WHEM Vanessa, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wou haar wel eens bezoeken. Tis dertig extra zonder condoom.
Vroeg of ze ook 45 minuten deed. Maar werd geblokkeerd.

Het is natuurlijk wel een omstreden adres. Dus ja lees meer negatief dan positief.

Hier valt er idd niets over terug te vinden
 
Bedankt. Niet echt overtuigend voor mij. Lijkt wel beetje als private girls.... Jammer dat Antwerpen zo weinig te bieden heeft.
 
Bij Vanessa geweest. Ze reageert snel op whatsapp, standaard textje. Nogal omslachtig aan de deurbel... ik geraakte niet voorbij de tweede deur en ben er pas doorgekomen toen twee mannen er ook door moesten. Grappig was dat op de tweede verdieping er links en rechts een deur openging met aan elke zijde een meisje, en twee mannen in de gang waarvan eentje ikzelf, en de meiden niet wisten wie welke van hun klant was. Ik toonde de foto aan de meisjes en toen trok 1 van de 2 meisjes me binnen, om maar te zeggen hoezeer de foto op redlights spreekt. Lang verhaal even kort, Vanessa is metertje 55 groot, zeker geen 65.. heeft een mooi snoetje, maar is niet de weelde die beschreven staat... ze lijkt voor 60% op haar foto's.. en spreekt een beetje engels. Na de daad zijn we eventjes blijven praten en daar kwam uit dat ze niet Russisch maar Roemeens is, dat ze 25 is en geen 21.
PZC deed ze voor 30 euro extra. Ze werkt af, waarbij GFE een utopie is. Ze heeft nogal wat pijn bij neuken, waarbij ze het condoom de schuld geeft, lees, ze heeft het liever zonder... Frensh kissing helemaal niet mogelijk, en ik denk ook niet dat je dat echt wil. Kortom, een snelle emotieloze suck and fuck zonder inhoud van een doordeweeks Roma meisje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
IN plaats van altijd maar af te wachten tot er een recensie is...bezoek ze zelf als eerste en schrijf die recensie.

Ik ben er zeker van dat jij al geld bespaard hebt door de recensies van anderen.
Time to return the favour.
Ik heb mijn vaste dames en doe heel zelden iets nieuw tenzij er goede recensies over te vinden zijn. Heb in het verleden al genoeg geld verspeeld door dwazerij.

Plus dat nzc is voor mij sowieso een no-go, maar daarom kan ik toch nieuwsgierig zijn ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan