Recensie Vasilicia (Gri), Duisburg, Vulkanstraße, Eros 26 k110 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter149

Newbie
19
05/06/25
32
7
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Mijn beoordeling is toch net een voldoende omdat smaken verschillen, voor mij werkte het helaas met deze dame niet. Ze ziet er leuk uit, een mooi gezichtje. Ze doet ook domina dingen dus misschien dat ze gewend is aan wat ruigere seks dan waar ik naar op zoek was.

Het was vanmiddag dus 33 graden, niet echt ideaal wandelweer, maar nadat ik na de wel succesvolle sessie met Alesia wat pommes met curryworst had gegeten kon ik er weer tegenaan. Ik zag dat Vasilicia lange leren laarzen had, maar besloot voor een normale sessie van 20 min. voor € 50. Ik vroeg haar nog of ze de laarzen aan kon doen maar dat kon alleen als we staand wat zouden doen, anders zouden ze teveel knellen. Vervolgens begon ze te zeuren dat ik erg nat was (tja, met deze temperatuur en al het gewandel, wat kan ik doen).

Het werkte allemaal niet echt motiverend, toch deed ze al een condoom om mijn ding en zei dat die wel hard zou worden door het pijpen. Dat lukte inderdaad maar tussendoor zei ze dat ik mijn handen op een plaats moest houden anders irriteerde het haar. Vervolgens cowgirl, maar alhoewel ik vroeg of ze het langzaam op wilde bouwen zei ze dat ze alleen hard kon gaan (misschien toch haar Domina kant ?), en toen werd ze ineens moe en wilde ze dat we doggy deden, maar dat was niet voldoende voor mij om klaar te komen. Dan zou ze een handjob doen, maar ik vond het wat te hard, dus heb haar gezegd maar te stoppen.

Dus zonder hoogtepunt naar buiten gelopen, ik dacht even dat het aan de hitte lag maar 10 minuten later liep ik bij Alexandra binnen en die wist mij wel te motiveren.

Terug
Bovenaan Onderaan