Recensie Valentina, House of Pleasure, Kinrooi 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roger28

Newbie
Forumpionier
12
01/07/21
5
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/7116842-valentina
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb deze dame in december vorig jaar 2x bezocht in Kerkrade, toen werkte ze tijdelijk bij Yvonne daar in België alles gesloten was.
Ook een toppertje goede service en een heerlijk uiterlijk!
Mooi kopje en een superstrak figuur!
Ben nog steeds aan het wachten wanneer ze weer bij hop gaat beginnen.
Neuken zeer lekker pijpen zonder en een massage weet ze ook wel goed uit te voeren zoenen gebeurde ook lekker met tong.
 
Gistermiddag was ik bij Valentina, de slechtste date die ik ooit bij house heb gehad. Onder zei ze met translateur OK op mijn vraag naar tongkussen en Frans zonder condoom. Boven was het kussen alleen klapzoenen op de mond zonder tong.
Dan maar overstappen op Fzc, ze legde een vuist rond mijn penis zodat die voor 3/4 met die hand bedekt was, deed een gel erover en ging met de mond heen en weer over het puntje en mijn vraag om die hand weg te doen werd bruusk afgewezen..
dan maar overgaan tot sex , zij ging op de rug liggen en ik moest maar zelf mijn gang gaan zonder actie van haar kant.
Na 5 minuten stopte zij en begon mij af te trekken.
Inmiddels was mijn ding nog maar half stijf en uiteindelijk heb ik het maar afgebroken, ik was 17 minuten op de kamer geweest.
Bij het naar buiten gaan heb ik de invaller gezegd dat ik ontevreden was.
Later heb ik nog eens telefonisch mijn grieven kenbaar gemaakt maar daar werd niet op gereageerd .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gistermiddag was ik bij Valentina, de slechtste date die ik ooit bij house heb gehad. Onder zei ze met translateur OK op mijn vraag naar tongkussen en Frans zonder condoom. Boven was het kussen alleen klapzoenen op de mond zonder tong.
Dan maar overstappen op Fzc, ze legde een vuist rond mijn penis zodat die voor 3/4 met die hand bedekt was, deed een gel erover en ging met de mond heen en weer over het puntje en mijn vraag om die hand weg te doen werd bruusk afgewezen..
dan maar overgaan tot sex , zij ging op de rug liggen en ik moest maar zelf mijn gang gaan zonder actie van haar kant.
Na 5 minuten stopte zij en begon mij af te trekken.
Inmiddels was mijn ding nog maar half stijf en uiteindelijk heb ik het maar afgebroken, ik was 17 minuten op de kamer geweest.
Bij het naar buiten gaan heb ik de invaller gezegd dat ik ontevreden was.
Later heb ik nog eens telefonisch mijn grieven kenbaar gemaakt maar daar werd niet op gereageerd .
Spijtig dat het toch voorkomt. Hoop dat de invaller het doorgeeft dan kunnen ze er wat mee doen want al met al is de lineup de laatste tijd bij Hop tegenvallend. Je zegt telefonisch zonder reactie maar als het via WhatsApp is zal het bericht niet eens worden bekeken. Ik heb voorheen wel eens een klacht ingediend via bellen, dat werd goed ontvangen.

Also, wat is "frans zonder condoom"? Klinkt interessant :unsure:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gistermiddag was ik bij Valentina, de slechtste date die ik ooit bij house heb gehad.

Bij het naar buiten gaan heb ik de invaller gezegd dat ik ontevreden was.
Later heb ik nog eens telefonisch mijn grieven kenbaar gemaakt maar daar werd niet op gereageerd .
Je bent bij Valentina geweest of bij een andere omdat je het over invaller hebt?
Valentina staat (nu) niet op hun site en ook niet op Kinky.
Jammer dat je van je andere dates geen reviews gemaakt hebt.
 
Je bent bij Valentina geweest of bij een andere omdat je het over invaller hebt?
Valentina staat (nu) niet op hun site en ook niet op Kinky.
Jammer dat je van je andere dates geen reviews gemaakt hebt.
Met invaller bedoelde ik dat de gastheer, zijn tijdelijke vervanger zei , ik geef je klacht door aan de gastheer en die zal contact met je opnemen
mbt eerdere bezoeken die waren meestal bij Mischa en waren steeds buitengewoon goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan