Johnny Walk
Meubelstuk
Lol, en de dames kan je beter live je dankbaarheid tonen, dit topic lezen ze niet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEnig idee hoeveel % topics van het forum onzinnig zijn? Begin al met de hele resem 'de mooiste en de beste' topics. Wie heeft daar nu wat aan? Zijn er hier echt nog mannen die naar dit forum komen om een fotootje van een blote vrouw te zien?Ja sorry daarom vind ik dit soort topics onzinnig
Dat klopt. Maar mij stoort het niet dat er eens iemand een positief topic start over tevredenheid, ipv steeds maar weer die klaag-en-zeik topics over een slecht aanbod en een te hoge prijs en bedreigingen en oplichtingen...Lol, en de dames kan je beter live je dankbaarheid tonen, dit topic lezen ze niet
Ik begrijp je punt, maar ik denk dat je mijn bericht verkeerd interpreteert.Dit is dus een voorwaardelijk bedankbericht. Alleen omdat je met ze kunnen neuken. Ik hoop dat je hetzelfde respect toont aan alle hardwerkers in verschillende sectoren.
Dit kon zo maar een zinsnede uit het SGP programma zijn..Het gaat om menselijke verbinding, begrip en steun in moeilijke tijden.
Niet echt want de SGP steunt de dvps niet. Ik ben een PVV-stemmerDit kon zo maar een zinsnede uit het SGP programma zijn..
Steeds een andere ...Als jij dit als "voorwaardelijk" ziet, dan is dat jouw interpretatie. Voor mij gaat het om mensen die er waren toen ik niemand anders had.
Steeds een andere wat? Een andere dvp? Als je dat bedoelt: tuurlijk man. Afwisselen is leuk, je doet meer ervaring op (de dvps zijn allemaal zo leuk op hun eigen manier, waarom zou je je beperken tot 1 dvp?) plus je raakt minder gehecht aan de dvp's. Veranderen van spijs doet eten, ik eet ook niet elke dag rundvlees.Steeds een andere ...
Dat klopt volledig, maar het valt soms wel op dat de Roemeense dames heel graag als eerste genoemd worden als er weer eens negatief moet worden gedaan. Leuk is anders.Niet Roemeense dames doen ook dit zware werk en zitten ook velen goede tussen
EN pvv is tegen mensen v andere landen dan blijft er weinig vd prostitutie overNiet echt want de SGP steunt de dvps niet. Ik ben een PVV-stemmer