WHEM Valentina - Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee maar ik heb heeeeele slechte ervaringen gelezen. Maar ze verandert nogal eens van naam dus da's lastig zoeken. Maar het is echt deze dame met slechte reviews. Ik val op exotisch en had deze dvp ook op mn shortlist.
 
Ja ik ben er een tijdje geleden geweest in Breda, ik voelde mij toen aangetrokken door de grote reet van haar op de foto , die staat er nu niet meer op jammer.
Ik dacht dat het een grote donkere dame was, ik moet zeggen donker is ze wel, alles, als je begrijpt wat ik bedoel, maar in werkelijkheid is het een kleine dame met erg kleine handen, zo klijn dat mij pik wel erg groot leek, maar dit ter zijde
Ik had het ook gelezen dat ze wat ongeïnteresseerd was en nogal met de telefoon bezig was, maar kon de aantrekkings kracht niet meer weerstaan door de foto. Het was op een middag in de week, rijtjeshuis , makkelijk te vinden in Breda, is er wel eentje van de euro's, dit moest eerst gedaan worden, ik denk doe maar een half uur, dan kan ik niet voor een uur de boot in gaan.
Eenmaal de kleren uit is het een lekker ding om te zien . frisse poes waar ik lekker aan heb liggen likken, en op een moment begint ze mij te pijpen en met de tong over mijn eikel te rollen , dat was wel appart , en verder in 69 heerlijk de onderdelen schoon gelikt, deze waren trouwens wel fris , en in doggy het rubbertje maar vol gespoten , met een prachtig uitzicht op de billen die lekker meebewegen op het stoten ,ik had maar een half uur maar als het een uur was geweest had ik er ook geen spijt van gehad, nog een bezoek ,ik denk het wel als ze weer in breda komt, zag dat het amsterdam is geworden, net buiten berijk zal ik maar zeggen. Jammer.
ik heb van de slechte dingen nets gemerkt, misschien leren ze bij in de loop van de tijd.
 
Deze al enige tijd geleden bezocht in Tilburg, kan me met boven staande wel vinden, praten gaat met de vertaal app, maar wel de dame zelf aan het woord en geen planner of iets dergelijks. Afspraak ging vlot op de app, het een en ander doorgesproken, en bij mij aankomst nog een keer gedaan, ik had een uur bij de dame, alles wat we afgesproken hebben is gebeurd, gunde Bassie zelfs een tweede ronde, ikzelf voelde al dat het er niet meer inzat, maar altijd lekker als ze wel de moeite doen voor de tweede keer. Het is geen bbw maar een sbm. Ik heb er een leuke tijd mee gehad, en geen gevoel van haast tijdens het bezoek , maar toch netjes op het uur klaar. Komt ook wel eens korter voor. Herhaling aanwezig, ik denk het wel, als ik er een punt voor zou moeten geven van 1 slecht tot 10 uitmuntend komt ze zeker tot een 8,5. En komt dan in aanmerking voor een vervolg bezoek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan