Recensie Valeria, Lynn Somers, Mol 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ook al een aantal keer bij Valeria geweest.
Telkens een top date gehad.
Blijkbaar zijn ze met 10 € opgeslagen 😮
Is dit juist?
100 € voor een half uur is wel veel en dan is er nogeens dame die extra vraagt voor pzc ?
 
De prijs voor eenuur is inderdaad met 10€ omhooggegaan.
Half uur en drie kwartier of de rest geen idee. maar waarschijnlijk is daar ook overal wel iets bij gekomen.
Die 10€ valt nog mee. Mij hoor je niet klagen.
Maar extra voor PZC? Dat geloof ik niet. Op hun website heb ik ooit gelezen dat alle dames pzc. Of misschien was het in het menuboek dat op de kamer ligt. Ik heb er in ieder geval nog nooit moeten bijbetalen voor pzc.
Misschien moet je wel extra betalen om in de mond klaar te komen.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, bij Jessy moet je extra betalen voor pijpen zonder. Dit staat vermeld bij haar foto op de site van Lynn Somers.
Vreemd, bovenaan in de advertentie staat inderdaad pzc mits bijbetaling, maar bij de tarieven staat alleen 50€ extra voor klaarkomen in de mond, dus niet voor pzc. Ik denk dat je dus wel pzc krijgt zonder extra, tenzij je natuurlijk in haar mond wil klaarkomen.
Als je verder bij de mogelijkheden kijkt staat enkel "pijpen zonder condoom", en "pijpen met condoom" staat er niet tussen. Wat zal er juist zijn of wat fout in de advertentie.
 
Bij maison D'amour en private girls is het nog steeds 80 € voor 30 min, Lyn somers was voor een 30 en 45 min 10 € duurder dan de andere 2.
En beiden kwa afstan voor mij ongeveer hetzelfde.
Toch ben ik nieuwsgierig naar Jessy en Esmee.
 
Ben ook al een aantal keer bij Valeria geweest.
Telkens een top date gehad.
Blijkbaar zijn ze met 10 € opgeslagen 😮
Is dit juist?
100 € voor een half uur is wel veel en dan is er nogeens dame die extra vraagt voor pzc ?
Nee, Valeria doet altijd pzc ,
alleen klaarkomen in de mond kost 50 € Extra.
Klopt, de prijs voor 30 min. nu is 100 €,
Normaal prijs en altijd top service 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan