WHEM Vanessa, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fday1731

Newbie
5
02/08/21
3
1
Iemand ervaring met Vanessa uit Zaandam, mogelijk ook bekend als Mavi? Lijkt vanuit dezelfde plek te werken als Renata



Lijkt zo nu en dan een nieuw profiel aan te maken, ben even benieuwd of ze legit is.
 
had haar bezocht voor de boobjob. Ze had van nature al best grote en perfecte borsten naar mijn mening maar goed. Super mooie dame maar zal idd de hoofdprijs vragen van €200 per uur en dan nog eens €50 als je wilt zoenen en nog eens €50 voor pzc.

Edit: vergeten te melden haar ad zegt "best blowjob" maar helaas bakt ze er niets van. Voelde telkens haar tanden. Niet super fijn
 
Is dit haar nou óók?

Is een ander volgens mij:

-hartje op haar rechterborst zie ik niet bij Vanessa/Mavi
-andere aangeboden diensten o.a. anaal zie ik niet bij Vanessa/Mavi
-ander uurtarief

Voor degenen die op zulke types vallen is zij wel een beter/minder slechter alternatief dan Vanessa/Mavi is mijn indruk. 🙂
 
Heren wie heeft er ervaring met deze dame kan niks over haar vinden. Wil deze dame lekker nemenhttps://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5336637-vanessa
 
Als ik nu haar nieuwe blow filmpje bekijk wordt het verhaal toch anders. iemand die kan vertellen dat ze werkelijk zo kan pijpen of was dit puur voor het beeldmateriaal.
 
Nou ja...van niets bakken/ tanden voelen naar deepthroat/ sloppy blowjob/facefuck ...das wel een flinke progressie :p

Er waren nog wel eens berichten over het feit, dat die video's niet van haarzelf zijn, toch?

300 is mij te gek, maar die video is wel héél aantrekkelijk vind ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan