Recensie Valentina, Oostende/Brugge/Gent/Deinze 4,54 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3794
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-young-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze nm er dan uiteindelijk toch bij geraakt 😉. Ontvangt niet ver van vrijdagsmarkt (Kamernr 2). Mooie dame met heel mooi lichaam. Voor mij wel niet de mooiste die ik al bezocht heb, maar komt wel in top 10. Ontmoeting wat dubbel. Doet heel goed haar best, pzc goed, verschillende standjes geen probleem, komt echt wel klaar denk ik, kussen en tz waren matig, maar ging buiten en had uiteindelijk niet het wow gevoel. Doet de tijd uit vd afspraak. Vroeg of ik een 2de beurt wou, maar daarvoor had ik te weinig tijd over en een massage gevraagd. Dame spreekt behoorlijk Engels.douche voor en na geen probleem. Kamer kon wel een airco gebruiken.
Zoals ze tegen onze Mark zei dat ze geen klanten ging ontvangen vandaag voor zijn bezoek, wel hierbij dus ontkracht. Ze blijft nog tot en met 1ste week van juli en dan terug nr Spanje waar ze woont. In september bij familie in Colombia.

PS: ik kwam na de heer met zwarte BMW X5 😉.
 
Deze nm er dan uiteindelijk toch bij geraakt 😉. Ontvangt niet ver van vrijdagsmarkt (Kamernr 2). Mooie dame met heel mooi lichaam. Voor mij wel niet de mooiste die ik al bezocht heb, maar komt wel in top 10. Ontmoeting wat dubbel. Doet heel goed haar best, pzc goed, verschillende standjes geen probleem, komt echt wel klaar denk ik, kussen en tz waren matig, maar ging buiten en had uiteindelijk niet het wow gevoel. Doet de tijd uit vd afspraak. Vroeg of ik een 2de beurt wou, maar daarvoor had ik te weinig tijd over en een massage gevraagd. Dame spreekt behoorlijk Engels.douche voor en na geen probleem. Kamer kon wel een airco gebruiken.
Zoals ze tegen onze Mark zei dat ze geen klanten ging ontvangen vandaag voor zijn bezoek, wel hierbij dus ontkracht. Ze blijft nog tot en met 1ste week van juli en dan terug nr Spanje waar ze woont. In september bij familie in Colombia.

PS: ik kwam na de heer met zwarte BMW X5 😉.
Zelfde verhaal als hier.
Haar add werd zelfs nog deze avond op redlights refresht geplaatst.
Mss zat mark heel de tijd in de kast, dunno.
Zo'n verhalen kwetsen enkel de geloofwaardigheid van de dame zelf.
Mss was dat ook zijn bedoeling.
 
Misschien wel voor alle zekerheid:
1/ dame was zeker niet slecht
2/ @Houvanbeffen : het is niet omdat ze in jouw top 5 niet zit dat we ze daarom moeten mijden hé 😉
Conclusie: date was goed/leuk, maar zal bij deze ene keer blijven. Daarvoor heb ik mijn 2 vaste dames.
 
Misschien wel voor alle zekerheid:
1/ dame was zeker niet slecht
2/ @Houvanbeffen : het is niet omdat ze in jouw top 5 niet zit dat we ze daarom moeten mijden hé 😉
Conclusie: date was goed/leuk, maar zal bij deze ene keer blijven. Daarvoor heb ik mijn 2 vaste dames.
Ik heb nooit gezegd dat je ze moet mijden. Ze is meer dan behoorlijk. Wou een statement maken dat er hier weer met 2 maten en gewichten gewerkt wordt. Ik heb nu eenmaal een groot onrechtvaardigheidsgevoel.
 
Vandaag met valentina afgesproken voor 1u 150
Goeie communicatie en snel afgesproken dus.

Pijpen was niet echt super maar ik ben meer geïnteresseerd in het intieme gedeelte.
Ook een redelijk korte 69 gedaan en dan ging zij
bovenop.
ik heb nog maar zelden er een gehad die zo goed op mij ging zitten en goed meedeeed, diep in de ogen kijkend.
Hierdoor ging het wel erg snel.
Maar niet erg ik had een uur geboekt dus genoeg tijd voor een 2de maal.
Een massage wat praten en dan ben ik gaan beffen en vingeren intiem knuffelen waar ze echt goed nat van werd en er tegen het einde wel wat oprecht genot bijzat.
Overgegaan tot doggy waarbij redelijk hard kon gespanked worden. daarna misio waarbij ze haar nagels in m'n rug zette en mij echt goed kreeg om een 2de maal te schieten. (Wat niet altijd lukt) maar bij deze bloedmooie vrouw zeker!

Ik zal hier zeker nog mee afspreken.
 

voor mij was dit perfectie.
Eén van de weinige keren dat ik zonder een erg leeg gevoel buiten ging.
Beffen, tz, allemaal incluis in prijs.
Foto's echt. Sexy sportlichaam. Mooie kleine perfecte borsten met piercing erdoor.
Tattoo op haar poesje.
Ik voelde mij gewild. Deed goed mee qua aanrakingen. Ik kon haar tong amper volgen. Handen in men haar,oor.
La perfection.
Ze is terug in Gent sinds gisteren,kheb het mogen weten,ze heeft nooit genoeg deze nymphomane 😂

 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-young-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij Valentina. Super knappe dame met heel lief en mooi gezichtje. Wat een afgetraind lichaam 😳😳
Date zelf was zeer leuk en de dame geniet ook echt zelf… na date nog wat effe zitten praten met haar en is zeer verstandige dame die redelijk goed Engels kan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
zag valentina onlangs in antwerpen voor 30 minuten indoor olympische spelen. 5 sterren ze is jong en heeft een aangenaam gezicht en een lichaam dat heel erg mijn type is, geweldige kont, het voelt echt goed om haar op z'n hondjes te neuken

in ieder geval in veel standjes een leuke date gehad. halverwege zweette ik zo erg dat we overgingen op staand neuken, wat ik niet vaak doe, maar ik heb er echt van genoten met Valentina. geen tijdsdruk ik bleef ongeveer 40 minuten voordat ik de tijd besefte. dit meisje wilde maurihuana met me roken. Ik rook meestal graag een beetje voordat ik neukte en ik denk dat ze het aan me kon ruiken en vroeg of ik er een had toen ik me aan het aankleden was om te vertrekken. het doodde me dat ik geen joint had, ik ben er vrij zeker van dat ik haar gratis had kunnen roken en neuken. hoe dan ook, ze verlaat antwerpen over een paar dagen, zal haar weer zien als ze terugkomt

ik heb haar niet uitgebeten, maar ze leek wel te genieten van een vinger in haar kont tijdens het neuken. ze doet ook anaal voor 60 extra
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan