• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Vanessa, Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/massage-vanessa.html
Fijn en meer dan aangenaam weerzien met deze top dame met uitstekende massageskils. Old School Center 42 massage qualiteit. Voor de kenners uit de regio hasselt 😉

Op 25 juli ben ik bij Vanessa geweest, in een dorpje in de omgeving van Hasselt. De afspraak was twee dagen van tevoren snel geregeld. De communicatie voelde professioneel aan en alles verliep soepel.

De locatie is uitstekend: gelegen in een nette wijk en met voldoende parkeergelegenheid. Vanessa zelf is een mooie, verzorgde en hygiënische verschijning, met een strak lichaam en kale poes.

De massage begon bij de nek, rug en schouders. In het begin was er nog niet overdreven veel teasing, maar na ongeveer vijftien minuten begon de spanning duidelijk op te lopen. De massage zelf is overigens echt goed.

Ik had gekozen voor een prostaatmassage. Dit deed ze met handschoen, zowel terwijl ik op mijn rug als op mijn buik lag. Dat was zeer aangenaam. Daarnaast weet ze met haar stem, kreunen, verleidelijke opmerkingen en teasing met zoenen een bijzonder opwindende sfeer neer te zetten. In mijn geval was vingeren gewenst en helemaal prima. Na afloop hebben we nog even samen gedoucht.

Ik herken mij persoonlijk niet in eerdere recensies waarin wordt gezegd dat ze het puur als werk zou benaderen. Voor mij voelde het juist betrokken en natuurlijk aan. Absoluut een van de betere massages die ik heb gehad.

Ik kan de bovenstaande recensie alleen maar bevestigen. Vanessa is inderdaad een top masseuse!

Zelf ben ik talrijke keren bij haar geweest, in de Center42 periode, en was altijd zeer treveden van de service.

Op 25 juli ben ik bij Vanessa geweest, in een dorpje in de omgeving van Hasselt. De afspraak was twee dagen van tevoren snel geregeld. De communicatie voelde professioneel aan en alles verliep soepel.

De locatie is uitstekend: gelegen in een nette wijk en met voldoende parkeergelegenheid. Vanessa zelf is een mooie, verzorgde en hygiënische verschijning, met een strak lichaam en kale poes.

De massage begon bij de nek, rug en schouders. In het begin was er nog niet overdreven veel teasing, maar na ongeveer vijftien minuten begon de spanning duidelijk op te lopen. De massage zelf is overigens echt goed.

Ik had gekozen voor een prostaatmassage. Dit deed ze met handschoen, zowel terwijl ik op mijn rug als op mijn buik lag. Dat was zeer aangenaam. Daarnaast weet ze met haar stem, kreunen, verleidelijke opmerkingen en teasing met zoenen een bijzonder opwindende sfeer neer te zetten. In mijn geval was vingeren gewenst en helemaal prima. Na afloop hebben we nog even samen gedoucht.

Ik herken mij persoonlijk niet in eerdere recensies waarin wordt gezegd dat ze het puur als werk zou benaderen. Voor mij voelde het juist betrokken en natuurlijk aan. Absoluut een van de betere massages die ik heb gehad.
Ik ken vanessa al vele jaren ben vaste klant bij haar . Vingeren stast ze niet toe , samen douche ook nie, het eerder elk apart douche, vingeren is uit den boze voor hasr , strelen dat wel . Kreunen ? Heb ik nog nooit meegemaakt .... masr als jij geniten hebt des te beter ... maar waarheid telt voir de mede wandelasrs .v

Ik ken vanessa al vele jaren ben vaste klant bij haar . Vingeren stast ze niet toe , samen douche ook nie, het eerder elk apart douche, vingeren is uit den boze voor hasr , strelen dat wel . Kreunen ? Heb ik nog nooit meegemaakt .... masr als jij geniten hebt des te beter ... maar waarheid telt voir de mede wandelasrs .
@Hvt heeft 100% gelijk.
In al die tijd dat is bij haar kwam (in de center42 tijd), was dit allemaal uit den boze.

Bij Vanessa ga je voor de top massage met de nodige dosis erotiek. That's it.
En daarin was ze voor mij de absolute top!

Beste,

Fijn dat je er van genoten hebt maar wil toch even rechtzetten dat ik het absoluut niet fijn vind om gevingerd te worden…en dit ook altijd netjes aan geef …gekust hebben we ook niet 😬😬

Ik heb jou een lieve kus op de wang gegeven…. Verder was het ook een fijne massage voor mij!

Alvast bedankt voor je bezoekje en nog een fijne zondag gewenst

Laatst bewerkt:
Top masseuse , 1 van de betere in de regio vind ik ,
Eens. Ben inmiddels een paar keer bij haar op bezoek geweest, ze is de beste masseuse die ik tot nu toe heb gehad. Vriendelijke, mooie dame die een top service geeft. Veel erotische 'masseuses' weten niet echt wat ze doen en aaien maar een beetje. Ben je naast het erotische gedeelte ook op zoek naar een goede, stevige massage dan ben je bij haar op het goede adres.

Jammer dat ze voor mij net iets te ver weg woont, anders zou ik haar vaker bezoeken.

Ze is idd een toppertje. Vriendelijke dame met een prachtig figuur. Zij weet hoe een massage echt moet gegeven, worden. Gewoon geweldig. En dan met haar handjes een mega lekker hoogtepunt bezorgen. Ik ga zeker nog vaker langs. 😁

Ik ben ook al een 5-tal keer bij Vanessa geweest voor een massage, helaas woon ik ook te ver voor frequenter bezoek, ik kan alleen maar beamen wat hier boven wordt gezegd, topmassages die heel goed worden opgebouwd wat betreft het erotisch gedeelte. Mijn orgasmes zijn bij haar heel intens, mede door deze opbouw, haar killerbody en de warme olie helpt ook wel :), Hoogtepunt was die keer dat ze net voor mijn orgasme haar ene been naast mij zette en zelf mijn hand op haar poesje legde. Vingeren is idd uit den boze waar ik alle respect voor hebt. Bovendien is het gewoon ook nog een toffe madam met een leuke babbel. Hoop er binnenkort nog eens te geraken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan