WHEM Valeria T

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zeker. hele geile shemale, wel paar keer op herhaling geweest. dikke grote kont, niet zoals op die foto in de advertentie maar groot genoeg. mooie grote bolle neptieten denk wel cupmaat d, meer dan hand vol. komt ook klaar met meerprijs.
 
zeker. hele geile shemale, wel paar keer op herhaling geweest. dikke grote kont, niet zoals op die foto in de advertentie maar groot genoeg. mooie grote bolle neptieten denk wel cupmaat d, meer dan hand vol. komt ook klaar met meerprijs.
Bedankt voor het delen. Denk je dat ze ook goed is voor een gfe?
 
Ik ben ook bij Valeria langsgeweest maar op de foto's ziet zij er toch heel wat beter uit in haar gezicht dan in het echt. Lichaam is wel mooi, ze is wel erg groot. Ontving echt midden in een woonwijk in Arnhem, was gelukkig al later op de avond maar als je daar overdag naartoe gaat valt het denk ik wel een beetje op haha.. Wel echt meteen volop zoenen bij binnenkomst en daarna wederzijds pijpen. Ik kwam vooral om genomen te worden en dat heb ik geweten ook, Valeria heeft een goeie pik en weet die goed te gebruiken. Ze legde me op mijn rug, benen de lucht in, ze rimde me uitvoerig en begon me daarna te neuken. Na ik denk zo'n 10 minuten echt flink beuken vroeg ze me te komen en dat deed ik ook, super lekker gekomen en zo'n orgasme duurt dan ook lang omdat ze je ondertussen blijft door neuken. Ik was er daarna wel klaar mee en heb me aangekleed en gegaan, voldoende maar geen herhalingsgevaar
 
zeker. hele geile shemale, wel paar keer op herhaling geweest. dikke grote kont, niet zoals op die foto in de advertentie maar groot genoeg. mooie grote bolle neptieten denk wel cupmaat d, meer dan hand vol. komt ook klaar met meerprijs.
Ja kan ze wel… en nee, ze is wel zakelijk ingesteld. En ze kan alleen Spaans dus communicatie is lastig als je geen Spaans kunt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan