Recensie Vanessa Sabala, Zutendaal 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

New Weirdo

Wandelaar
95
28/02/23
25
6
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/vanessa-sabala/
Totale kosten (in euro)
120
Ze vertrekt vandaag naar Spanje voor de feestdagen, maar bij deze geef ik jullie toch een review, in case she comes back.

Zeer aangename dame die je meteen het gevoel geeft dat je welkom bent. Ze begint duidelijk graag met wat teasing en helpt 'r klant daarbij graag zelf uit zijn kleren in plaats van direct met de deur in huis te vallen.

Ze is ook heel erg safe. Zelfs wanneer je een vibrator meebrengt om 'r op te warmen, krijgt die eerst een jasje om. Sommigen hier zullen daarmee lachen, maar ik apprecieer haar voorzichtigheid.

Ze komt niet over als een klokkijkster, maar zal toch geen minuut teveel werken. Waarschijnlijk gebruikt ze haar playlist als een surrogaatklok, zodat ze weet wanneer op te houden.

Desalniettemin is ze iemand die je niet brutaal even afwerkt om je zo snel mogelijk buiten te hebben. Ze kan zelf ook genieten van seks en klaarkomen na een orale beurt of 'met hulpmiddelen'. Ze vraagt ook telkens welke standjes je wilt, waar je zin in hebt en past zich graag aan aan je feedback, tenminste zolang je haar ook met de nodige warmte en respect behandelt.

Iemand bij wie je met een voldaan gevoel buitenwandelt, klaargekomen of niet.

Enig nadeel: Haar Engels zou nog iets beter kunnen, maar echt problemen geeft het niet.

Ze vertrekt vandaag naar Spanje voor de feestdagen, maar bij deze geef ik jullie toch een review, in case she comes back.

Zeer aangename dame die je meteen het gevoel geeft dat je welkom bent. Ze begint duidelijk graag met wat teasing en helpt 'r klant daarbij graag zelf uit zijn kleren in plaats van direct met de deur in huis te vallen.

Ze is ook heel erg safe. Zelfs wanneer je een vibrator meebrengt om 'r op te warmen, krijgt die eerst een jasje om. Sommigen hier zullen daarmee lachen, maar ik apprecieer haar voorzichtigheid.

Ze komt niet over als een klokkijkster, maar zal toch geen minuut teveel werken. Waarschijnlijk gebruikt ze haar playlist als een surrogaatklok, zodat ze weet wanneer op te houden.

Desalniettemin is ze iemand die je niet brutaal even afwerkt om je zo snel mogelijk buiten te hebben. Ze kan zelf ook genieten van seks en klaarkomen na een orale beurt of 'met hulpmiddelen'. Ze vraagt ook telkens welke standjes je wilt, waar je zin in hebt en past zich graag aan aan je feedback, tenminste zolang je haar ook met de nodige warmte en respect behandelt.

Iemand bij wie je met een voldaan gevoel buitenwandelt, klaargekomen of niet.

Enig nadeel: Haar Engels zou nog iets beter kunnen, maar echt problemen geeft het niet.
Ze was inderdaad goed, leuke lieve meid. Enkel jammer van die "rode dikke condoom". Ik voel helemaal niks met die rode condooms.

Een paar dagen geleden nog bij Vanessa langs geweest . Wat is dat toch een goudhaantje . Ze had er enorm veel zin . Na een frisse douche en een korte lapdance waar ze heerlijk met haar kontje ronddraait , deed ik haar string uit en heb ik haar daar beneden nog eens geproefd. Al rechtstaande heft ze gewillig haar been op opdat ik haar heerlijke poesje op mijn knieen in volle ornaat kon aanschouwen. Na een eerste proefbeurt haalde ze haar roze brommer boven en mocht ik haar clit pleasen. Wat een geile meid , ondertussen likte ik het geil van haar kletsnatte poes en liet ik Johnny Thriller in haar poesje glijden. Nadat ik haar met alle trilfuncties het nodige genot had gegeven en haar poes leeg had gelikt , was het tijd om mij te plezieren. Ze zuigde gewillig op de condoom , niet echt iets waar ik horny van wordt .. al snel heb ik haar in missionaris genomen en kon ik niet stoppen met stoten. God wat had ik er zin in , tijdens het stoten zuigde ik haar nipples en kuste haar lichaam. Ongelooflijk maar ik kon niet klaarkomen. Ze wou graag wisselen naar doggy. Fantastisch kontje, wat opengesperd klaar stond om gelikt te worden , heerlijke zeemzoete geur en ze genoot van mijn penetrerende tong in haar kontsterretje . Toen ik haar had uitgegeten heb ik haar langs achtergeneukt , ze draaide rond met kontje en duwde regelmatig haar lekkere poep tegen me aan. Het was warm , heet en het zicht was geweldig . Ik kon niet stoppen en ze genoot ervan . Daarna heeft ze me nog eens afgereden in reverse zodat ik haar opengesperde kontje op en neer zag gaan .. Klaarkomen was nog niet aan de orde maar ze zei me honey can you do in 5 minutes . Let's do doggy bby , opnieuw stevig gepaald en nu begon mijn lul wel enorm te kloppen. Nog nooit met zo een intensiteit en frequentie een vrouw langs achter geneukt . Toen ik het zaad voelde opkomen , nam ik haar lange haren en trok ik zachtjes haar hoofd achteruit om het uit te schreeuwen van genot en het reservoirtje volledig te vullen . Wat een fantastische geile meid. We gaan elkaar zeker nog eens ontmoeten!

Terug
Bovenaan Onderaan