WHEM Valentina, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tuurlijk weet ze dat ook. Daarom die 200 per uur.
Voor 50 euro per uur doen ze het echt niet en misschien een paar voor 100 per uur
Foto's zien er mooi uit maar altijd afwachten of het wel klopt. En die 21cm moet je ook maar afwachten. Geloof er niks van.
 
Het is inderdaad de "dame" van de foto's, ben er een paar keer geweest toen ze nog 150 euro voor een uurtje vroeg. Nadat ze mij twee keer voor niets naar de hoofdstad liet rijden, hield ik het voor gezien. Is dus niet zo betrouwbaar. Waarom ze de prijs heeft verhoogd mag voor mij een raadsel zijn. Ze heeft inderdaad geen borsten, maar het haar is wel echt, geen pruik. Ze pijpt wel heerlijk, waarbij ze je lekker geil aan kijkt. Voor mij is tweehonderd voor een uurtje ook echt teveel, nadat je klaar bent gekomen is de lol er meestal vanaf. In theorie sta je meestal na zo'n 30 a 40 min. weer buiten.
 
Het is inderdaad de "dame" van de foto's, ben er een paar keer geweest toen ze nog 150 euro voor een uurtje vroeg. Nadat ze mij twee keer voor niets naar de hoofdstad liet rijden, hield ik het voor gezien. Is dus niet zo betrouwbaar. Waarom ze de prijs heeft verhoogd mag voor mij een raadsel zijn. Ze heeft inderdaad geen borsten, maar het haar is wel echt, geen pruik. Ze pijpt wel heerlijk, waarbij ze je lekker geil aan kijkt. Voor mij is tweehonderd voor een uurtje ook echt teveel, nadat je klaar bent gekomen is de lol er meestal vanaf. In theorie sta je meestal na zo'n 30 a 40 min. weer buiten.
pijpt ze met of zonder condoom?
 
Ik vond haar eerder als travestiet overkomen. Maar nu ik die grote hormonen pleister op haar arm zie, niet ik mijn mening bijstellen. Wat me echter wel tegenhoud, is het gratenpakhuis. Ik hou wel van slank, maar dit is tè.
 
Is inderdaad weer terug en een stukje duurder. Had haar een bericht gestuurd met de vraag waarom de prijs weer omhoog is gegaan. Kreeg als antwoord dat haar nieuwe borsten ergens van betaald moeten worden. Vraag mij echt af of er iemand € 250 betaald voor een krap uurtje plezier. Moet zeggen, ze ziet er nu echt veel mooier uit. Maar voor mij is de grens echt €150. Ik verdien het in ieder geval niet per uur.
 
Is inderdaad weer terug en een stukje duurder. Had haar een bericht gestuurd met de vraag waarom de prijs weer omhoog is gegaan. Kreeg als antwoord dat haar nieuwe borsten ergens van betaald moeten worden. Vraag mij echt af of er iemand € 250 betaald voor een krap uurtje plezier. Moet zeggen, ze ziet er nu echt veel mooier uit. Maar voor mij is de grens echt €150. Ik verdien het in ieder geval niet per uur.
in Spanje is ze een stuk goedkoper om te bezoeken!
 
Is inderdaad weer terug en een stukje duurder. Had haar een bericht gestuurd met de vraag waarom de prijs weer omhoog is gegaan. Kreeg als antwoord dat haar nieuwe borsten ergens van betaald moeten worden. Vraag mij echt af of er iemand € 250 betaald voor een krap uurtje plezier. Moet zeggen, ze ziet er nu echt veel mooier uit. Maar voor mij is de grens echt €150. Ik verdien het in ieder geval niet per uur.
Een dergelijke verhandeling werd me, door een shemale op de Wallen ooit voorgeschoteld. Ik heb m'n middelvinger omhoog gestoken en haar bad business for today toegewenst.
 
Hoeveel als ik het mag vragen, algemeen DVP in Spanje prive-ontvangst
Gemiddelde starttarief in Spanje (Barcelona en Madrid) is 100 EUR. Dit is dan wel vaak zonder 'extra' services. Mijn ervaring is dat tussen de 150 EUR en 200 EUR je vaak een 'all in' ervaring kan beleven. Dit geld trouwens voor de DVP (dames en shemales). Het valt me wel op dat veel DVPs die ook in Spanje werken hier veel meer geld vragen voor dezelfde services.
 
Als je een Spaans nummer hebt en Spaans spreekt dan kan 100E al all in zijn (mss extra om haar te laten komen). Maar zodra ze door hebben dat je uit het buitenland komt dan gaat d prijs heel makkelijk omhoog.
 
Als je een Spaans nummer hebt en Spaans spreekt dan kan 100E al all in zijn (mss extra om haar te laten komen). Maar zodra ze door hebben dat je uit het buitenland komt dan gaat d prijs heel makkelijk omhoog.
Dat heb ik nog niet meegemaakt, en ik heb redelijk wat DVP (dames en shameles) in Spanje bezocht! Duidelijke afspraken maken is vaak voldoende is mijn ervaring. Maar goed Valentina geneukt voor 150 EUR en nu kost ze100 EUR duurder door haar nieuwe boobies... terwijl haar * toch echt niet anders aanvoelt is mij te gortig om haar nogmaals te gaan bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan