Recensie Vanessa, Amsterdam, Bloedstraat 6 boven rechts 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

budbundy1967

Stamgast
Forumpionier
284
20/07/21
142
16
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
Gemiddeld
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgelopen zondag op de Wallen rondgekeken. Doordat er tot 18.00 uur gewerkt mag worden, zijn er vele 'dames' van de nachtdienst naar de dagdienst gegaan. Was behoorlijk druk op de Wallen, want het was mooi weer. Ik kon toch moeilijk een keuze maken en bleef dus rondlopen. Uiteindelijk stond ik in de Bloedstraat en Vanessa wist me toch binnen te krijgen. Vanessa is een negroide 'dame', die grote borsten heeft. Voor 50 euro is 15 minuten en 100 euro is 30 minuten, zei ze in het Engels. Dus zij begon mij te 'pijpen' (mc). Leek meteen al nergens op, waardoor mijn lul niet snel stijver werd. Dus ik vroeg om poppers, in de hoop dat er wat zou veranderen. Mijn lul was en bleef slap. Ondertussen met mijn handen wel gevoeld aan haar borsten (in bh, want ze trok niets uit). Die voelden echt aan, ongetwijfeld gevuld met silliconen. Zij bleef proberen mij op te winden, dus ze haalde haar volledig slappe lul, met behoorlijk wat voorhuid eromheen, te voorschijn. Die pijpte ik kort en daarna 'mocht' ik die aftrekken. Ondertussen moest ik mezelf klaartrekken. Condoom had ik er snel afgetrokken, want ze pijpte me toch al niet meer. Ondertussen bleef Vanessa melden, dat ik niet veel tijd over had. Uiteindelijk maar gestopt met proberen om klaar te komen. Conclusie; hier ga ik NOOIT meer naar binnen! Nu heb ik 'maar' 50 euro weggegooid. Volgende keer toch maar weer op een doordeweekse dag naar de Wallen. Misschien heb ik dan meer geluk. ALS de Wallen de komende tijd nog open mogen blijven, i,v.m. de Corona shit en beperkingen....
 
Paloma werkt weer regelmatig, dus nu tot 18,
Bedankt Bud. Als ik het zo hoor en ook zelf ervaar zijn de wallen niks meer op shemalegebied. Misschien buiten Dominique en Paloma dan.
Heb je die dames nog gezien?
Paloma werkt weer regelmatig, dus nu tot 18.00 uur. Heb wel vernomen, dat zij binnenkort wéér naar Ecuador gaat. Zoals vele andere 'dames' doen, in deze tijd. Dominique heb ik al een tijdje niet gezien, maar ik ben niet iedere week op de Wallen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan