Veel dvp's kunnen geen behoorlijke handjob geven.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@knightrider Tepels, ik voel vrijwel niks daar. Al sla je een spijker er doorheen, dan kniipper ik nog niet eens met mijn ogen ... bij wijze van he. Valt me op dat veel dames daar aan gaan lopen sabbelen. Zeg ik dat ik niks voel, vinden ze dat raar. Zeg ik dat ze best wat harder mogen zijn, dan durven ze meestal niet. Vind het een leuk gebaar, maar doet me letterlijk niks.
 
Durex ook? Waar vind je die zo goedkoop? Bij de AH zijn ze duurder. Volgens mij zelfs 14€ voor 12 ofzo....of wordt het goedkoper als je een pak van 24 of 36 oid koopt?
Ik zweer eigenlijk wel bij Durex, vooral ook omdat ik van andere merken nooit onthoudt welke ik wel en welke ik zeker niet fijn vind.
 
@knightrider Tepels, ik voel vrijwel niks daar. Al sla je een spijker er doorheen, dan kniipper ik nog niet eens met mijn ogen ... bij wijze van he. Valt me op dat veel dames daar aan gaan lopen sabbelen. Zeg ik dat ik niks voel, vinden ze dat raar. Zeg ik dat ze best wat harder mogen zijn, dan durven ze meestal niet. Vind het een leuk gebaar, maar doet me letterlijk niks.
Ik kan er alleen een onprettig gevoel van krijgen, of ik vind er niks aan, maar prettig vind ik het nooit.

Terwijl ik wel van de borsten en tepels en alles van de vrouwelijke buste kan genieten. Overigens spring ik daar fijnzinnig mee om omdat ik dus zelf weet dat ik het onplezierig vind om daar betast te worden.
Het is wel raar dat ik erg graag aan vrouwelijke borsten zit, terwijl ik perse wil dat ze van mijn tepels afblijven....nou ja, so be it.....
 
Ja een enkeling weet hoe ze dit moet doen. Velen gaan als een gek aan het rukken en dat werkt voor mij averechts...
Ja, ik ben begonnen in die Chinese massagesalonwereld. Daar was het standaard HJ aan het eind. En sommige masseuses deden dat echt heel lekker. (Bij Yaya R'dam heb ik de mooiste ervaring gehad: zij deed het heel goed en ze keek me ook heel lief aan. Dat was echt een dikke PLUS. Wat denk je wat ze zei aan het eind? "Zo, stress weg." Ik heb me rotgelachen). Er zijn ook inderdaad bij die eraan sjorren alsof hun leven ervan afhangt en dat is echt heel onprettig. Of supersnel, is het ook voor mij niet. Maar soms ook te slap vasthouden. Echt niet iedere DVP kan dat goed. Maar aan de andere kant moet je het ook van hun kant zien: volgens mij willen wij kerels allemaal net weer anders afgetrokken worden. Maar ik denk dat een goede DVP ook heel erg let op onze reactie en zich dan aanpast aan wat we willen.

@lovemachine: "Dus een vrouw zal altijd de op 1 na beste handjob geven, niemand kan jou overtreffen."

Toch ben ik dat niet met je eens. Ik ben als 17-jarige een keer door een jonge meid afgetrokken - ik zal dat van me leven niet meer vergeten. En dat doe ik haar niet na ook al heb ik heel wat keren geoefend.
 
Ik stuur - het ritme en de wijze dan - eigenlijk bij met mn eigen handen waardoor ze over het algemeen al gauw in de gaten hebben hoe ze verder moeten. Als ze dat goed oppakken, hun rol - lees hele blik en houding geil houden - en mn ballen nog meestimuleren is dat des te geiler.

In de worst-case scenario opteer ik voor Russisch waarbij ik het werk dan zelf afmaak.

Maar een handjob is heel persoonlijk denk ik. De ene moet trekken als malle de andere maakt draaiende bewegingen. Wat mij wel is opgevallen is dat dames met kleinere handjes een zachtere maar ook betere handjob kunnen geven.?
Russisch is toch tussen de borsten? Dat is dan toch alleen een optie vanaf een C-cup? Dus die joker is denk ik slechts in 30% van alle gevallen in te zetten....toch?
 
Ja, zo ken ik er nog een paar.... :ROFLMAO:

'Als de handjob niet bevalt, probeer ik Russisch te finishen zei hij letterlijk. Hoe dan? Bij de A/B cup dames....
En dat is toch wel zo'n 50%....
 
Durex ook? Waar vind je die zo goedkoop? Bij de AH zijn ze duurder. Volgens mij zelfs 14€ voor 12 ofzo....of wordt het goedkoper als je een pak van 24 of 36 oid koopt?
Ik zweer eigenlijk wel bij Durex, vooral ook omdat ik van andere merken nooit onthoudt welke ik wel en welke ik zeker niet fijn vind.
Tuurlijk, online en per grootverpakking is alles goedkoper.
Ik bestel voor een dame op verzoek online weleens een doos Durex van 144 stuks.
Afhankelijk van het type condooms kost dat ongeveer € 50, ongeveer 35 cent per stuk.
Ik grap dan dat ze die doos toch binnen een paar dagen leeg heeft gewerkt.
En ik betaal mijn vluggertje met die doos.
En zij betaalt mij voor die doos terug met haar doos.
Iedereen blij. :LOL:
 
Ja, zo ken ik er nog een paar.... :ROFLMAO:

'Als de handjob niet bevalt, probeer ik Russisch te finishen zei hij letterlijk. Hoe dan? Bij de A/B cup dames....
En dat is toch wel zo'n 50%....
En @Lars Vanachter zitten jullie me nu in de maling te nemen? Mafketels ?

Zonder gekkigheid: bij voorkeur wel C of D cup ja. Een enkele lukte met een B cup. Probeer het eens: dame op de rug, jij erboven, pik tussen de borsten, wat handwerk erbij, en soms zie je tussen die magische heuvels het zonlicht ergens. Of een bouwvakker reet.
 
Ik zou het anders stellen, weinigen kunnen echt een uitstekende handjob geven.
Er zijn er echt die er liggen aan sleuren alsof ze denken dat hoe harder en sneller ze trekken hoe beter het is.
Ze nemen het woord aftrekken bijna letterlijk ...
Dat gevoel heb ik ook. Afgetrokken worden door sommige dvps is bijna een marteling.
 
Dat gevoel heb ik ook. Afgetrokken worden door sommige dvps is bijna een marteling.
Ik heb er eerlijk gezegd ook geen enkele belangstelling voor om het door een DVP te laten doen , ik neem altijd als ik ga speciaal een uur zodat ik ruim de tijd heb juist om dit soort ellende te voorkomen
Vroeger toen ik nog gewoon aan het instaptarief wel genoeg dacht te hebben had je altijd als je net lekker op gang begon te komen dat de dame het ineens handmatig af wilde maken om je op tijd de deur uit te kunnen werken , dan begon ze als een wezenloos eraan te sjorren vijf minuten voor tijd terwijl ik net op het punt van klaarkomen stond als ze me nog een minuutje mijn gang zou laten gaan
Als ze er dan nog zo gemaakt bij gaat zitten kreunen terwijl ze met een half oog de klok in de gaten houd kom ik helemaal nooit meer klaar natuurlijk
Tegenwoordig ga ik zoals gezegd standaard een uur en als het goed bevalt boek ik nog wat bij dus dat gehaast hoeven ze niet meer te doen
 
Zo goed als je je eigen penis kent, zo onwetend zijn de meeste dames als het gaat om het geven van een handjob. Of wellicht is het gewoon niet mijn ding, want ik hoor vaak mannen hier die er zelfs graag voor kiezen om zo te finishen.

Bij een aantal dames is dat me vervolgens wel gelukt, maar dat zijn doorgaans de dames het met beleid doen. Liever iets te zacht dan te hard. Liever iets te langzaam en met gevoel dan iets te snel. Zoiets....weet het ook niet precies, zelf doe je het op gevoel.
En zelf kun je de snelheid en stevigheid precies op de juiste manier opvoeren.

Dvp's kunnen dit nagenoeg niet is mijn ervaring. Pijpen en neuken kunnen ze vaak als geen ander, maar een goede handjob geven is een kwaliteit waarover slechts enkelen beschikken.

Jaaa ook dit is echt wel herkenbaar! Soms verbaas ik mijzelf er eigenlijk wel over...een beetje als die voetballers die elke dag op het trainingsveld staan maar alsnog maar 50% van de passen doen aankomen ;). Ik vind ook diegene die het heel langzaam,zacht doen erggg lekker, maar om klaar te komen heb ik toch meer mijn eigen tempo nodig...en dat beheersen die dames vaak weer minder...anderzijds de echte rukkers begrijpen vaak weer niks van opbouwen . temporiseren; dat is gewoon gaan met die banaan klaarkomen en gaan meestal geen lol aan...en dan kan je praktisch net zo goed de hand aan jezelf slaan :p
 
en dan kan je praktisch net zo goed de hand aan jezelf slaan :p
En dat kan je goedkoper thuis doen tenslotte , dat vind ik helemaal zo'n afknapper als ze dat vragen "doe het anders even zelf " Het is weliswaar beter dan dat zo'n dame er aan gaat zitten sjorren alsof ze een buitenboordmotor wil starten maar het is natuurlijk niet waar ik 3 kwartier voor in de auto gezeten heb
Ik kleed me dan liever aan , bedank ze voor de moeite en zoek dan een ander adresje uit
 
Jaaa ook dit is echt wel herkenbaar! Soms verbaas ik mijzelf er eigenlijk wel over...een beetje als die voetballers die elke dag op het trainingsveld staan maar alsnog maar 50% van de passen doen aankomen ;). Ik vind ook diegene die het heel langzaam,zacht doen erggg lekker, maar om klaar te komen heb ik toch meer mijn eigen tempo nodig...en dat beheersen die dames vaak weer minder...anderzijds de echte rukkers begrijpen vaak weer niks van opbouwen . temporiseren; dat is gewoon gaan met die banaan klaarkomen en gaan meestal geen lol aan...en dan kan je praktisch net zo goed de hand aan jezelf slaan :p
Voor een handjob mannen kies je best een Thaise of Chinese dame die kunnen er meestal wel gevoel insteken en zo kan je dan normaal wel zalig klaarkomen. De meeste andere professionele dames kennen er weinig van. Het grootste percentage doet u zelfs pijn laat staan dat je er wat kan van genieten. Mijn joske is dan wel heel gevoelig zoals sommige poesjes heel gevoelig zijn dus ik weet waarover ik spreek. Ik heb zelfs al gehad dat mijn joske 2 dagen gezwollen blijft.
 
Een van mijn favoriete dames had er een handje van om me met een ontspannen handjob op gang te brengen, vaak tijdens het inleidende hoe-is-het-met-jou-praatje. Om daarna over te gaan tot de rest van het programma: pijpen, beffen, neuken. Heerlijk. Jammer dat ze gestopt is... Mijn ervaring is dat een handjob fijn kan zijn bij het voorspel, maar niet als afsluiting.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan