Op 25 juli ben ik bij Vanessa geweest, in een dorpje in de omgeving van Hasselt. De afspraak was twee dagen van tevoren snel geregeld. De communicatie voelde professioneel aan en alles verliep soepel.
De locatie is uitstekend: gelegen in een nette wijk en met voldoende parkeergelegenheid. Vanessa zelf is een mooie, verzorgde en hygiënische verschijning, met een strak lichaam en kale poes.
De massage begon bij de nek, rug en schouders. In het begin was er nog niet overdreven veel teasing, maar na ongeveer vijftien minuten begon de spanning duidelijk op te lopen. De massage zelf is overigens echt goed.
Ik had gekozen voor een prostaatmassage. Dit deed ze met handschoen, zowel terwijl ik op mijn rug als op mijn buik lag. Dat was zeer aangenaam. Daarnaast weet ze met haar stem, kreunen, verleidelijke opmerkingen en teasing met zoenen een bijzonder opwindende sfeer neer te zetten. In mijn geval was vingeren gewenst en helemaal prima. Na afloop hebben we nog even samen gedoucht.
Ik herken mij persoonlijk niet in eerdere recensies waarin wordt gezegd dat ze het puur als werk zou benaderen. Voor mij voelde het juist betrokken en natuurlijk aan. Absoluut een van de betere massages die ik heb gehad.