Vaste dame in privehuis laat mij soms penetreren zonder condoom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frederik2022

Newbie
6
05/08/22
11
1
Ik vertel uiteraard niet om welk privé huis het gaat of welke damen.

Ik kom al een tijdje bij een damen, waar normaal alles veilig is. Opeengeveven moment was ze me aan het pijpen zonder condoom wat normaal niet in de prijs zit. We hebben een onwijs sexuele click alsof ik met m'n vriendin aan het neuken ben maar dan nog beter.

Wat we normaal deden is als er geen condoom omzat ik wel met m'n lul over haar clitje heen mocht wrijven, tot de laatste paar keren dat ik merkte dat ze wilde ik hem erin schoof. Ze was echt ontzettend nat en ik werd er zo geil van.
Ik vroeg haar of ik in der mocht komen maar dat wilde ze niet en zei kom maar over me heen.

Nu is het moment dat ik af en toe wel eens n af en toe niet zonder condoom mag. Ik merk ook dat ze vaak aan me vraagt of ik een vriendin heb.

Tuurlijk snap ik het spel van verleiding en snap ik dat klantenbinding belangrijk is. Maar elke keer als ik er heen ga dan sta ik wel op het punt om haar privé nummer te vragen.

Wat is jullie gedachten over wat ik hier boven beschrijf?

Ik vertel uiteraard niet om welk privé huis het gaat of welke damen.

Ik kom al een tijdje bij een damen, waar normaal alles veilig is. Opeengeveven moment was ze me aan het pijpen zonder condoom wat normaal niet in de prijs zit. We hebben een onwijs sexuele click alsof ik met m'n vriendin aan het neuken ben maar dan nog beter.

Wat we normaal deden is als er geen condoom omzat ik wel met m'n lul over haar clitje heen mocht wrijven, tot de laatste paar keren dat ik merkte dat ze wilde ik hem erin schoof. Ze was echt ontzettend nat en ik werd er zo geil van.
Ik vroeg haar of ik in der mocht komen maar dat wilde ze niet en zei kom maar over me heen.

Nu is het moment dat ik af en toe wel eens n af en toe niet zonder condoom mag. Ik merk ook dat ze vaak aan me vraagt of ik een vriendin heb.

Tuurlijk snap ik het spel van verleiding en snap ik dat klantenbinding belangrijk is. Maar elke keer als ik er heen ga dan sta ik wel op het punt om haar privé nummer te vragen.

Wat is jullie gedachten over wat ik hier boven beschrijf?
''Tuurlijk snap ik het spel van verleiding en snap ik dat klantenbinding belangrijk is'':
Volgens mij zit je gewoon middenin een spel van verleiding en klantenbinding. De DVP in kwestie geeft jou een ''extra'' in de hoop dat je terug blijft komen.

Dat ze je vraagt of je een vriendin hebt, is ook gewoon een standaard vraag, en moet je niet als iets uitzonderlijks gaan zien.

Ik zou zeker niet zelf om een prive nummer vragen, want dat verpest een band eerder dan dat je die wel krijgt, je maakt ook geen indruk bij de andere dames in een privehuis want daar word toch over gesproken.

Accepteer en respecteer gewoon de zakelijke band die je hebt en laat het daarbij.
Het is je eigen keuze, maar ik zou ook niet met een dvp onveilige seks hebben.
Als het bij jou al gebeurt, kan het ook zomaar bij haar andere klanten gebeuren.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan