Recensie Vanessa, Dreamgirls, Bergen op Zoom 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
16/09/21
7
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/bergen-op-zoom/583604-vanessa
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Twee weken geleden ben ik bij Dreamgirls geweest. Hier was ik één keer eerder geweest. Dit was een positieve ervaring en daarom kwam ik ook terug.

Het was een keurig netjes ontvangst door de gastvrouw. Het gaat allemaal erg gemoedelijk. Via de website van Dreamgirls had ik mijn oog laten vallen op een paar dames. Na telefonisch contact bleek Vanessa beschikbaar te zijn. De afspraak gemaakt en naar Dreamgirls gereden.

Daar aangekomen heb ik kennis gemaakt met Vanessa. Ze spreekt geen Nederlands, maar in het Engels is het prima communiceren met elkaar.

Vanessa zag er heel mooi en verzorgd uit. De foto's van de advertentie kloppen.

Op de kamer was het gezellig, spannend en ontspannen. Ze was vriendelijk, fris en erg toegankelijk.

Ik zou een bezoekje aan Vanessa bij Dreamgirls zeker aan raden. Een top meid en een hele nette zaak.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/vanessa/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vanessa had ik bezocht toen het privéhuis een actie hield met 45 min voor 80 euro.

Bij het voorstellen dacht ik met haar afgesproken te hebben om de tongzoenen. Er was ergens echter een ongelukkig misverstand ontstaan (er was een tussenpersoon bij betrokken). Dat deed zij dus niet. Vanwege de actie liet ik het maar even voor wat het is. Zoenen zonder tong was gelukkig wel mogelijk.

Bij het voorspel heb ik met haar lekkere borsten gespeeld en haar gebeft. Vingeren mocht niet, in ieder geval niet erin.

Pijpen deed ze heel langdurig. Het was wel wat eentonig, ballen likken wilde ze niet. Ze deed wel haar best. Ze stopte pas toen ik zelf vroeg om over te gaan op het neuken.

Bij het neuken ging zij eerst bovenop. Toen draaiden we de rollen om en ging zij onder op. Ik verloor snel mijn erectie en dat merkte zij ook op. Ze bood toen aan (naar mijn idee wel iets te snel) om het met de hand af te maken. Dat liet ik maar gebeuren en ben zo klaargekomen.

Tot nu toe ging de date weliswaar niet helemaal zoals ik me van te voren voorgesteld had, maar ik vond haar inzet op zich voldoende. Daarom was ik op dat moment nog wel tevreden. Dit veranderde echter vrij snel hierna. Want toen er nog maar 25 minuten waren verstreken begon ze ineens de laken weer van het bed te halen. Het was dus duidelijk haar intentie om na het klaarkomen me zo snel mogelijk uit de kamer te werken.

Toen ik opmerkte dat we nog genoeg tijd over hadden bood ze een massage aan. Dit vond ik prima., dus ik ging op bed op mijn buik liggen. Zij ging op de rand van het bed zitten. Dit lijkt mij niet de meest comfortabele houding, maar kwam voor mij vooral ook ongeïnteresseerd over.
Ze aaide een aantal minuten met haar hand of handen over mijn rug, totdat ze zei dat haar armen moe waren. Tien minuten voor tijd werd me gevraagd om me weer aan te kleden. Ze zei me ook wel eerlijk dat ze haast wilde maken om zo meer geld te verdienen.

Ik denk dat Vanessa met een iets betere instelling op zich een leuke dame kan zijn om een date mee te hebben. Maar zoals het ging ben ik wel met een klote gevoel naar huis gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/vanessa/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik had haar een hele tijd geleden bezocht. Ik had een leuke jongedame op het oog die er maar heel kort werkte en daarna niet meer, maar toen ik haar koos bleek ze al een afspraak te hebben en kon ik maar maximaal 20 min. Dus ik dacht ik ga eens niet voor een jonge dame maar voor een oudere die niet zo'n perfect strakke lichaam heeft, die zou dat vast wel compenseren met een goede relaxte service en ze heeft toch best wel lekkere borsten. Haar vermelde geboortejaar twijfel ik wel behoorlijk, ze moet wel flink boven de dertig zijn. Net als Chloe die van zichzelf al zei dat ze 35 jaar is en niet in 1992 is geboren. Van Vanessa heb ik haar leeftijd niet gevraagd.
Maar wat heb ik spijt van deze keuze. Nogal ongeïnteresseerd. En ze heeft ook nog een hele gore rookstem en dito geur. Ze luistert niet naar mijn wensen en bepaalt graag zelf de standjes. En ik weet niet hoe ik het goed moet uitleggen, maar ze heeft zo'n soort houding alsof ze een geweldige lekkere dame is terwijl ze dat niet is. P+N was op zich wel prima, maar door haar hele houding en uitstraling viel het in totaal toch zwaar tegen.
 
Onlangs bij Karinshome geweest. Tijdens het voorstellen waren er maar 3 dames beschikbaar. Het was erg druk. Er zat eigenlijk niet mijn type tussen. Maar omdat ik er toch was gekozen voor Vanessa (puur voor haar voorgevel).
Op de kamer aangekomen vertelde ze exact wat ze wel en niet doet. Duidelijkheid voorkomt irritaties maar is onbewust ook een beetje een spelbreker. Haha.
Na het wasritueel op bed gaan liggen. Dame heeft lekkere volle borsten. En dat was ook gelijk het enige positieve. Pijpen was plichtmatig. Ze wilt zsm over naar intiem. Intiem mag je wel goed doorneuken maar ze ligt er zelf redelijk ongeïnteresseerd bij.
Al met al een matige ervaring. Voor een snelle wip prima. Maar als je wat meer wilt en iemand wilt die met meer passie d'r werk doet dan zou ik deze dame overslaan.
Ik ben overigens een oud schrijver van de oude recensie site (als ik dat zo mag zeggen). Na lang twijfelen om hier een account te maken toch besloten het te doen. Hopelijk hebben jullie wat aan mijn recensies. Zelf heb ik altijd profijt gehad van andermans recensies.
 
Ook wel eens bij Vanessa geweest. Nee sorry. Niet nog een keer. Mocht niet eens haar kutje aanraken, afwijzend en flink rookadem en stem. Lekkere borsten maar dat is ook het enige. De rest , afwijzend en niks mag.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
www.privehuisdreamgirls.nl/vanessa
Totale kosten (in euro)
80 euro
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat er in Zeeland niet veel te doen is naar deze club gegaan. In het verleden al verschillende keren geweest. En dat is mij altijd prima bevallen.
Een ongedwongen sfeer. Ik kwam voor Gwen maar die was pas na 15.00 beschikbaar. Wat wel tegenwoordig veel gebeurd dat de dames telefonisch gereserveerd worden wat ook wel te begrijpen is als je van ver moet komen. Alleen de spontaniteit gaat er wel een beetje af.
Maar Vanessa was gelukkig wel vrij en voor haar gekozen. Ik kan zeggen het was een superdate.
Intiem heb ik niet ingevuld maar dat lag niet aan haar maar aan mij. Maar dat kon de pret niet drukken. Zoals gezegd een superdate.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan