Recensie Vanessa, Antwerpen 2,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/vanessa-9358/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week deze meid bezocht voor een half uurtje.

Nadat ik was binnengekomen heeft ze me direct meegenomen de trap op.
Laag plafond boven het bed...dus als je richting de 3m gaat, kan het wel eens krap worden.

Ze kleedde zich snel uit en ze heeft wel een mooi lichaam.
Of ze 23 is...dat betwijfel ik. Toen ik vroeg hoe oud ze was, moest ze toch even nadenken.
Haar gezicht, zonder filters en niet te veel make-up (wat ik wel leuk vind), toont wat ouder.

Op bed wat gepruts met het condoom, maar werd niet rond slappe janus gedaan. Een dikke +.
Pijpen was gewoon en best lekker.
Daarna haar wat verwent. Moeilijk inschatten of ze er echt van genoot, maar ik voelde haar kutje af en toe wel spannen rond mijn vinger.
Vervolgens in missio, zonder glijmiddel, het condoompje gevult. Best wel een strak kutje.

Nadoen nog een beetje een massage gekregen die niet echt de moeite was, maar geeft wel aan dat ze je niet wil buitenwerken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/vanessa-9358/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dacht dat dit bezoekje recenter was omdat ik er nog altijd soms aan terugdenk maar is al van augustus 2022 geleden als ik in mijn berichten zie.

Locatie was makkelijk te bereiken als je naar Antwerpen Centraal station kan geraken.

Dame vond ik wel knap al was het dat ze wat ouder oogde dan haar foto's door de donkere cirkels onder haar ogen.

Ik mocht me na een wasje vooraf door haar laten pmc, wat goed beviel terwijl dit me normaal weinig doet. Zal vast hebben gelegen aan hoe knap ik ze vond.

Kleine maar mooie stevige borstjes en in missionaris het rubbertje gevuld.

Bezoek zelf was niets speciaals, maar ik blijf er wel nog aan denken. Misschien tijd om binnekort terug te keren.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://redlights.be/profiel/vanessa-9358/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een hele tijd geleden ook visite gebracht bij Vanessa, op een late vrijdag nacht. Het is het meisje van de foto's. Echter zonder die kilo plamuursel op haar gezicht. Ik was haar laatste klant en ze was erg moe. Dit stak ze niet onder stoelen of banken en ik kreeg de hele tijd het gevoel dat het lichtjes tegen haar goesting was. Ze deed nog wel wat effort om het tet verbergen en in ging mee in mijn wens voor pzc en ik mocht haar ook beffen en rimmen.

Omdat de tijd op a h geraken was begin ze me wat onder druk te zetten om klaar te komen, wat ik niet echt kon appreciëren. Uiteindelijk (op tijd) in missionaris gekomen (nmc).

De ervaring was ok, maar zeker geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan