Eindelijk bij Vanessa geraakt. Ettelijke rondjes moeten lopen maar plots verscheen ze aan het raam en niet getwijfeld om naar binnen te gaan. Naam gevraagd en inderdaad Vanessa. Mooie verschijning, lief gezicht. Naar achteren begeleid en de nodige centjes overhandigd. Wat wel opviel dat ze daarna volop bezig was met haar gsm terwijl ik mij ondertussen van de nodige kledij ontdeed. Beetje een ongemakkelijke situatie en vreemde sfeer. Ze deed ook niet veel moeite om een gesprekje te voeren. Soit, het was ook de eerste keer bij haar. Daarna mocht ik mij installeren op bed en werd ik in stelling gebracht. Nogal vlug het condoom erover en werd ik uitvoerig gepijpt. Was wel aangenaam want ik moest ze toch doen stoppen anders was het al over en uit. Welke positie vroeg ze? Doggy zei ik en zag ze zowaar glimlachen. Met haar handen tegen de spiegel, kontje achteruit, geile blik; kon ik mijn ding doen. Ne keer rap, ne keer traag, borstjes vastpakken, wat strelen en lang moest ik er niet op wachten om het condoom te vullen. Daarna wat opkuis, kleertjes terug aan en opnieuw de wijde wereld in. Een ervaring rijker. Voor herhaling vatbaar? Misschien maar heb een betere klik met andere dames. We zien wel.