Recensie Vanessa, Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 4266

Vaste klant
148
24/10/21
88
9
vanessa 18 jaar en met mooie foto's.... ze ontvangt in een hotel aan de markt in Brugge. daar hebben ze met een meisje of 4 enkele kamers afgehuurd naast elkaar. het is daar aan de lopende band :( als ik toekwam ging juist een andere klant weg en als ik wegging stond de volgende al te ijsberen in de gang. het meisje was NIET het meisje vd foto's. ik ben toch gebleven omdat dit meisje er nog redelijk uit zag. ze wou enkel pijpen zonder condoom mits bij betalen (dat staat niet geadverteerd) al bij al ga ik daar zeker niet meer terug.
 
Oudere foto's komt vaak voor, en wil ik nog door de vingers zien, maar als de dame met wie ik afgesproken heb er niet is dan maak ik meestal rechtsomkeer, (tenzij natuurlijk de dame er even mooi of beter uit ziet dan de RL advertenties).
Wat mij meer stoort is inderdaad het niet nakomen van de geadverteerde mogelijkheden, of hiervoor extra rekenen.
 
In dit geval omdat het aan de markt van Brugge was en ik Brugge niet goed ken moest ik al 800 m stappen ( en daarna nog es terug) en was het meisje nog redelijk. Daarom ben ik gebleven. Maar pffff het is echt een trend tegenwoordig. Om die reden ben ik al geneigd om naar de raamprostitutie te gaan. Maar daar vind ik het dan weer een beetje onveilig
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan