Recensie Valeria, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

italams

Wandelaar
35
06/04/22
41
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Squirting
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3404463-valeria
Totale kosten (in euro)
280
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De beschrijving op kinky interesseerde me echt, maar er waren geen beoordelingen. Het is haar eerste keer in Nederland, denk ik. Hoe dan ook, ik besloot het risico te nemen en mezelf te gaan bezoeken.

Deze keer hadden mijn instincten gelijk!

Ze is het meisje van de foto's, maar ze is beter in persoon. Op de foto's lijkt ze ouder. Valeria heeft een mooi lichaam, mooie kont en poesje.

Nadat het financiële gedeelte achter de rug was, en een korte bui, zijn we begonnen, en ze ging van 0 km/u naar 100 km/u in een seconde.

Diep tongzoenen, met wijd open mond, mijn tong zuigen, mijn lippen bijten. Seks was ook geweldig, ik hield van pijpen, anaal en alles. Met rimmen wordt ze gek, inclusief de ballen en zo, op een gegeven moment zat mijn hurken onder het speeksel.

Ik heb extra betaald voor anaal, cim en spuiten. De eerste twee waren heerlijk, ze stopt pas met pijpen als je klaar bent met klaarkomen. Helaas kon ik haar niet laten spuiten, of zij kon niet spuiten, maar ik was zo blij dat ik er niet eens aan dacht om geld terug te vragen.

Ze voelde zich een nymfomane vriendin

Wat is slecht?
Niet veel. Ik had graag overgespoten willen worden, misschien de volgende keer.
Het huis waar ze verblijft is raar, in Amsterdam Noord. Het is geen appartement maar een huis in een woonwijk, het huis is dringend aan renovatie toe, maar het is schoon en de douche werkt.
Ze spreekt ook niet veel Engels, maar conversatie behoort niet tot mijn behoeften.

Zal ik terugkeren?
Ze zegt dat ze hier tot 17 juli zal zijn, tenzij er iets gebeurt, ga ik 100% terug.

Als je gaat, smeek ik je: wees aardig en respectvol, maak haar gelukkig, zodat ze terugkomt!
 
na mijn recensie hierboven plande ik nog een ontmoeting voor de volgende ochtend, maar ze lag waarschijnlijk te slapen en gaf geen antwoord, en ze schreef me ook geen enkele uitleg.

sinds ze terug is, had ik zulke goede herinneringen aan mijn date met haar dat ik probeerde opnieuw een bezoek te plannen, de communicatie verliep soepel, we spraken af voor de volgende ochtend, en ik vroeg haar om me te laten weten of ze moet afzeggen, dat is nee probleem zolang ze het mij vertelt.

kwam 's ochtends op straat aan, ze was de vorige keer om 3.30 uur online op WhatsApp. Ik wist wat er zou zijn gebeurd. ze antwoordde niet meer op berichten en ook niet op de telefoon.

Ik vind haar diensten nog steeds geweldig, maar ik raad echt niet aan om van tevoren met haar te plannen.
 
na mijn recensie hierboven plande ik nog een ontmoeting voor de volgende ochtend, maar ze lag waarschijnlijk te slapen en gaf geen antwoord, en ze schreef me ook geen enkele uitleg.

sinds ze terug is, had ik zulke goede herinneringen aan mijn date met haar dat ik probeerde opnieuw een bezoek te plannen, de communicatie verliep soepel, we spraken af voor de volgende ochtend, en ik vroeg haar om me te laten weten of ze moet afzeggen, dat is nee probleem zolang ze het mij vertelt.

kwam 's ochtends op straat aan, ze was de vorige keer om 3.30 uur online op WhatsApp. Ik wist wat er zou zijn gebeurd. ze antwoordde niet meer op berichten en ook niet op de telefoon.

Ik vind haar diensten nog steeds geweldig, maar ik raad echt niet aan om van tevoren met haar te plannen.

Beetje warrig verhaal dit
 
Beetje warrig verhaal dit
Het spijt me als het niet duidelijk was

Ik ontmoette haar de eerste keer in juli, allemaal goed.

daarna bevestigde ze mij de tijd voor een nieuwe ontmoeting, maar ze kwam niet opdagen

onlangs toen ze terugkwam in Amsterdam probeerde ik het opnieuw: hetzelfde verhaal, we hadden de volgende dag een tijdstip afgesproken, maar op het afgesproken tijdstip antwoordde ze niet meer

is het beter?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3404463-valeria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben deze avond bij deze dame langs geweest. En heb daar zeker geen spijt van gehad. Wat mijn voorganger al schreef, is het huis waarin Valeria ontvangt aan renovatie toe, maar ik kon gewoon douchen, en kreeg een schone handdoek mee. Dan de date zelf. Die was geslaagd. Valeria verstaat haar vak goed. Alles wat ze doet, doet ze met volledige overgave. Vind haar in het echt ook wat mooier, dan op de foto's. Dat komt omdat ze in real life, gewoon erg relaxed is, en veel lacht. Het enige minpuntje is, dat ze slecht Engels spreekt. Ze kent alleen maar paar woordjes, maar haar vriendelijkheid maakt veel goed.
Of ik nog een keer langs ga, dat weet ik nog niet? Misschien, als ik weer eens in de buurt ben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan