Recensie Valeria, Den Haag, Doubletstraat 75 k6 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lekker bezig

Stamgast
Forumpionier
288
09/07/21
260
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze heerlijke latina kon ik niet weerstaan.
Ze werkt al jaren in de Doublet op verschillende locaties
Ze heeft een lekker lijf met mooie siliborsten.
Een heerlijke standaard sessie met haar bovenop liet mij heerlijk klaarkomen.
 
De Valeria.....? Die meestal in de passage daar zit al ze er is? Tjonge dat is lang geleden. Dat van de mooie sili borsten spreek ik dan wel echt tegen. Voor de operatie had ze perfecte mooie kleine borsten tjonge ik kon er niet vanaf blijven...... net als Kelly voor de operatie, alleen is Kelly mooier dan Valeria.
Vroeger heb ik Valeria veel bezocht...... maar de laatste jaren niet meer.
Ze is wel heel aardig en een eerlijke meid die de boel niet nept. Ik vind die neptieten een echte grote min. Valeria is heel vriendelijk, heeft duidelijke grensen, werkt op de klok maar binnen de klok uitstekende service.
Als je voorbij loopt en haar lekker vindt zeker een aanrader.
 
Eens met de positieve commentaren over looks, karakter en service! Ik houd van siliconen en zeker van die van Valeria.

ik herinner mij nog een bijna eindeloze 69 sessie zc waarna ik van haar de complimenten kreeg over hoe lang ik het volhield. Ik houd het maar op mijn voortschrijdende leeftijd…
 
Valeria PZC? Dat verbaast me om eerlijk te zijn.
Ik zag haar vandaag even maar ben niet naar binnen gegaan. Ze zag er inderdaad mooi uit, maar ik heb haar ook op mindere momenten gezien......Ik zou eigenlijk Kelly en Valeria beiden eens zonder make-up naast elkaar moeten zien.......
 
Vandaag weer eens Valeria bezocht.... Na jaren..... Ik moet zeggen dat ik er spijt van heb dat ik er zoveel tijd tussen heb laten zitten. Zoals ik al boven aangaf een heel prettig karakter. Wat ook leuk aan haar is is dat alles meteen als vanouds was.
Aangezien al mijn andere Dominicaanse vriendinnetjes weg zijn heeft ze nu nul concurrentie....
..... Maar ze gaat de 22e weg.... Dus hooguit morgen nog een keer😜
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond bij Valeria naar binnen geweest.. Ik dacht serieus bijna dat ik bij Crystal was. Dat lachje, dat bekkie 🤣🤣
Ik heb gevraagd of het zussen zijn, maar ze ontkende lachend, ze kon Crystal wel uiteraard.
Aparte lekkere manier van pijpen, en deep throat geen probleem, die van mij kan ze helemaal laten verdwijnen 🤪
Hele vriendelijke meid met hoog knuffel en zoen gehalte, tong mag helaas niet.. maar dat vergeef ik haar wel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag voor de derde keer bij deze dame uit Cuba geweest. Ik hou helemaal niet van die grote neptieten, maar die van haar zijn super. Heerlijke kont en ze doet enorm haar best. Ik heb alleen geen idee wat ze zegt...:), want Engels of Nederlands kent ze niet. Maar daar kom ik toch niet voor...
 
.....en ik weet niet wat ze je heeft wijsgemaakt maar Valeria is zeker niet Cubaans ....echte Dominicana
Zaterdag nog bij haar geweest.
Wat een beetje jammer is is dat ik steeds 100 euro aan haar uitgeef ipv 50....omdat ze toch wel een hele goede bedpartner is😅
Ik mis wel haar borsten van voor de operatie......Klein maar zoooo lekker
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren weer een suffe privé date gehad zonder wip :mad: dus meteen doorgereden naar de Doub waar altijd wat te wippen is.
Was rustig en koud in de straat en ik had weer eens zin in de warmte van een lekkere latina.
Jaren geleden ben ik meerdere keren bij Valery op bezoek geweest.
Dus hup naar binnen en een paar papieren eurootjes overhandigd.
Vervolgens werd ik non stop gekust en geknuffeld.
Pijp en wip waren oké en ik ging tevreden weer naar huis.
Deze lieve dame weet wat we willen van warme latina's.
 
op het einde stopte ik hem per ongeluk bijna in haar sterretje. 🌟
dat was niet mijn bedoeling.
pijp en wip waren vrij standaard, dus 3 sterren daarvoor.
ik heb als gemiddelde een fraaie 4 sterren gegeven vanwege de fijne sfeer tijdens het bezoek (y)
 
Laatst bewerkt:
Ik overweeg ook om lekkere Dominicaanse Valeria na lange tijd weer te bezoeken. Ze zat vroeger in 75k14 bovenin, al heel wat jaartjes geleden. Prachtig lijf, fonkelende ogen, stralende glimlach, passioneel, heel erg lief en vooral een ontzettende knuffelkont. Een tijd daarna zat ze in 31k2 of 3 geloof ik. Haar koplampen die ze nu draagt, kan ik niet echt waarderen, maar ze ziet er voor het overige nog steeds even lekker uit als destijds. Ik vind haar nog steeds een van de knapste Dominicaanse dames uit de Doublet. Voor de liefhebbers van Latinas is zij een verstandige keus lijkt me.
 
Vandaag mooie Latina Valeria bezocht. Ze ziet er goed uit, prachtlichaam met een heerlijk kontje, borsten zijn helaas nep, maar ik vind ze bij nader inzien (en betasten) okay. Niet al te groot. Valeria doet geen gekke dingen, doet alles met condoom. Ik heb me heerlijk laten verwennen. Ze voelt heerlijk in je armen. Herhalingsgevaar: ja. Ik kom zeker terug.
 
Vorige week voor het eerst op bezoek geweest bij Valeria, 40 euro gegeven. Inderdaad, mooi gezicht, atletisch en strak lichaam, borsten zijn nep maar wel mooi gedaan. Mijn tool werd grondig gewassen door haar. Ik werd veel gekust en geknuffeld maar een zachte vrouwelijke lichaam met mooie rondingen vind ik toch wel lekkerder om te knuffelen. Het met haar mond aanbrengen van de cd deed zij professioneel, even goed als Elisabeth van Geleenstraat. Pijpen en neuken was echt lekker. Na klaar gekomen werd mijn piemel niet meteen eruit gehaald maar werd diverse malen met haar kutspieren geknepen tot de laatste druppel. Ik mag blijven liggen boven haar met mijn hoofd op haar borst en krijg massage op mijn nek en rug. Wat een lekkere vrouw die Valeria!
 
Valeria geeft goede.service en is een fijne meid......mijn andere Dominicaanse vriendinnetjes zijn wat voller maar Valeria sport veel en is slank, leuk voor de afwisseling.
Zeker een pareltje
Vroeger op hookers.nl stond er een lijstje van de 5 dames met de hoogste waardering. Daar heeft ze heel lang in de top 5 gestaan.....
Zou mooi zijn om hier ook zo een lijstje te hebben
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sommige van mijn favoriete Roemeense dames hebben opeens bordjes hangen van 50 euro. Van 35 naar 40 kan ik meeleven. Naar 50 vind ik teveel van het goede

Dus wat langer gewandeld en meer rondgekeken. Valeria heeft goede reviews en ze stond al een tijdje op m'n lijstjes. Tijd om haar fysiek uit te testen.

Eigenlijk een zeer plezierige ervaring zoals eerder beschreven door mn wandelbroeders. Kusjes hier en daar. Uitgebreid rustig pijpen en absoluut niet head bangen. Zoals iedere Zuid Amerikaanse dame berijdt ze je met gevoel en niet op en neer gaan zoals op een Skippy ball.

Leuke dame en voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij deze Valeria geweest. Ziet er prachtig uit en ik begrijp alle bovenstaande recencies, maar het is net niet voor mij. Heel lief, doet haar best en alles maar toch weet ik niet. Pijpen was ok en intiem ok.

Herhalingsgevaar 50%
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.578
Berichten
728.506
Leden
33.553
Nieuwste lid
Giggle07
Terug
Bovenaan Onderaan