Vaste dame in privehuis laat mij soms penetreren zonder condoom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frederik2022

Newbie
8
05/08/22
14
1
Ik vertel uiteraard niet om welk privé huis het gaat of welke damen.

Ik kom al een tijdje bij een damen, waar normaal alles veilig is. Opeengeveven moment was ze me aan het pijpen zonder condoom wat normaal niet in de prijs zit. We hebben een onwijs sexuele click alsof ik met m'n vriendin aan het neuken ben maar dan nog beter.

Wat we normaal deden is als er geen condoom omzat ik wel met m'n lul over haar clitje heen mocht wrijven, tot de laatste paar keren dat ik merkte dat ze wilde ik hem erin schoof. Ze was echt ontzettend nat en ik werd er zo geil van.
Ik vroeg haar of ik in der mocht komen maar dat wilde ze niet en zei kom maar over me heen.

Nu is het moment dat ik af en toe wel eens n af en toe niet zonder condoom mag. Ik merk ook dat ze vaak aan me vraagt of ik een vriendin heb.

Tuurlijk snap ik het spel van verleiding en snap ik dat klantenbinding belangrijk is. Maar elke keer als ik er heen ga dan sta ik wel op het punt om haar privé nummer te vragen.

Wat is jullie gedachten over wat ik hier boven beschrijf?

Ik kom al een tijdje bij een damen, waar normaal alles veilig is. Opeengeveven moment was ze me aan het pijpen zonder condoom wat normaal niet in de prijs zit. We hebben een onwijs sexuele click alsof ik met m'n vriendin aan het neuken ben maar dan nog beter.

Wat we normaal deden is als er geen condoom omzat ik wel met m'n lul over haar clitje heen mocht wrijven, tot de laatste paar keren dat ik merkte dat ze wilde ik hem erin schoof. Ze was echt ontzettend nat en ik werd er zo geil van.
Ik vroeg haar of ik in der mocht komen maar dat wilde ze niet en zei kom maar over me heen.

Nu is het moment dat ik af en toe wel eens n af en toe niet zonder condoom mag. Ik merk ook dat ze vaak aan me vraagt of ik een vriendin heb.

Tuurlijk snap ik het spel van verleiding en snap ik dat klantenbinding belangrijk is. Maar elke keer als ik er heen ga dan sta ik wel op het punt om haar privé nummer te vragen.

''Tuurlijk snap ik het spel van verleiding en snap ik dat klantenbinding belangrijk is'':
Volgens mij zit je gewoon middenin een spel van verleiding en klantenbinding. De DVP in kwestie geeft jou een ''extra'' in de hoop dat je terug blijft komen.

Dat ze je vraagt of je een vriendin hebt, is ook gewoon een standaard vraag, en moet je niet als iets uitzonderlijks gaan zien.

Ik zou zeker niet zelf om een prive nummer vragen, want dat verpest een band eerder dan dat je die wel krijgt, je maakt ook geen indruk bij de andere dames in een privehuis want daar word toch over gesproken.

Accepteer en respecteer gewoon de zakelijke band die je hebt en laat het daarbij.
Het is je eigen keuze, maar ik zou ook niet met een dvp onveilige seks hebben.
Als het bij jou al gebeurt, kan het ook zomaar bij haar andere klanten gebeuren.

Laatst bewerkt:
Wat is een damen?
Ik denk Belgisch voor deerne. ;)
Tja, het zou best kunnen dat ze je leuker vind. Sekswerkers zijn net mensen en worden ook wel eens verliefd. Er is geen enkele zakelijke reden om diensten zonder condoom aan te bieden.

Je zou best eens met haar kunnen praten en op een grappige /veilige manier peilen of ze openstaat voor iets meer dan alleen werkcontact. Bijvoorbeeld: 'Pfff, als het mocht … haha … had ik je ALLANG uitgenodigd voor een stiekeme privedate naar een concert. ;)'. Maar goed, zoals anderen ook al zeiden: het blijft een beetje risicovol en goed aftasten, dus laat haar vooral praten en volg vooral je eigen gevoel.

Voel je het niet goed aan, dan kan het ook averechts werken. Dus, blijft lastig.

Laatst bewerkt:
Eerst en vooral: echt heel slim is het niet om het zonder te doen met een DVP die je zo te zien nog niet echt goed kent.

Ik zou juist wel om haar nummer vragen. Geeft ze het, dan kun je vanaf daar verder kijken wat er is tussen jullie. Zoals hierboven reeds gemeld: sekswerker zijn net mensen met echt gevoel.
Geeft ze het echter niet, dan is het niet serieus en zou ik ervan uit gaan dat het klantenbinding is en dan op een gevaarlijke manier. Dan zou ik meteen stoppen met zonder en misschien wel helemaal stoppen omdat het in mijn ogen dan een gewiekst loeder is dat op een gemene manier aan klantenbinding doet.

Krijg je het nummer, dan zo snel mogelijk op expeditie: wat is er en wat wil ze. En ook belangrijk: wat wil jij?

Heb ook wel in een soortgelijke situatie gezeten. Van een afstand kan iedereen wat roepen maar alleen jullie tweeen zijn er bij, dus volg je gevoel, je instinct of wat dan ook wat goed voelt. In mijn situatie is het destijds niet tot een relatie gekomen. We gingen wel eens uit eten, een terrasje of bij haar thuis maar het hoofddoel bleef de zakelijke transactie waarbij er wel voor de sex betaald werd en de uren op het terras en in het restaurant etc niet. Ik had altijd een vaste prijs voor onze sexdate en dat bedrag betaalde ik ook als we leuke dingen gingen doen. Ik betaalde dus niet voor de tijd met haar maar een vastbedrag voor sex. Houdt dat in je achterhoofd en wordt niet "te snel" verliefd want dan kan het zomaar eens verkeerd aflopen en wil ze je mogelijk niet meer zien.

het is ook niet dat ik sta de springen en verliefd oid ben, maar ik merk dat er een click is die ik zelden heb gehad met andere dvp. De seks is zo ongelooflijk goed. Het enige wat ik nog graag zou willen is in der klaarkomen, dat lijkt mij zo ongelooflijk geil om m'n sperma uit der kutje te zien druipen.

het is ook niet dat ik sta de springen en verliefd oid ben, maar ik merk dat er een click is die ik zelden heb gehad met andere dvp. De seks is zo ongelooflijk goed. Het enige wat ik nog graag zou willen is in der klaarkomen, dat lijkt mij zo ongelooflijk geil om m'n sperma uit der kutje te zien druipen.
Lekker toch. Zo lang het bij fantasie blijft kan je geen SOA, een of meerdere oplopen, en ook geen baby, een of meerdere.

Ga er maar vanuit dat je niet de enige bent die zo verwend wordt.

Ik heb in de loop van jaren div malen meegemaakt dat het zonder ging zonder daar om gevraagd te hebben. Het is de dame die bepaald. Kom al meer dan 10 jaar bij een adres waar het altijd bare gaat.

Zelf ook een keer meegemaakt dat mijn vaste dame erg geil was. Opeens werd in zonder gepijpt wat ik prima vond. Toen ging ze misso liggen en mocht ik ook zonder condoom over haar kutje glijden met me lul. Ze trok me vast en probeerde me lul zonder condoom naar binnen te krijgen. Ik schrok ervan en trok me terug en pakte een condoom. Ze keek me heel verbaasd aan en vroeg waarom ik een condoom omdeed. Wist niet wat ik erop moest zeggen en de sfeer was wat verpest. Na niet al te lange tijd duwde ze me van haar af en trok het condoom van me lul. Ik moest me toen aftrekken en over haar kutje komen. Ik hoorde van andere dat ze zonder aanbied als optie. Heel vreemde ervaring en ben daarna niet meer langs geweest.

Ik hou altijd in mijn achterhoofd dat ik niet de enige ben waar ze het zonder mee doet.

Ik heb het een keer andersom meegemaakt. Dame van plezier was voor me gevallen en ze had het met haar vriend uitgemaakt. Heel vreemd aangezien we het nooit over een relatie hebben gehad. Was een hele drama geworden.

Eindstand ik had geen interesse in een vaste relatie. Natuurlijk was ze boos en ik was niet meer welkom. Toch bleef ze maar berichten sturen. Omdat ik daarna nauwelijks op haar berichten en belletjes reageerde dreige ze om me aan te geven voor stalking om me te dwingen om contact op te nemen. Natuurlijk niet gedaan en na een tijdje stopte ze er zelf mee.

Na een maand trok haar vriend weer bij haar in. Arme man wist niet eens dat ze voor dame voor plezier speelde.

Gefeliciteerd jongen

Terug
Bovenaan Onderaan