Recensie Vanessa Foxy, Salon 261, Alphen aan den Rijn (voorheen Amsterdam, Voorburg) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
432
06/12/21
778
82
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoofddorp/6566816-vixen
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vixen is jaren geleden een tijd actief geweest in Voorburg/Leidschendam, toen nog onder de naam Valery. Ik bezocht haar daar met regelmaat en veel plezier, totdat ze verdween. Vlak voor Corona dook ze weer op, in Hoofddorp deze keer. Helaas verdween ze net zo snel weer, maar gelukkig is ze recent weer on the job, in Amsterdam (West) deze keer. Afspraak in een hotel, prima plek en goed anoniem. Het weerzien was uitermate geslaagd.

Valery is een heerlijk gevormde donkere vrouw uit NL, met schitterende billen en flinke borsten, echt een lichaam om bij te kwijlen. Ze is best wat schuchter bij aanvang, maar zodra de kleren uit gaan neemt ze geen genoegen met half werk. Uitgebreid zoenen, strelen en kreunen, het hele circus. Het kan zijn dat ze hiernaast ook een groot actrice is, maar het komt allemaal 100% echt over in ieder geval. Na een riante pijpbeurt (MC), waarbij vooral ook de ballen in de watten werden gelegd, kwam ze gulzig op me zitten, om zichzelf schaamteloos om me klaar te rijden. Er was geen houden aan en ook na haar trillende orgasme was er nog genoeg energie over om door te gaan. Cowgirl, reverse, doggy, alles passeerde de revue en ze bleef maar om meer vragen. Uiteindelijk sterretjes gezien en gespoten, om daarna uitgeput samen nog even na te doezelen.

Ik hoop dat ze er voorlopig nog even mee door blijft gaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze topper ondertussen voor de 2e keer bezocht. De laatse keer in een hotel in Den haag. Ze heeft een geweldig lichaam en inzet.
Als ze weer eens in de buurt is ga ik haar zeker weer bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toch nog weer eens een lans breken voor Valery. Heb haar de afgelopen periode weer regelmatig bezocht en ze groeit echt in haar kunsten. Ze ontvangt nu (vooral) in prima hotelkamers en daar maakt ze uitstekend gebruik van. Het was heerlijk om met haar te badderen en van haar lichaam te genieten in het bubbelbad. Loom van het hete water en de warme dekens nam ze ruim de tijd om me eindeloos te pijpen, ik viel bijna in slaap van zoveel ontspanning.

Dat gebeurde natuurlijk niet, want ze heeft me flink bereden en daarna echt alle hoeken van de kamer laten zien. De grote spiegel leende zich prima om elkaar aan te kijken tijdens de doggy-sessie en ze leek het nu veel harder te willen dan voorheen. Het uur is ruimschoots overschreden en ik voelde me alsof ik een hele dag in een wellness had doorgebracht, zo heerlijk voldaan.
Natuurlijk houd ik haar het liefste voor een beperkte kring, maar tegelijkertijd gun ik een ieder een uurtje Valery!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6566816-vanessa-foxy
Totale kosten (in euro)
230
Ik ben inmiddels 2 keer bij deze dame geweest in Salon 261 en kan beamen wat hier boven is gezegd. Het is een Prachtige verschijning, heerlijke grote borsten en billen en het is ook nog eens een hele lieve en aardige dame.

Massage om mee te beginnen, langdure pijp en lik sessie Waarbij ze zelf ook lijkt te genieten. Intiem was echt geweldig, ik heb allemaal standjes voorbij zien komen totdat ik het niet meer hield. Dit was echt geweldig.

Ik denk dat deze 2 dates in ieder geval in de top 5 komen van mijn lijstje in 2023! Aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan