Vă iubim! - Dank aan alle ROE dvp's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat je waardering naar betreffende dames persoonlijk uitspreken meer effect heeft.
Maar als je (zoals ik uit andere topics lees waarin je deelneemt) dames eigenlijk toch maar 1x bezoekt, is het maar de vraag of ze je serieus neemt.
Dat ze mooi zijn, etc horen ze van bijna elke klant. Maar terug komen, ho maar!
Dus hoe erg wordt ze dan gewaardeerd?

Lol... en dan? Ze zijn blij met het geld, een paar lezen hooguit hun eigen recensies, maar dit soort rubrieken niet hoor
De meesten hebben gewoon geen idee van dit forum, en ze gaan niet de moeite nemen om dit via google translate te gaan lezen. Ze zullen hooguit aan een klant die ze wat beter kennen, al eens vragen of er over hen op internet geschreven wordt, en wat er dan grosso modo geschreven wordt.

Ik denk dat je waardering naar betreffende dames persoonlijk uitspreken meer effect heeft.
Maar als je (zoals ik uit andere topics lees waarin je deelneemt) dames eigenlijk toch maar 1x bezoekt, is het maar de vraag of ze je serieus neemt.
Dat ze mooi zijn, etc horen ze van bijna elke klant. Maar terug komen, ho maar!
Dus hoe erg wordt ze dan gewaardeerd?
Ja weetje ik zeg altijd dankjewel en dan kijken ze me vaak vreemd aan. Maar het blijft een dienst die ze verlenen. Maar om mijn dankbaarheid echt op deze manier uit te spreken, zou denk ik vreemd overkomen. Maar ik snap 100% waarom je dit zegt!

Terug
Bovenaan Onderaan