Vă iubim! - Dank aan alle ROE dvp's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat je waardering naar betreffende dames persoonlijk uitspreken meer effect heeft.
Maar als je (zoals ik uit andere topics lees waarin je deelneemt) dames eigenlijk toch maar 1x bezoekt, is het maar de vraag of ze je serieus neemt.
Dat ze mooi zijn, etc horen ze van bijna elke klant. Maar terug komen, ho maar!
Dus hoe erg wordt ze dan gewaardeerd?

Lol... en dan? Ze zijn blij met het geld, een paar lezen hooguit hun eigen recensies, maar dit soort rubrieken niet hoor
De meesten hebben gewoon geen idee van dit forum, en ze gaan niet de moeite nemen om dit via google translate te gaan lezen. Ze zullen hooguit aan een klant die ze wat beter kennen, al eens vragen of er over hen op internet geschreven wordt, en wat er dan grosso modo geschreven wordt.

Ik denk dat je waardering naar betreffende dames persoonlijk uitspreken meer effect heeft.
Maar als je (zoals ik uit andere topics lees waarin je deelneemt) dames eigenlijk toch maar 1x bezoekt, is het maar de vraag of ze je serieus neemt.
Dat ze mooi zijn, etc horen ze van bijna elke klant. Maar terug komen, ho maar!
Dus hoe erg wordt ze dan gewaardeerd?
Ja weetje ik zeg altijd dankjewel en dan kijken ze me vaak vreemd aan. Maar het blijft een dienst die ze verlenen. Maar om mijn dankbaarheid echt op deze manier uit te spreken, zou denk ik vreemd overkomen. Maar ik snap 100% waarom je dit zegt!

Priveontvangst zie kinky.nl , privehuizen veel autochtoon met wat oostblok en latinas, zie websites v privehuizen
Kan ze niet vinden, moet ik onder Oost-Europees per foto gokken of het een Roemeense is en dan hier de reviews gaan lezen om te kijken of dat zo is.

Een lijstje met namen van dvd's zou helpen. Ik ben nog geen Roemeense tegengekomen, wandel weliswaar nog niet zo lang, maar genoeg Poolse meegemaakt, Moldavisch, Wit-Russisch, Oekraïens, maar.... nog geen Roemeens dus.

Redlight gebieden staan 80% vol met Roemenen, privehuizen zetten meestal nationaliteit op hun website erbij en op kinky en fora staan ook veel recensies.

Maar goede sex is niet gebonden aan nationaliteit, overal zijn goede en minder goede dames

Oke heren deze pagina was goed bedoeld, en als je het niets vindt, dan hoef je ook niet te reageren he? Ik ben zelf de Roemeense dames erg dankbaar en als je dat gevoel herkent, kan je hier je verhaal geconsolideerd delen met de andere en anders: genoeg pagina's op GR!

Oke heren deze pagina was goed bedoeld, en als je het niets vindt, dan hoef je ook niet te reageren he? Ik ben zelf de Roemeense dames erg dankbaar en als je dat gevoel herkent, kan je hier je verhaal geconsolideerd delen met de andere en anders: genoeg pagina's op GR!
Ik ben blij met alle goede dames ongeacht nationaliteit, maar betaal er ook voor

meestal zijn de zigeuner types niet zo heel servicegericht nee
maar er spelen meerdere dingen..
leeftijd/ervaring..
en wat is de bedoeling..is ze hier enkel om geld te pakken ,of wil ze het een vent min of meer naar zin maken..
niks van te zeggen verder..
ik spreek Roemeens als van Gaal engels..en soms heb ik daar baat bij..soms klapt zo'n dame dicht..
ik heb hele mooie vriendelijke roemenen gehad..
maar ook koud kil zakelijk..wel 1 of 2 keer meegemaakt dat de 2e keer koud kil overging in iets meer vertrouwd en spontaner..alsof je ze het gevoel gaf dat ze de moeite was om terug te komen..
latina's zijn vuriger ,maar afhankelijk van afkomst en opvoeding mogelijk ook associaler..je kunt de meid wel uit de favela halen..maar de favela niet uit de meid zeg maar

Terug
Bovenaan Onderaan