Recensie Valentina, Utrecht (voorheen Rotterdam, Haarlem) 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chiel69!

Newbie
12
12/11/21
7
1
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/4187827-valentina
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Valentina ontvangt nu ongeveer een maand in Utrecht en blijft dat doen tot de "klantenstroom" minder wordt. Dit heeft zij mij vorige week verteld. Het lijkt een bedrijven terrein waar zij ontvangt maar er staan een aantal "kantoor" gebouwen die zijn ingericht voor kamerverhuur. Ziet er allemaal heel erg netjes uit.

Valentina is een hele lieve vrouw. Vriendelijk en zacht. Ze praat wat minder goed Engels en mijn Braziliaans is ronduit slecht. Ik heb een heerlijk uurtje met haar doorgebracht waarin wij lekker hebben gevreeën. Zij heeft mij tweemaal oraal naar een hoogtepunt gebracht en ik haar ook. Geen intiem omdat ik dat niet wilde. Lekker geknuffeld en zij heeft mij een beetje gemasseerd, dat stelde niet veel voor. Was wel een beetje verbaasd dat ik voor pijpen zonder condoom moest bijbetalen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
If you want something done right, you've got to do it yourself 😋

Dus zelf op verkenning gegaan.

Wilde al een hele tijd weer eens anaal en niet veel dames doen dat, was ff zoeken. Uiteindelijk met Valentina een goede deal gemaakt.

Nette discrete locatie, bij binnenkomst viel ze me een pietsje tegen qua looks, is echt subtiel anders dan de goedgelijkende foto's. Was zeg maar dat ze in real life ietsje ouder leek dan ik hoopte. Enfin, financiën geregeld en toen bed op.

Ze heeft wel echt een relatief goed uitziend lichaam. Kroop op me, begon me trekken etc. Heerlijke tieten! Condoom erom en kreeg een prima blowjob. Had weinig tijd dus gevraagd om te neuken, ik ging toen vlot missio haar kutje in, maar vroeg na een paar heupbewegingen of ik, gezien het korte tijdsbestek meteen anaal mocht, wat geen probleem was. Ze draaide zich naar doggy en bracht een beetje glijmiddel aan. Ik zette m'n lul op haar gaatje, zette druk, gleed er makkelijk in, duwde hem langzaam helemaal naar binnen en ging toen terug en heen en weer de eerste stoten geven en.... toen... merkte ik... eigenlijk heel weinig verschil met de vaginale seks er even voor. Waar ik in m'n geilheid juist zo'n zin in had was dat héle strakke gevoel dat anaal geeft, maar ze heeft dus een elastisch kontje. Na klaargekomen zijn even schoonmaken met wat doekjes en papier en weer huiswaarts.

Conclusie: aardige dame, lekkere tieten en lichaam gelijk aan de foto's, jaren tellen al wel. Ze is behulpzaam en gewillig en fijne locatie. Geen groot herhalingsgevaar maar wmb prima voor nog een keer als ik tijd en zin heb.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4187827-valentina#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al heel wat keertjes bij Valentina geweest en daar zal het zeker niet bij blijven!!! Helaas nu noodgedwongen op een andere locatie maar hopelijk binnenkort weer in mijn buurt.
Maar wat een geweldige vrouw met een prachtig lichaam, de mooie foto's en goede reviews op Kinky zijn zeker niet gelogen!

Na begroeting in sexy kleding en rustig bespreken van alle wensen gaat ze aan het 'werk', alles met een betoverende lach op haar mooie gezicht! Eerst heerlijk pijpen en beffen en dan intiem in diverse posities, alles zoals vooraf afgesproken en zonder haast.
Mijn favorieten: russisch tussen haar heerlijk grote borsten en doggy style terwijl ik haar grote ronde billen vasthoud.
Na afloop nog een goed gesprek ... wat wil je nog meer?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4187827-valentina
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Helaas deel ik het enthousiasme over deze dame niet. Haar vorig jaar een keer bezocht in Maarssen. Ik miste de klik volledig. Pijpte niet zonder, ook gaf ze in haar profiel aan van wel. Keek van me weg, lachje kon er niet af. Het bezoekje voelde vanaf moment 1 afstandelijk en ongemakkelijk. Gebeurt soms, ik heb inmiddels mijn heil elders gevonden en ga niet meer naar haar terug voor een tweede kans.
 
Terug
Bovenaan Onderaan