Recensie Valentina - Amersfoort 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fredje020

Meubelstuk
1.406
23/09/21
1.955
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amersfoort/1345102-valentina#overview
Gister, bij gebrek aan beter beland bij Valentina in een schoon en net appartement in Amersfoort.

Ik had zo mijn twijfels, ondanks de goeie recensies op Kinky (en dat zijn er nog al wat) vroeg ik me toch af of ze eigenlijk niet te mannelijk was..

Contact liep super makkelijk en kreeg in de middag al haar adres. Ze vroeg me te bellen als ik beneden zou zijn. Zo gezegd zo gedaan, ik kon meteen naar binnen.

Wauw, ik was positief verrast. Super vrouwelijke dame van zo'n 1.80, mooie grote net echte tieten en dito kont. Niks hards niets scheef of lelijk.

Ze duwde bij binnenkomst meteen mn hoofd naar beneden om dr pik te zuigen, lekker formaatje en snoeihard.

Ik vroeg dr of ik ff mocht opfrissen en dat was mogelijk. Schone douche schone handdoek.

Tijdens t afdrogen zat ze ineens op dr knietjes voor me en pijpte me even flink in de badkamer, dit kan ze enorm goed en ze heeft er veel plezier in zei ze.

Eenmaal op dr bed beland hebben we elkaar flink liggen zuigen en heb ik dr kont ff goed open gelikt. Ook vind ze het heerlijk om heel intens te tongen en je nek te kussen en te likken. Ze nam na een tijdje mn lul uit dr mond en vroeg me "are you in a hurry baby?" No "I like you"

Ze wilde mij heel graag neuken, dit deed ze heel voorzichtig maar later goed hard, ze genoot er flink van zei ze maar ik ben dat altijd al snel zat. Zelf heeft ze een heerlijke, redelijk strakke kont om te neuken. Terwijl ze op me zat had ik goed zicht op dr mooie lichaam, vooral toen ze naar achter hing en ik dr kei harde pik heen en weer zag beuken terwijl we beide steeds harder mijn paal in dr kut lagen te rammen. Tijdens dit standje vroeg ze me of ik van sperma houd maar ik wist als ze gaat spuiten ie t feest voorbij. Helaas was dat waar want toen mn buik onder dr dikke lading zaad zat heeft ze me nog wat liggen zuigen en deepthroaten maar de passie was er al een beetje af. Ik mocht nog wel dr gezicht onderspuiten maar aan dr blik te zien tijdens t spuiten had ze hier een beetje spijt van want het was een enorme lading 😂. "You taste sweet and delicious my love".

Lang verhaal kort; ze is dr tarief dubbel en dwars waard, alles schoon netjes en de geilheid spatte er zwaar af. Dr fotos zijn opgeleukt maar in haar nadeel, ze is mooier, vrouwelijker en meer petit dan ze op dr profiel doet vermoeden.


Ik ben dik 1,5u binnen geweest terwijl ik voor een half uurtje betaald had. Douchen voor en achteraf en totaal geen druk gevoeld. Wellicht werkte het mee dat ik laat was en dr laatste klantje…

Volgende week is ze in t buitenland, week erop ontvangt ze in Utrecht zei ze. Ze ziet me snel weer 🥵
 
Vandaag Valentina bezocht, bij het bellen nam ze meteen op en alles wat ik vroeg was mogelijk.
Bij binnenkomst stond zij al helemaal naakt en kon het niet laten want ze begon gelijk aan me te zitten.
Dame houdt van neuken want ze bleef maar doorgaan, ze heeft ook even op mij gezeten en daarna heerlijk leeggezogen.
Misschien ga ik nog eens een keer terug als ze dichter bij verblijft want wat is het toch een vervelende weg naar Amersfoort.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amersfoort/1345102-valentina#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Donderdag had ik een etentje met mijn collega's. En tijdens dit etentje had ik goed veel gezopen op kosten van de baas :)
Maar na dit etentje was ik ook reete geil. Maar om 02:00 s'nachts waren er niet heel veel dames meer beschikbaar.

Gelukkig reageerde Valentina snel op mijn appje met haar adres en dat ik gelijk mocht langs komen.
Top, ik naar Houten toe waar zij ontvangt.
Auto geparkeerd. En vervolgens kreeg ik haar definitieve adres door.

Valetina deed open. En dat is toch een erg mooie vrouw.
In haar kamer aangekomen vroeg ze wat ik zocht. En omdat ik redelijk beschonken was zei ik dat ik gewoon een "chill" date wilde.

Vervolgens even snel gedouchte en toen kon het echte werk beginnen.
Met "chill" dacht ik zelf aan lekker wat zoenen, knuffelen op een rustig tempo.

Maar Valentina wilde geen chill date. Alleen "kinky".
Dus ze wilde me gelijk pijpen. Ik pijp liever dan ik word gepijpt, dus vroeg ik ook ik dat kon doen.
Ja hoor. Vervolgens haar even gepijpt. Waarbij ze mij "kinky" in m'n gezicht sloeg, lol.

Vervolgens zei ze dat ik moest liggen en ging zij 69 op mij liggen.
Dit was niet echt mijn idee van "chill". Volgens mij had zij ook door dat ik het niet echt naar m'n zin had.
Want al snel stopte ze, trok de haar nachtjapon aan en stond ze op.

Gelukkig maar dacht ik.. In ieder geval. Ze was niet tevreden. Ze wilde een kinky date, geen chill date.
Anyway, snel m'n kleren maar aangetrokken en naar huis gegaan.

Jammer van m'n 100 euro dat wel.

Verder niet negatief naar Valentina toe. Misschien dat ze door de taalbarriere mij niet helemaal snapte.
Wel jammer dat het mijn eerste negatieve ervaring met een DVP was. Maar ach.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Plassex
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amersfoort/1345102-valentina#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week Valentina gespot. Utrecht, moet zelf weekje in Amersfoort zijn.
Al paar dagen elkaar opgeilen via de app. Ze reageert vlot, en toch niet bezig met telefoon tijdens de date. Maandag erheen, lekker zoenen, elkaar pijpen. Mijn kont had het aardig te verduren, ik wil graag gefist worden, heeft ze met overgave geprobeerd maar lukte niet. Wel heeft ze mij geweldig geneukt met haar heerlijke vrouwenpik. Ideaal formaat voor mij en goed hard. Haar toys ook mogen proberen maar meeste te groot voor mij.....
Plasseks is ook van mijn voorliefdes en ook dat met volle overtuiging door haar gedaan. Na afloop werd ik vriendelijk doch beslist onder de douche gezet.
Huis is beetje mwah, maar ik kom voor haar en niet voor de woning. Valentina heeft veel ervaring en geduld, heel lief en prettig in de omgang. In het normale leven de ideale buurvrouw/vriendin.
Hoop haar deze week opnieuw te ontmoeten;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan