WHEM Valentina TS, Delft

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had een keer een afspraak en toen ik vroeg waar ze woonde, omdat ik het vergeten was, werd ze boos 'je ziet het toch bij de advertentie, you are very stupid' en toen blokkeerde ze me.?

Maak ervan wat je wilt.
 
Ik had een keer een afspraak en toen ik vroeg waar ze woonde, omdat ik het vergeten was, werd ze boos 'je ziet het toch bij de advertentie, you are very stupid' en toen blokkeerde ze me.?

Maak ervan wat je wilt.
Thnx voor de info : misschien was ze ongesteld ? vind toch dat shemales af en toe "over de top als een vrouw kunnen reageren".
 
Een beetje begrip jongens. De meeste shemales nemen hormonen, daar kunnen ze wel wat mood stoornissen van krijgen.
ps Regelmatige naam wisselingen zijn idd een teken om weg van te blijven.
mss heb je wel gelijk, aan die hormonen had ik niet gedacht. Voor mij echte vrouwen, zo behandel ik de dames ook.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik ervan begrijp nemen ze zeker niet allemaal hormonen. Dat zijn alleen degenen die de volledige transitie willen maken zoals bijvoorbeeld die Kelly.
Die hormonen zorgen ervoor dat ze borsten ontwikkelen en ook geen erectie meer kunnen krijgen. Die borsten gaan via de plastisch chirurg en die erectie moeten ze blijven houden anders is het einde career.
 
Wat ik ervan begrijp nemen ze zeker niet allemaal hormonen. Dat zijn alleen degenen die de volledige transitie willen maken zoals bijvoorbeeld die Kelly.
Die hormonen zorgen ervoor dat ze borsten ontwikkelen en ook geen erectie meer kunnen krijgen. Die borsten gaan via de plastisch chirurg en die erectie moeten ze blijven houden anders is het einde career.
mss heb je wel gelijk, aan die hormonen had ik niet gedacht. Voor mij echte vrouwen, zo behandel ik de dames ook.

Ik vind dat ze hormonen nemen geen excuus om hun (potentiële) klanten onbeschoft te behandelen. Ik behandel alle dvp's met respect.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan