WHEM Valerie - Venus (Kruishoutem)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
"De financiële vergoeding is bespreekbaar. Ik wil graag één zakenman omdat ik exclusiviteit belangrijk vind."

Ze zoekt dus een lief met heel veel geld. Maar is anderzijds ook wel niet vies van wat lossere schnabbels.
 
Allemaal wel waar wat jullie zeggen, maar ben eerder op zoek naar iemand die in het verleden met "Valerie" al eens heeft afgesproken en wat hiervan dan de ervaring was …
 
Verleden jaar heb ik ze eens geboekt in de zomer voor een car/pijpdate.

Knappe verschijning maar ze stonk enorm naar het zweet. Pijpen was middelmatig, wel slikken.

Ze zet idd heel weinig info in haar advertenties en houdt niet van veel heen en weer gemail.

Als je haar dan zegt dat ze dan best duidelijke info in haar advertentie zet zodat men haar niet voor niets moet contacteren, wordt ze bitsig en ben jij de ambetanterik.

Knap maar marginaal gevaal op zoen naar makkelijk geld.

1 keer is meer dan genoeg. Heb niets aan vrouwen die niet op een normale manier kunnen communiceren en dan ook nog eens geen moeite doen om hun oksels te wassen. Of ze zich elders ook niet wast of dat het een 'momentopname' was weet ik niet en interesseert mij ook niet.

Als ge geld wilt verdienen, zie dan dat ge niet zo hard stinkt dat uw geur de hele dag in iemands wagen blijft hangen.
 
Vandaag met verschillende advertenties en verschillende namen op "Afspraakjes", o.a. Ann 39j uit Zulte met "wie wil een pijpbeurt ?".
Blijkbaar zeer hoge geldnood ...
Ik ken ze niet , heb eens gemaild en foto gekregen zeker 5 maand terug .vond mooie dame , ma 500 is er toch wel over ze
Voor die 500 mocht je een voorstel doen van verwachte tegenprestatie.
Altijd zeer bewerkte foto's toch :-(
Die constant hoge geldnood ruikt mij teveel naar problemen ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan