Recensie Valerya, Brugge / Izegem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

liveit

Wandelaar
97
17/05/22
124
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/valerya-sexy.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijd geleden deze dame uit panama bezocht, is daarna niet bij deze ene keer gebleven.
Bij het binnen komen, werdt ik ontvangen door de dame van op de foto's in een sexy lingerie setje onder zo'n doorkijk kleedje.
Met 2 kussen en een 3de op de mond, begroet bij het binnen komen. Legde wat muziek op en elkaar beginnen uitkleden, dan het bed op beginnen kussen, hand daalde af naar beneden, deze wordt wel lekker nat. Wat later hoesje erom en ze begon met pijpen. Ooh deze meid weet wat ze doet, ging er op en en ze weet hoe ze met haar heupen moet werken🤗 dan naar doggy , waarin ik het niet kon houden... korte massage, terug bij af en de 2de ronde gestart. Gelijkaardig verloop maar dan 2 andere standjes. Kortom een leuke meid die de gezonde spanning snel laat verdwijnen, spreekt beetje engels en slechts enkele woordjes nederlands. Mij ziet ze zekerlijk nog terug.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/valerya-sexy.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze stond al een tijdje op men favorieten lijst op rdlghts, en zag dat het een rondreizende latina is, maar na het lezen van deze review en de positieve reactie, de stap gewaagd en met haar afgesproken.

Heb me dit zeker niet beklaagt, 1uur en pzc als extra genomen.
Pijpt heerlijk en nam hem lekker diep, ging eerst on top en zoals de ts zegt, ze werkt zalig met die heupen, latina moves die ik verwachte. en nog niet veel heb mogen meemaken.
Veel te vroeg klaargekomen tijdens doggy, door die zalige volle kont.
Hierna massage, en wat translator babbelen ze is wel grappig de dame zou hier al enkele jaren zijn en spreekt enkele woorden nederlands, zorgde voor grappige momenten tussen in.
hierna 2de ronde gestart, lekker kussen en tepels verwennen, waarop ze me zegt dat ze daar gevoelig is, en men hand naar beneden duwde, lekker warm en een druipend nat poesje te laten voelen, kon het niet laten en haar lekker gebeft, waarvan ze blijkbaar wel geniet en ook van is klaargekomen, hierna doggy gevolgd door missio en haar me laten klaar pijpen ( was dan wel pmc, geen cim extra genomen)

Zit nu normaal in turhout, geen idee hoelang dit deelde ze me niet mee, maar knokke staat op de planning, zal het niet bij deze ene keer laten met haar, ze wisseld veel tussen locatie en om de 2 a 3 weken is ze in W-Vl.
 
Ze stond al een tijdje op men favorieten lijst op rdlghts, en zag dat het een rondreizende latina is, maar na het lezen van deze review en de positieve reactie, de stap gewaagd en met haar afgesproken.

Heb me dit zeker niet beklaagt, 1uur en pzc als extra genomen.
Pijpt heerlijk en nam hem lekker diep, ging eerst on top en zoals de ts zegt, ze werkt zalig met die heupen, latina moves die ik verwachte. en nog niet veel heb mogen meemaken.
Veel te vroeg klaargekomen tijdens doggy, door die zalige volle kont.
Hierna massage, en wat translator babbelen ze is wel grappig de dame zou hier al enkele jaren zijn en spreekt enkele woorden nederlands, zorgde voor grappige momenten tussen in.
hierna 2de ronde gestart, lekker kussen en tepels verwennen, waarop ze me zegt dat ze daar gevoelig is, en men hand naar beneden duwde, lekker warm en een druipend nat poesje te laten voelen, kon het niet laten en haar lekker gebeft, waarvan ze blijkbaar wel geniet en ook van is klaargekomen, hierna doggy gevolgd door missio en haar me laten klaar pijpen ( was dan wel pmc, geen cim extra genomen)

Zit nu normaal in turhout, geen idee hoelang dit deelde ze me niet mee, maar knokke staat op de planning, zal het niet bij deze ene keer laten met haar, ze wisseld veel tussen locatie en om de 2 a 3 weken is ze in W-Vl.
Yes, zelf woont ze in Antwerpen en doet om de week/2 weken de tour naar een andere provincie. Ken deze dame al enige tijd. T'is een echte latina die zich volledig laat gaan.
 
Yes, zelf woont ze in Antwerpen en doet om de week/2 weken de tour naar een andere provincie. Ken deze dame al enige tijd. T'is een echte latina die zich volledig laat gaan.
Kzal je moeten teleurstellen of mezelf moeten telleurstellen. Ken haar ook al een tijd, ook buiten de kamer, tegen mij zei ze een andere woon plaats, heb haar eens tot aan het ziekenhuis gebracht. (omdat ze zich laat testen om de zoveel tijd). En daar hoorde ik de zelfde woonplaats als wat ze me vertelde. Doet niet terzake waarvoor wij wandelaars gaan, voor diegene die een gewillige latina zoeken, kan ik deze zeker aanraden. Leuk om te lezen dat ze nog naar knokke komt, een dame om naar uit te kijken😊.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan