Recensie Valentina, Oostende/Brugge/Gent/Deinze 4,54 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3794
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3794

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-young-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

voor mij was dit perfectie.
Eén van de weinige keren dat ik zonder een erg leeg gevoel buiten ging.
Beffen, tz, allemaal incluis in prijs.
Foto's echt. Sexy sportlichaam. Mooie kleine perfecte borsten met piercing erdoor.
Tattoo op haar poesje.
Ik voelde mij gewild. Deed goed mee qua aanrakingen. Ik kon haar tong amper volgen. Handen in men haar,oor.
La perfection.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/valentina-1101/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bloedmooie dame (voor mij mooier dan op de adv foto's), killer body en die echt houdt van sex en haar uiterste best doet om je een aangename tijd te bezorgen. Technisch vond ik het niet top top (ervaring?) maar haar inzet en enthousiasme maakte dit meer dan goed. Bij haar kom ik best nog wel eens terug.
 
Heb deze advertentie al enkele weken voorbij zien komen op RL maar er stond altijd dat ze in gent ontvangt?

Ook twijfelde ik over de echtheid van de fotos, waar k dus ongelijk over had.
Toch maar eens proberen dan deze dame =)
 
Wat bedoel je met technisch niet top top?
Ik vond haar wat te wild tongkussen. Van links na rechts.
Dat "te wild" tongkussen heb ik niet zo ervaren, dat was vrij goed (en werd beter en inniger naamate de date vorderde). Eerder dat het pijpen een vrij basic techniek was, en ik wat moest aangeven wat ook nog mogelijk was qua verwennerij.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-young-4.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren eens gewaagd op de foto's, had deze keer chance ze kloppen azo mooike 🤪
Alles wel met condoom, alles is goed voor haar welke positie je ook kiest, ze kan hard gaan on top
Verwacht wel geen gfe, mits beperkt tongzoenen tipje tong af en toe
Pijpen deep troat mits condoom
Al bij al positieve ervaring met de mooiste dat ik al geneukt heb, geniet er nog van de dag nadien
 
Was inderdaad een hele knappe. Bij mij zat ze in Izegem toen. In het xxxxxx. Is wel voor herhaling vatbaar. Staat in mijn top 3 van knapste vrouwen die ik al gevogeld heb!

Edit mod: iets te specifiek over locatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar nu is haar whatsapp niet meer actief,...ook via sms niet meer te bereiken...
Ze verhuist enorm vaak: Izegem, Brugge, Gent, Deinze, Aalst, Boeckhout, Brussel. De tijd daartussen is ze even inactief.
Ze was vroeger in november-december 2021 heel actief, dan drietal maand weg, dan terug. Is ene die altijd terug komt. Ik heb gemerkt dat snel afspreken de boodschap is bij haar. Als je afspreekt voor vier dagen ver dan scheept ze je af en stelt iets de dag zelf voor(in mijn ervaring).
 
Haar 2 weken geleden gebeld en had direct contact met haar.. Afgesproken zelfde dag in de late vooravond. Ze vertelde mij dat ik pas haar eerste klant van de dag was omdat ze met een vriendin gaan shoppen was hele dag.
Van bij binnenkomst verbaasd: wat een mooie dame…prachtig in haar doorschijnend kleedje ! Wat een knappe, prachtige vrouw en innemende glimlach ! Veel mooier dan op de al mooie foto's.
"Let's this make a nice evening for the both of us and forget time" liet ze mij weten en dacht al direct waaw, te mooi voor woorden dacht ik.
Had een fles champagne meegenomen en dit vond zij heel lief omdat meeste klanten bijna altijd niets extra meebrengen voor haar. Beiden glaasje op bed gedronken en beginnen zoenen, strelen, tongzoenen… doet ze echt goed en superlief met veel gevoel. Ondertussen haar van haar kleedje ontdaan en haar borsten gekust en aan haar tepels gelikt en lichtjes geknabbeld. Vond ze blijkbaar leuk want "0h yes honeyI want you to lick me soft and hard till I come and then I will suck you till you come zei ze uitnodigend.
Ze legde zich languit op bed met kussentje onder haar kont en benen steunend op bed.
Met plezier aan de taak begonnen😊 Ze werd snel goed nat. Extra vinger in haar poesje wilde ze niet maar voelde dat ze echt genoot, zuchte en lichtjes kreunde van genot.
Na paar minuten duwde ze mijn hoofd recht op haar poesje, likte hard en stevig door, ze begon te kronkelen en met een yes, yes, yes oh I'm cooooming !kwam ze heerlijk en echt klaar. Even aan haar gezwollen tepels gezogen die toen heel gevoelig waren.
Ze moest even paar minuutjes bekomen met een mooi complimentje extra: wow baby, this was a good one you really know how to make a woman come but now I shall you my skills: kreeg een heerlijk lange pijpbeurt met veel spuug (special treatment) en ze likte ook uitgebreid de ballen.
Kwam hard klaar, mocht niet in mond maar wel op gezicht en borsten.
Ging zich snel beetje haar gezicht en borsten opfrissen en omdat ik net gekomen was effe time out en beiden nog glaasje champagne gedronken. Ze is 29 jaar liet ze mij weten.
Terug strelen, zoenen, tongzoenen ondertussen en mij terug hard makend. Ok, Now You are ready to fuck me. Met haar mond een condoom aangedaan en ze begon mij traag en heel sensueel in cowgirl te berijden… magisch deed ze dat. Enkele minuutjes later wou ze reverse cowgirl… opnieuw traag en sensueel met dat mooi kontje op en neer… mooi zicht !
How you want to come baby ? We deden eerst missionaris, terug cowgirl met zei nu wnel op een neef om dan in doggy af te werken en zo klaar gekomen met mijn sperma op haar kontje.
Zij terug nu haar kontje beetje wassen.
Hebben dan in bed zeker meer dan een uur gepraat over haar ervaringen en leven.
Had voor een uur betaald en waw toen al 2.00u bij haar. Vroeg of wel ok was en ze zei : I told you to forget time, there is no other
client tonight and have fun with you..be happy to spend your Saterday evening with me." En genoot zeker van haar gezelschao. Na een lange babbel begonnen weer te zoenen gevolgd door haar vraag you wanna lick me once more, I love it like you do. Ok with pleasure en begon haar terug traag te likken. Vinger kon nog steeds niet.Traag en plagerig verder en dan met het topje van vinger haar kontgaatje beginnen te stimuleren en dat liet ze wel toe. Bleef traag likken en kon met het vocht van haar poesje lekker haar kontgaatje blijven stiimuleren. Begon dan sneller te likken en zij duwde mijn vinger zelf in haar kontje. Met elke beweging en stoot van haar bracht ik mijn vinger dieper in haar kontgaatje. Ze begon te zuchten, kreunen en kronkelen, bleef haar hard likken met mijn vinger in haar kontgaatje en stak een andere vinger in haar poesje en begon met beide diep inen ui haar te stoten.This is crazy riep ze uit en kwam zo met mijn tong ook diep likkend een tweede keer en nu schokkend en zwaar ademend klaar : oh yes, coming agzin ! what you do with me vroeg ze 3 keer .. but feels so good. Thank you, thank you😊
Terug 20 minuutjes gepraat en can not send you home. Wait I will show …showtime ! Waarop ze alle kledij die ze vandaag gekocht had 1 na 1 aantrok en schowde. Ze genoot echt van mijn goedkeurende comments. Ook 3 sexy lingeriesetjes passeerden de revue waarop sexsterds plagerig vroeg om haar BHl los te knopen en te showen met haar blote borsten.

Naakt kwam ze terug naast op mij liggen. Never done this with a customer before zei ze (waar of niet???) maar ik genoot.
I came 2 times you only one time …You can come 2 times i hope? Yes yes I want !

2 de ronde dus: nu zei eerst in reverse cowgirl; terug traag, plagend. Terwijl zichzelf te vingeren. Daarna doggy en in missionaris met haar beide beentjes door haar helemaal opgetrokken diep in haar klaar gekomen. Condoom er af gehaald en laten druppelen op haar buik terwil zij verder vingerde ze een derde keer klaar is gekomen. Ze vond het leuk: oh baby I like you.You give and do it like I want it.
Bij elkaar strelend, zoenend en gewoon naakt en genietend blijven liggen.
Ben in totaal na 5.00 uur bij haar vertrokken met een innige tongkus. Zei thank you cutie for this magic evening waaarop zei no,no thank you so to give me a perfect Saterday night.
Uurtje later, terug thuis, een berichtje van haar. Good and safe homehoney ? Sleep tight ! me too go to bed now and want to see you soon again . I really like you !
💋💋💋💋

Intussentijd elke dag veel appen, zelfs 1 keer heeft ze met face time zich voor de camera bevredigd voor mij… so I know you come back to me.😊
Zie haar nu vrijdag namiddag terug ;and you do not have to pay me darling and promise I will have no customer before you. We can spend the evening together, we play, make love and hope after you stay so we can sleep the night together. We stay long in bed on Saterday morning and I make breakfast for you. If you can we spend Saterday together, go walk, resllt talk to eachother, have dinner maybe and you can stay the night again…and maybe if ereything goes well I sip this work and we can go we can on holiday to find out we really fit together when we are 24/24 hours together..
liet ze mij al weten.


Bizar toch, valt ze echt op mij ? In ga in relk geval vrijdag niddag naar haar.. ze verwacht mij !
 
Laatst bewerkt:
Hoe oud ben je mark?
Ik vind het raar dat ze na 1 keer je te ontmoeten al praat over stoppen werk en samen op reis gaan.
Toen ik lang met haar praatte vertelde ze dat ze een heel leven in barcelona had en daar cheerleede en soms ook terugging naar colombia voor familie.
Vraag me af in hoeverre je niet gegroomd wordt voor iets.
Gratis sex is dan gewoon een investering.
Nuja. Mss ben je een 30 jarige brad pitt en ben ik fout.
 
Sommige buitenlandse dames doen dit werk ook om (ge)goede partner te vinden. Mark spreekt haar taal, kan haar verwennen en is dus vermoedelijk haar type, komt ook nog met een fles champagne. Ik acht het niet onmogelijk. Wat voorzichtigheid is uiteraard aan de orde.
Het enige minpunt in dit verhaal, voor ons dan, is dat ze uit dit vak zou stappen ;).
 
ik denk niet dat ze ermee gestopt is hoor. Ik had er gisteren bijna mee afgesproken. Nadat we via whatsapp de details + prijs hadden besproken lukte het net niet qua timing. Ik kon er zijn om 13h30. Zij kon pas om 14t45, maar dat was helaas (net) te laat voor mij.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-young-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naief ben ik niet. Ik plaatsin mijn relaas paar keer een vraagteken (of ze waarheid zegt?) maar weet wel dat ik 5uur van haar heb genoten en maar voor eentje heb betaald en dat ik deze week avond en nacht gratis van haar kan genieten.
Er moet iets zijn denk ik want denk niet dat er nig zijn die het let haar gratis kunnen doen.
Trouwens, heb haar niet gezegd dat ik trader ben. Maar just an employee😊
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-young-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt in de voormiddag, en na wat geklooi met veranderde GSM-nummers kon ik toch bevestigen en kreeg ik het adres.

De dame ontvangt in een mooie ruimte met ruime en propere badkamer in het centrum van Gent. Op het verkeerde moment van de dag dus moeilijker te bereiken, maar er is wel makkelijk parkeerplaats te vinden in de buurt (o.a. in een grote stadsparking). Erg discreet is het gebouw niet, het grenst aan een drukke straat. Je kan echter wel meteen de hal binnenstappen, je hoeft dus niet op straat staan schilderen.

Ze is de dame van de foto's, en ze is erg knap en charmant in vivo. Ze doet wat ze belooft: TZ, pijpen zonder (moest wel even vragen), beffen, sex in welk standje je ook maar wilt. Ze toonde zich een gewillige partner en leek er zelf ook wel plezier in te hebben, ondanks de drukkende hitte op de kamer waar haar mini-ventilator maar een matig antwoord op had. Wat mij betreft een echte GFE.
 
Terug
Bovenaan Onderaan