Vanessa, Aarschotstraat 152

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doremi

Vaste klant
229
05/02/22
159
14
Vandaag in dit prille lentezonnetje toch maar even de straat doorlopen. Tot mijn verwondering zag ik op nr 152 een vrij slanke dame (ik denk dat zi zich Vanessa noemde), ik schat haar rond de dertig, in een rood niemandalletje dat amper haar spleetje en goed gevulde borsten kon in toom houden. Ze had een guitig gezicht, brede mond en rode lippen. Ze had zelfs een beetje een sletterige uitstraling. Al bij al een mix van ingredienten die ik wel zag zitten om tussen de beenjtes te nemen. Ik vond dat zij vermoedelijk in haar stamboom wat indisch dna heeft, maar toen ik haar aansprak bleek dat niet het geval te zijn. Zij beweerde dat zij puur Roemeens is (?). Ik wou even met haar een praatje maken in de kamer om eventueel tot actie over te gaan. Ik vroegwat ik kreeg voor welke prijs, om een beetje de tongen los te maken en zo in te schatten of mijn geld een zinvolle investering zou zijn. Voor 50 Euro mocht ik zelfs haar borsten niet met de lippen aanraken. Ik mocht ook niet aan haar gezicht komen. En de afknapper was dat ze mij aansprak met 'Babe'. Ik reageer telkens dat ze moet stoppen met mij zo aan te spreken. Het is voor mij een totale afknapper. Toch vertikte zij om mij als klant wat tegemoet te komen. Te eigenzinnig naar mijn mening. Ik voel nattigheid. Voldoende om niet tot betaling over te gaan en het pand te verlaten. Dames die mij de eerste minuut in de omgang niet kunnen overtuigen zullen mij zelden of nooit tot extase brengen als ik geld heb overhandigd. Ik hoop niettemin dat jullie beter nieuws hebben zodat ik haar misschien toch een kans geef.:unsure:
 
Terug
Bovenaan Onderaan