Vă iubim! - Dank aan alle ROE dvp's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja sorry daarom vind ik dit soort topics onzinnig
Enig idee hoeveel % topics van het forum onzinnig zijn? Begin al met de hele resem 'de mooiste en de beste' topics. Wie heeft daar nu wat aan? Zijn er hier echt nog mannen die naar dit forum komen om een fotootje van een blote vrouw te zien?
Lol, en de dames kan je beter live je dankbaarheid tonen, dit topic lezen ze niet
Dat klopt. Maar mij stoort het niet dat er eens iemand een positief topic start over tevredenheid, ipv steeds maar weer die klaag-en-zeik topics over een slecht aanbod en een te hoge prijs en bedreigingen en oplichtingen...

Dit is dus een voorwaardelijk bedankbericht. Alleen omdat je met ze kunnen neuken. Ik hoop dat je hetzelfde respect toont aan alle hardwerkers in verschillende sectoren.
Ik begrijp je punt, maar ik denk dat je mijn bericht verkeerd interpreteert.
Dit gaat niet "alleen omdat je met ze kunt neuken" – dat is een behoorlijke vereenvoudiging van wat ik probeer te zeggen.

Het gaat om menselijke verbinding, begrip en steun in moeilijke tijden.
Ja, dit speelt zich af binnen een professionele context, maar dat maakt de impact op iemands leven niet minder echt.

Wat betreft respect voor hardwerkers in andere sectoren: natuurlijk.
Ik heb respect voor iedereen die eerlijk zijn brood verdient.
Maar mag ik niet specifiek dankbaarheid uiten voor een groep die mij persoonlijk heeft geholpen?

We hebben threads over goede huisartsen, kappers, therapeuten – waarom is dit anders?

Deze Roemeense vrouwen doen emotioneel zwaar werk, worden vaak gestigmatiseerd, en krijgen zelden waardering.

Ik vind het belangrijk om dat te erkennen. Dat betekent niet dat ik andere hardwerkers niet respecteer.

Als jij dit als "voorwaardelijk" ziet, dan is dat jouw interpretatie. Voor mij gaat het om mensen die er waren toen ik niemand anders had.

Steeds een andere ...
Steeds een andere wat? Een andere dvp? Als je dat bedoelt: tuurlijk man. Afwisselen is leuk, je doet meer ervaring op (de dvps zijn allemaal zo leuk op hun eigen manier, waarom zou je je beperken tot 1 dvp?) plus je raakt minder gehecht aan de dvp's. Veranderen van spijs doet eten, ik eet ook niet elke dag rundvlees.

Niet Roemeense dames doen ook dit zware werk en zitten ook velen goede tussen
Dat klopt volledig, maar het valt soms wel op dat de Roemeense dames heel graag als eerste genoemd worden als er weer eens negatief moet worden gedaan. Leuk is anders.

De Hollandermoppen en de Belgengrappen zijn dan meestal nog als 'plezant' bedoeld, maar het stigmatiseren van Roemenen niet.

Hier op het forum zien mensen ook een paar (in hun ogen) verdachte Roemeense mannen rondlopen, en de 90.000 anderen in België, die elke dag om 5 uur uit te veren moeten om te gaan werken, die zien ze niet. Zonder Roemenen en Polen kon haast geen enkele inboorling in B of NL nog een huis laten bouwen wegens te duur.

Daarom: wat is er dan verkeerd als er eens iemand een schouderklopje geeft? So what.

Ik kan, net als een aantal anderen, een algemene in de lucht uitgesproken dankbaarheid naar dames die dit niet gaan lezen niet zo goed volgen.

Maar ik heb wel goede ervaringen met Roemeense dames. Ik heb eens bij SS op één dag met drie mooie Roemeense dames (los van elkaar) mogen kameren….de één nog mooier dan de ander. (Zie mijn reactie in topic bij SS)

Dit topic zou voor mij leuker en relevanter zijn wanneer we elkaar hier tippen op mooie Roemeense dames.

Misschien ook oppassen met Roemeense dames en zigeuner dames te vergelijken .

want een dame uit Roemenië hoeft niet perse een zigeuner te zijn.
het percentage zigeuners is in Roemenië wel 16% dat is het hoogste van heel Europa.
maar als je tegen een Roemeense man of vrouw zegt Wat zie je er leuk uit voor een Roma dan zou ik toch maar dekking zoeken .
daar zijn ze echt niet van gecharmeerd.
Roma's zijn ernatuurlijk makkelijk uit te pikken als je de link legt met India.
Waar ze 800 jaar geleden vandaan gekomen zijn ,
je ziet dus altijd wel aan de gelaatstrekken of je met een Roma te maken hebt of niet.
Ook makkelijk als je in het centrum loopt van een grote stad want heb je romas in de buurt dan is je winkeltje zo leeg.

Ik kan, net als een aantal anderen, een algemene in de lucht uitgesproken dankbaarheid naar dames die dit niet gaan lezen niet zo goed volgen.
Ten tijde van de coronagekte, stonden veel mensen als robotjes elke avond om 20 uur te applaudiseren voor de mensen van de zorg, die dit niet hoorden. Intussen protesteert er hoegenaamd niemand écht tegen de besparingen in de zorgsector, en in de coronatijd haastten de mensen zich overdag naar de winkels om rap alles op te kopen, zodat de bejubelde zorgmensen na hun dienst voor halflege rekken stonden.

Moeten we alles begrijpen en 'goed kunnen volgen'? Ik kan de mensen niet goed volgen (lees: helemaal niet volgen) die om de haverklap over de prijzen beginnen te zagen, en die krijgen hier onbeperkt 'hun forum'. Nu er eens eentje komt zeggen dat hij tevreden is, wat gebeurt er??? Juist, ja, de zaagbende wordt weer wakker en komt met allerlei argumenten aan draven om dit raar te vinden.

Dat vind ik jammer, voor dit forum. Altijd dat negatieve. Nooit eens realistisch, nooit positief.
Maar ik heb wel goede ervaringen met Roemeense dames. Ik heb eens bij SS op één dag met drie mooie Roemeense dames (los van elkaar) mogen kameren….de één nog mooier dan de ander. (Zie mijn reactie in topic bij SS)
Voila, gelukkig nog een positieveling.
Dit topic zou voor mij leuker en relevanter zijn wanneer we elkaar hier tippen op mooie Roemeense dames.
Ik denk dat dit grotendeels al gebeurt in de topics met recensies.

En anders moet daar misschien een apart topic over geopend worden. Met tips voor mooie Roemeense dames met goede service, en misschien ook ineens topics voor andere nationaliteiten die een aanbeveling waard zijn. Dat zou nogal wat zinvoller zijn dan fotootjes van internet te plukken en als 'de mooiste dit of dat' hier te posten.

Ten tijde van de coronagekte, stonden veel mensen als robotjes elke avond om 20 uur te applaudiseren voor de mensen van de zorg, die dit niet hoorden. Intussen protesteert er hoegenaamd niemand écht tegen de besparingen in de zorgsector, en in de coronatijd haastten de mensen zich overdag naar de winkels om rap alles op te kopen, zodat de bejubelde zorgmensen na hun dienst voor halflege rekken stonden.

Moeten we alles begrijpen en 'goed kunnen volgen'? Ik kan de mensen niet goed volgen (lees: helemaal niet volgen) die om de haverklap over de prijzen beginnen te zagen, en die krijgen hier onbeperkt 'hun forum'. Nu er eens eentje komt zeggen dat hij tevreden is, wat gebeurt er??? Juist, ja, de zaagbende wordt weer wakker en komt met allerlei argumenten aan draven om dit raar te vinden.

Dat vind ik jammer, voor dit forum. Altijd dat negatieve. Nooit eens realistisch, nooit positief.

Voila, gelukkig nog een positieveling.

Ik denk dat dit grotendeels al gebeurt in de topics met recensies.

En anders moet daar misschien een apart topic over geopend worden. Met tips voor mooie Roemeense dames met goede service, en misschien ook ineens topics voor andere nationaliteiten die een aanbeveling waard zijn. Dat zou nogal wat zinvoller zijn dan fotootjes van internet te plukken en als 'de mooiste dit of dat' hier te posten.
Die topics kan ik ook al niet zo goed volgen 😉

Maar je hebt helemaal gelijk. We moeten het positieve waarderen. Nogmaals ik waardeer de Roemeense dames enorm en dacht ik doe een poging het topic een kant op te buigen dat het nog wat nuttiger is….ik leer graag nog meer mooie Roemeense dames kennen 😄

Steeds een andere wat? Een andere dvp? Als je dat bedoelt: tuurlijk man. Afwisselen is leuk, je doet meer ervaring op (de dvps zijn allemaal zo leuk op hun eigen manier, waarom zou je je beperken tot 1 dvp?) plus je raakt minder gehecht aan de dvp's. Veranderen van spijs doet eten, ik eet ook niet elke dag rundvlees.
Elk kutje voelt toch weer anders :love:

Terug
Bovenaan Onderaan