Recensie Vanessa, Antwerpen, Vingerlingstraat 14/2 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eens bezocht van dichtbij heeft ze een heel mooi gezicht maar van schmink ben ik minder fan van voor mij naturel.Als ze haar kleren uit deed kreeg ik de schrik van mijn leven die borsten ge hebt lelijk maar daar bestaat geen categorie voor .pijpen was goed on top wat te brut maar ik denk el dat ge ze kunt sturen voor het wat langzaamaan te doen . Voor de rest deed ze goed mee .Het een goede ervaring maar dat zo weinig klanten ziet is toch wel door die borsten.Als ge dit beroep doet moet ge daar toch iets aan doen .
 
Vandaag eens bezocht van dichtbij heeft ze een heel mooi gezicht maar van schmink ben ik minder fan van voor mij naturel.Als ze haar kleren uit deed kreeg ik de schrik van mijn leven die borsten ge hebt lelijk maar daar bestaat geen categorie voor .pijpen was goed on top wat te brut maar ik denk el dat ge ze kunt sturen voor het wat langzaamaan te doen . Voor de rest deed ze goed mee .Het een goede ervaring maar dat zo weinig klanten ziet is toch wel door die borsten.Als ge dit beroep doet moet ge daar toch iets aan doen .
Doe jij iets aan je schrijf gebruik !!! ONLEESBAAR
 
Wat was er dan zo lelijk aan die borsten? Andere wandelaars hebben daar toch geen opmerking over gemaakt. Hangen ze te veel of zijn ze slecht gemaakt
 
Vandaag eens bezocht van dichtbij heeft ze een heel mooi gezicht maar van schmink ben ik minder fan van voor mij naturel.Als ze haar kleren uit deed kreeg ik de schrik van mijn leven die borsten ge hebt lelijk maar daar bestaat geen categorie voor .pijpen was goed on top wat te brut maar ik denk el dat ge ze kunt sturen voor het wat langzaamaan te doen . Voor de rest deed ze goed mee .Het een goede ervaring maar dat zo weinig klanten ziet is toch wel door die borsten.Als ge dit beroep doet moet ge daar toch iets aan doen .
Ze zal dat van uw lijf misschien ook vinden😂😂😂😂😂😂😂
 
Ik bezoek Vanessa al geruime tijd (meer dan 5 jaar). In de early days had ze heerlijke borsten. Toen ze terugkwam na de "corona break" was ze merkelijk vermagerd met ook een minder goede impact op haar borsten. Haar borsten zijn inderdaad slappe peervormige hangertjes geworden. Maar dit doet niets af aan haar service of aan haar heerlijke kutje, kontje en mondje.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgaande op de goede recensies hierboven ook een bezoekje aan Vanessa gebracht.
Ik weet niet wat het was, maar het klikte totaal niet.
Tongzoenen was niet vol tongzoenen, pijpen was eerder ruw en neuken was helemaal niets. Het moest allemaal ook goed vooruit gaan, helemaal geen relaxed gevoel.
Op een of andere manier wist ze mij totaal niet op te winden.
Ik kan mij voorstellen dat dit leuk is voor wie op zoek is naar PSE, maar voor mij was het een afknapper.
Ze babbelt wel vlot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan