Recensie Valeria Kampen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

duifje123

Wandelaar
56
19/12/22
44
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7062395-valeria
Totale kosten (in euro)
130
Gisteren deze Colombiaanse schone bezocht. Afspraak.maken ging goed via WA. Adres wat ik doorkreeg was bekend 2 weken terug bij een andere dame ook al bezocht. Ik ben voor de 1e keer bij een dame zonder enige recensie een beetje terughoudend dus voor een half uurtje geboekt, De dame is zeker 100 % van de foto en de video, en ziet er erg goed uit, ook qua lijf en gezicht en borsten. Wilde graag tongzoenen en heb hiervoor extra betaald, ze kan werkelijk geen woord Engels en alleen Spaans maar vooruit met handen en voeten alles duidelijk gemaakt. Eerst elkaar lekker opwarmen, maar bij het zoenen werkelijk geen puntje tong gevoeld. Ik denk laat maar .. toen begon ze met cd te pijpen, dit was werkelijk heel apart, ik noem het maar lucht pijpen, ik voelde werkelijk bijna niks. Dan dat lekkere lijf maar neuken, zij bovenop, dit was lekker, maar veel te snel wou ze doggy, ik dacht ok, lekker tegen die heerlijke billen aan lopen ketsen, daarna nog lekker missionaris en op zijn doggy het cd volgespoten, conclusie een mooie vrouw om lekker mee te neuken voor een half uurtje en meer niet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan