Recensie Vali, Den Haag, Doubletstraat 3 k5 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AngeloSalvatore

Vaste klant
106
14/10/21
191
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deel 15. Vali, La Hermana de Carmen

Als laatste was toch Vali de topper van de avond.

Ik hoorde dat Carmen een zus had die ook werkte dus ik wilde meteen weten wie het was.

De ironie was dat ik zonder te weten haar al op het oog had. Pas later zei een bekende dat zij het was en ik liep er meteen naartoe.

Wat er binnen gebeurde is iets wat ik heb ervaren en weet niet of ze het bij iedereen doet.

Op de kamer omhelsde ze me meteen en gaf me een zoen op de mond.

Na het uitkleden stond ze voor me en zaten we elkaar de hele tijd te zoenen, tongen terwijl ze me overal streelde.

Op het bed begon ze me heerlijk te pijpen en mijn ballen tussendoor te likken en zuigen en keek me vaak met een lieflijke glimlach aan. Dit ging een lange tijd door want er leek geen einde aan te komen.

In cowgirl begon ze me toch te berijden, leunend aan de muur, waarbij ze me af en toe nog op de lippen kuste.

In doggy deed ze opeens haar opgestoken haar los en boog ze zo haar kont omhoog dat ze met haar hoofd schuins op het kussen lag terwijl ze zachtjes kreunde. Alle mogelijke doggy posities waren mogelijk en ik kon haar haren beetpakken.

Ze gaf geen teken aan dat het tijd was en ook in missio, wat ik zelf aan gaf, leek het of ze er echt van genoot. We zoenden met elkaar en ik voelde hoe ze speelde met haar spiertjes van haar edele delen en paste wat variaties toe.

Wat een superervaring was dat!

Nu ziet ze er anders uit dan Carmen, maar de dienstverlening is vele malen beter dan de knappere dames in de straat.

Herhalingsgevaar? Te groot.

Tip: Ze spreekt ook Spaans dus doe er je voordeel mee.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan