Unknown, Rotterdam

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3427
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe weet je zeker dat dit oplichting is? Ik ben ook wel van mening dat er wat alarmbellen rinkelen maar om nu meteen te zeggen dat het oplichting is gaat mij wat ver.
Regelmatig activeren DvP's bestaande advertenties en vergeten soms het telefoonnummer toe te voegen of doen dit later.

Wat dat betreft begrijp ik niet dat het olichting is wanneer het telefoonnummer er niet eens staat. Hoe wordt je dan opgelicht?
 
Hoe weet je zeker dat dit oplichting is? Ik ben ook wel van mening dat er wat alarmbellen rinkelen maar om nu meteen te zeggen dat het oplichting is gaat mij wat ver.
Regelmatig activeren DvP's bestaande advertenties en vergeten soms het telefoonnummer toe te voegen of doen dit later.

Wat dat betreft begrijp ik niet dat het olichting is wanneer het telefoonnummer er niet eens staat. Hoe wordt je dan opgelicht?
Slaap en droom lekker verder :sleep:
 
Ben niet verrast!! Mooi speurwerk Peter. Maar dan ga ik gewoon Gabriela en Andressa contacten, die zijn tenminste wel echt???
 
Ik kan me vergissen maar ik heb een sterk vermoeden dat onderstaande advertentie toebehoort aan bovenstaand verhaal:


De foto's zijn in ieder geval gepikt:


 
Terug
Bovenaan Onderaan