weigering betaling/onder invloed.

Lijkt me dus wel legit.
 
Een enkele foto's is soms genoeg voor mannen om in de problemen te komen / verlegenheid te worden gebracht. Meesten hebben toch een profielfoto op hun WA. Neemt niet weg dat het een goed initiatief is die ik toejuich. Hoeveel van ons - met een goede reputatie en intenties- worden wel niet geblokt omdat je niet op een eigen 'white list' voorkomt.
Maar als je een 2e "Wandelaarsnummer" hebt, ga je ook geen foto van je gezicht op WA plaatsen?
 
Maar als je een 2e "Wandelaarsnummer" hebt, ga je ook geen foto van je gezicht op WA plaatsen?
Doe ik zeker niet.
Maar het schijnt dat er moeilijk bereikbare dames zijn, bij wie je de kans dat ze reageren op berichtjes kunt vergroten door een herkenbare WA-profielfoto te hebben. Dus dat kan een reden zijn om dat wel te doen.
 
Update:
Ik ben aanvaard op het platform en privacy lijkt gegarandeerd op eerste zicht.
De meldingen worden geschreven vanuit de medewerkers van Ugly Mugs en gecontroleerd door hen wanneer er een melding gemaakt wordt.
Er zijn geen lijsten en namen zichtbaar, wel wanneer iemand een pseudoniem gebruikt.
Wanneer er klacht ingediend wordt tegen geweld krijgen we heel veel aanvinkhokjes
(Soort incident, hoe gecontacteerd, plaats incident, etc). Daarna krijgen we invulhokjes (wat herinner/heb je nog: geur, littekens, tattoos, haar, gewicht, mail, telefoonnummer, etc).
De pagina daarna is er ruimte om het incident te beschrijven (is voor organisatie zelf) en tenslotte nog enkele aanvinkhokjes met o.a.: mogen we de info delen met andere sekswerkers, wil je klacht indienen bij politie, heb je zorg nodig...

Het lijkt me echt wel een goed initiatief voor sekswerkers en tegelijkertijd wordt de privacy van jullie mannen wel gegarandeerd. Er is een samenwerking met de politie om klachten anoniem door te spelen en de info blijft vnl bij hen. De sekswerkers krijgen enkel de nodige info om zichzelf veilig te stellen.

Er is ook op de startpagina de melding 'waarschuwingen in de buurt'.
Regio Gent heeft er nog geen maar bvb regio Eindhoven heeft er nu twee staan van stalking/chantage en een van weigering betaling/onder invloed.

Lijkt me dus wel legit.
Super goed dat je aanvaard bent. Jullie veiligheid is toch een hoofdzaak en het is ook goed voor andere dames dat ze zo op de hoogte gesteld worden. Dat jullie elkaar kunnen helpen daardoor denk ik dat het een hele vooruitgang is voor het sekswerk
 
Update:
Ik ben aanvaard op het platform en privacy lijkt gegarandeerd op eerste zicht.
De meldingen worden geschreven vanuit de medewerkers van Ugly Mugs en gecontroleerd door hen wanneer er een melding gemaakt wordt.
Er zijn geen lijsten en namen zichtbaar, wel wanneer iemand een pseudoniem gebruikt.
Wanneer er klacht ingediend wordt tegen geweld krijgen we heel veel aanvinkhokjes
(Soort incident, hoe gecontacteerd, plaats incident, etc). Daarna krijgen we invulhokjes (wat herinner/heb je nog: geur, littekens, tattoos, haar, gewicht, mail, telefoonnummer, etc).
De pagina daarna is er ruimte om het incident te beschrijven (is voor organisatie zelf) en tenslotte nog enkele aanvinkhokjes met o.a.: mogen we de info delen met andere sekswerkers, wil je klacht indienen bij politie, heb je zorg nodig...

Het lijkt me echt wel een goed initiatief voor sekswerkers en tegelijkertijd wordt de privacy van jullie mannen wel gegarandeerd. Er is een samenwerking met de politie om klachten anoniem door te spelen en de info blijft vnl bij hen. De sekswerkers krijgen enkel de nodige info om zichzelf veilig te stellen.

Er is ook op de startpagina de melding 'waarschuwingen in de buurt'.
Regio Gent heeft er nog geen maar bvb regio Eindhoven heeft er nu twee staan van stalking/chantage en een van weigering betaling/onder invloed.

Lijkt me dus wel legit.
Gent lijkt mij buiten de scope van de NL organisatie te vallen. Echter lijkt het mij wel logisch om NL en BE te combineren gezien de vele overlap. Zowel dames als heren bewegen zich aan beide kanten van de grens. Dit forum is daar het bewijs van.

Sterker nog, als een persoon in NL geseind zou staan weerhoudt niets hem (of haar) er nu van om aan de andere kant van de grens hetzelfde te gaan doen.

Wellicht dat een aantal belgische dames de NL organisatie die kant op kunnen bewegen.
 
Laatst bewerkt:
Voor de duidelijkheid, ik ben het helemaal eens met dit initiatief hoor.. niks mis om de dames te beschermen tegen de horken en klootzakken.. maar, op hookers mocht van de AVG op een gegeven moment niks meer. Geen beschrijving van de dame, plek waar ze zat, telefoonnummer.. alles was tegen de AVG. En nu werkt blijkbaar de politie er zelfs aan mee. Raar hoor.
 
Voor de duidelijkheid, ik ben het helemaal eens met dit initiatief hoor.. niks mis om de dames te beschermen tegen de horken en klootzakken.. maar, op hookers mocht van de AVG op een gegeven moment niks meer. Geen beschrijving van de dame, plek waar ze zat, telefoonnummer.. alles was tegen de AVG. En nu werkt blijkbaar de politie er zelfs aan mee. Raar hoor.
Ik vermoed dat de politie enkel gecontacteerd zal worden wanneer er sprake is van ernstige misdrijven en niet als iemand niet komt opdagen op de afspraak (dat is overigens geen optie om aan te vinken). Politie inschakelen moet ik ook zelf aanduiden of het gewenst is of niet en dan neemt de organisatie eerst contact op met het slachtoffer. Niet alle info staat openbaar ook he. Hoe iemand ruikt staat niet te lezen publiekelijk 😋 ik weet ook nie hoe het verder in zijn werk gaat, maar nog steeds beter dan alle fakerslijsten die onderling rondgaan. Dáár staan pas dingen in 😅

 
Laatst bewerkt:
Voor de duidelijkheid, ik ben het helemaal eens met dit initiatief hoor.. niks mis om de dames te beschermen tegen de horken en klootzakken.. maar, op hookers mocht van de AVG op een gegeven moment niks meer. Geen beschrijving van de dame, plek waar ze zat, telefoonnummer.. alles was tegen de AVG. En nu werkt blijkbaar de politie er zelfs aan mee. Raar hoor.
Begrijp de verwarring wel. Maar er is een verschilletje tussen een openbaar forum dat duizenden bezoekers trekt of een beveiligde site
 
Ik meen dat de AVG met name allergisch is voor het verzamelen van persoon gerelateerde gegevens.. Maar nogmaals, prima initiatief.
Als de dames minder slechte ervaringen oplopen zullen ze vanzelf minder preventieve maatregelen nemen. Wat het voor de goedwillende wandelaar ook weer makkelijker maakt.
 
Begrijp de verwarring wel. Maar er is een verschilletje tussen een openbaar forum dat duizenden bezoekers trekt of een beveiligde site
Ben zeker geen AVG expert, maar volgens mij mag een organisatie enkel die gegevens bewaren die noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van haar bedrijfsvoering (Kan even geen beter woord verzinnen.) En dan nog enkel een x aantal jaar. Dat geldt dus ook als de gegevens niet publiek zijn opgeslagen.

Ik weet nog dat wij niet eens meer verjaardagen mochten delen of het adres van een zieke collega die we een kaartje wilde sturen.

Aan de andere kant werd van mij als leidinggevende wel verwacht dat ik contact opnam om te vragen hoe het met de zieke persoon ging. Dat is moeilijk zonder privénummer. 😜

Het zal allemaal wel op voorhand uitgezocht zijn, maar een organisatie die draait op het verzamelen van persoonsgegevens beweegt zich natuurlijk wel op het randje. Laten we hopen dat het bestaan alleen al een afschrikkende werking heeft.

Toevoeging nav de post van @Belle: Zie dat er in ieder geval diverse verwijzingen naar de avg art. waar men zich op baseert. Echter zie ik weinig over bewijslast, maar dat zal wel in het genoemde protocol staan, maar die link werkt niet.
 
Laatst bewerkt:
Dat we hier sekswerkers bespreken is niet veel anders dan op een platform de dienstverlening van eender welke aanbieder, of dat nu een restaurant is of een speciaalzaak.
Omgekeerd is de noodzaak van een platform voor sekswerkers die willen waarschuwen voor mensen met verkeerde bedoelingen best te rechtvaardigen, maar dan moet je zeker de boel goed op orde te hebben om wraakzuchtige personen -zoals forumlurker aanstipt- en andere ongefundeerde redenen om iemand zwart te maken buiten de deur te houden.
 
Dat we hier sekswerkers bespreken is niet veel anders dan op een platform de dienstverlening van eender welke aanbieder, of dat nu een restaurant is of een speciaalzaak.
Omgekeerd is de noodzaak van een platform voor sekswerkers die willen waarschuwen voor mensen met verkeerde bedoelingen best te rechtvaardigen, maar dan moet je zeker de boel goed op orde te hebben om wraakzuchtige personen -zoals forumlurker aanstipt- en andere ongefundeerde redenen om iemand zwart te maken buiten de deur te houden.
precies dit. Ik heb het hier al meegemaakt dat ik ten onrechte werd beschuldigd van dingen. En op een forum als deze zitten nu eenmaal ook idioten die alles voor waar nemen en het dan als een achterlijke gaan doorsturen naar bepaalde mensen. Gelukkig kom ik alleen maar in contact met volk dat net iets slimmer is.
 
Ik heb het ook meegemaakt, spreek van te voren af hoe en wat, dus ik vraag of er nog iets extra bij komt bij het start tarief, nu alles incl behalve anaal, dat is 50 extra. Het was in mijn wandelgebied, dus er naar toe.
Kom ik aan, en neem dus het een en ander even door, tongzoenen zat er ook bij, NEE!! dat is 50 extra, een must voor mij, okay dan gaat het hier niet worden, we hadden afgesproken alleen 50 voor anaal extra, dus ik vertrek weer, en toen kwam de ware aard naar boven, moord en brand op de app naar mij toe, dus blokken, ging verder met SMS.
Zal het hieronder eens neer zetten.
Hoe ze erop komen dat ik met meer nummers bel weet ik ook niet.
[18/03, 15:19] Gold: Just keep calling me with different numbers, I will keep on sharing your number, and tell them you are an evil man .
[18/03, 15:19] Gold: Am posting your numbers ASAP because men like you can be killers

Werd dus met dit nummer gestuurd
+33651940460

Dus ik sta nu bekend als een moordlustige slechte man.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan