Recensie Valeria 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blueeyes

Vaste klant
119
04/10/21
42
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6999637-valeria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs een bezoek gebracht bij deze dame en met een gemengd gevoel na 45 minuten weer vertrokken.

Het contact begon via de app, erg leuk en relaxed. Deze dame spreekt prima Engels, dat is voor de meeste van ons een +.

Tijdens de date ging het er heerlijk aan toe, echt een leuke professionele dame die weet wat ze doet. Haar pik is zo hard als staal en heeft een behoorlijk formaat.

Alles was eigenlijk prima tot het moment dat ik zo geil was, wat zij merkte, dat ze in mijn oor fluisterde dat ze graag nog meer geld wilde. Omdat ik bewust niet meer had meegenomen dan 150,- euro gaf ik aan dat ik geen geld meer bij mij had waarom ze doorging dat ik ook via tikkie een extra bedrag kon overmaken. Ik ben hier verder niet op ingegaan maar ik was er wel meteen klaar mee. Dit wil je gewoon niet horen wanneer het stoom uit je oren komt van geilheid.

Verder hebben we de date afgemaakt maar voor mij was de lol er vanaf.

Al bij al, prima date, dame ziet er precies zo uit als op de foto en ze is echt wel aardig maar voor mij was dit eens en nooit meer.
 
Onlangs een bezoek gebracht bij deze dame en met een gemengd gevoel na 45 minuten weer vertrokken.

Het contact begon via de app, erg leuk en relaxed. Deze dame spreekt prima Engels, dat is voor de meeste van ons een +.

Tijdens de date ging het er heerlijk aan toe, echt een leuke professionele dame die weet wat ze doet. Haar pik is zo hard als staal en heeft een behoorlijk formaat.

Alles was eigenlijk prima tot het moment dat ik zo geil was, wat zij merkte, dat ze in mijn oor fluisterde dat ze graag nog meer geld wilde. Omdat ik bewust niet meer had meegenomen dan 150,- euro gaf ik aan dat ik geen geld meer bij mij had waarom ze doorging dat ik ook via tikkie een extra bedrag kon overmaken. Ik ben hier verder niet op ingegaan maar ik was er wel meteen klaar mee. Dit wil je gewoon niet horen wanneer het stoom uit je oren komt van geilheid.

Verder hebben we de date afgemaakt maar voor mij was de lol er vanaf.

Al bij al, prima date, dame ziet er precies zo uit als op de foto en ze is echt wel aardig maar voor mij was dit eens en nooit meer.
Bijbetalen tijdens de daad is voor mij het teken om te vertrekken en nooit meer terug te komen. Je spreekt een prijs af en wat er afgesproken is wat je wensen zijn.

Zo een komt bij mij op de zwarte lijst.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan