WHEM Vallolet, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Doet ze ook aan tongzoenen? Nog steeds niet geweest maar wil haar toch proberen.
Op de sexjobs link staat dit wel vermeld en op kinky dan weer niet.
De nummer zijn ook niet hetzelfde. Goed om dus het SJ nummer te gebruiken dan weet ze waar ze aan toe is en jij hopelijk ook.……..

Ben benieuwd, ze ziet er wel goed uit.
 
Leuke dame, maar erg zakelijk.
Alles aan haar klopt verder, mooi lichaam en rondingen.

Alles kost geld, alles doet ze wel alleen kost extra geld.. gevoelloos handelen.
Laten we maar zeggen tot haar schoonheid een heleboel goedmaakt.
 
Ben een paar maanden geleden bij haar geweest in Arnhem.

Toen ik binnen kwam zowaar een beetje zenuwachtig. Wat een prachtige dame. Spreekt alleen Spaans.

even met haar een praatje gemaakt en haar gecomplimenteerd. Krijg je veel voor terug bij Latijns Amerikaanse dames. Die zijn daar aangewend en zijn niet zo snel op hun tenen getrapt. Kreeg hetzelfde compliment terug.

Kan me wel voorstellen dat mensen haar als zakelijk zien. Ze is vrij stug maar wel beleefd en netjes. Toonde interesse. Na een tijdje zei ze dat we wel moesten beginnen want had voor een vlugger je betaald.

Op bed gegaan. Ze gaf me een lapdance. Daarna pijpen met condoom. Ze nam hem best diep en deed goed haar best. Daarna reverse cowgirl. Echt een fantastisch uitzicht. Mooie bilpartij die voor je op een neer danst. En je ook goed kan aanschouwen hoe ze op en neer gaat op je apparaat.
Na een tijdje wilde ze zich omdraaien om verder te neuken in normale cowgirl maar smeekte haar om nog even door te gaan zo. Dat deed zo ook met plezier.

Daarna omgedraaid naar normale cowgirl en begon ze het tempo op te voeren en me in mijn oor te fluisteren dat ze m'n zaad wilde. Toen hield ik het natuurlijk niet meer.

Mocht veel aan haar zitten maar merkte dat ze erg graag de teugels in eigen handen hield. Iets wat ik totaal niet erg vind zo nu en dan.

Al met al zeer geslaagde date. Prijs wel een beetje aan de hoge kant maar ze is het zeker waard. Ga volgende keer langer. Wellicht dat er dan ook gezoend kan worden. Doe ik vaak niet op eerste date en merk dat dames vaak bij herhaaldeijk bezoek daar gewilliger tegenover staan.

Ps wilde graag een recensie formulier gebruiken maar lukt met niet dat format tevoorschijn te toveren.
 
Ps wilde graag een recensie formulier gebruiken maar lukt met niet dat format tevoorschijn te toveren.
Dat komt doordat je nu schrijft in de rubriek Wie heeft ervaring met.
Een review (met formulier) maak je in de rubriek Thuisontvangst.
Maak daar een review met formulier, kopieer en plak je tekst en klaar!

 
Terug
Bovenaan Onderaan