Veel dvp's kunnen geen behoorlijke handjob geven.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.511
02/07/21
4.169
47
Bij 80% van mijn bezoekjes loopt alles qua opbouw naar wens. Voorspel, blowjob, neuken is meestal de volgorde. Tijdens het neuken klaarkomen vind ik doorgaans het fijnst.
Raak ik om de een of andere reden gaandeweg mijn ritme of mood kwijt dan gebeurt het incidenteel wel eens dat ik mijn erectie verlies. Soms is het duidelijk waar dat door komt, soms helemaal niet.
Een belangrijke reden voor mij kan zijn dat de kamertjes van de raam-dames te warm zijn. Procentueel ben ik daar mijn stijve het meest verloren.

Loopt de machine niet meer lekker, dan zijn goede dames in staat om je het vertrouwen te geven om er weer bovenop te komen of ze zijn goed qua handelingen en geile looks oid wat zeker helpt, maar zodra de dame juist dingen verkeerd doet en je zelf gaat twijfelen of dit het wel gaat worden is er eigenlijk weinig kans op een goede afloop meer.

Meestal is dit, tijdens het neuken, het moment dat de dame, als een soort laatste redmiddel voor de handjob opteert. Dat doen ze doorgaans liever dan condoom af, van vooraf beginnen, weer condoom om, poging 2 etc.

We hebben het hier hooguit over 1 op de 15 a 20 van mijn bezoekjes maar nav die schaarse ontmoetingen weet ik wel dat vervolgens slechts 25% van de dames alsnog in staat zijn om mij met een handjob tot de finish te brengen.

Zo goed als je je eigen penis kent, zo onwetend zijn de meeste dames als het gaat om het geven van een handjob. Of wellicht is het gewoon niet mijn ding, want ik hoor vaak mannen hier die er zelfs graag voor kiezen om zo te finishen.

Bij een aantal dames is dat me vervolgens wel gelukt, maar dat zijn doorgaans de dames het met beleid doen. Liever iets te zacht dan te hard. Liever iets te langzaam en met gevoel dan iets te snel. Zoiets....weet het ook niet precies, zelf doe je het op gevoel.
En zelf kun je de snelheid en stevigheid precies op de juiste manier opvoeren.

Dvp's kunnen dit nagenoeg niet is mijn ervaring. Pijpen en neuken kunnen ze vaak als geen ander, maar een goede handjob geven is een kwaliteit waarover slechts enkelen beschikken.

Vaak zat heb ik gehad dat dames blijkbaar dachten dat het ging om hoe harder hoe beter oid en dat je ze van je af moest slaan, tijdig moest zeggen, nee nee laat maar, of je had een dag later nog napijn.

Dus als het eens een keertje niet helemaal goed loopt, kies ik er liever voor om tijdig te zeggen, it's ok, no finish today dan koste wat het kost toch te kijken of die handjob in een orgasme gaat resulteren.....want, in mijn geval, beheerst slechts 25% van de dames de goede handjob to finish aanpak en na 30 seconden heb ik meestal wel door of dat aan haar toevertrouwd is of niet.

Wat zijn jullie bevindingen?
 
Waarschijnlijk verschillen wij mannen ook in wat en hoe wij het lekker vinden.
Ook in mijn ogen doen niet alle dames een even goede handjob.
Je kunt dan vlgs. mij zelf aangeven hoe je het lekker vindt.
Of je doet het handwerk zelf en vraagt de dame of je bv. over haar borsten (kut, kont, gezicht, ...) mag klaar komen.
Gelukkig ken ik het probleem dat knightrider schetst niet. Als ik uitgerust ben, een kleine week niet klaargekomen ben en de dame wel opwindend vind, dan lukt het mij tot nu nog zonder problemen om te finishen. Alleen een tweede keer haal ik geregeld niet meer binnen een sessie, maar dan ook niet met goed handwerk.
 
Oh begrijp me niet verkeerd hoor, in 80-90% van de gevallen is dat ook mijn verhaal, maar die 10-20% is er dan 'iets wat niet klopt'. We confronteren onszelf natuurlijk met een karrevracht aan dames, dus ergens is het ook wel logisch dat het niet 100% matches zijn.
Weliswaar kies je ze zelf uit, maar bv looks, kan een dame haar service of uitstraling natuurlijk ook minder opwindend zijn, of er ontbreekt iets qua click.....alleen kun je die 10% niet altijd precies zo herleiden.

Ik heb wel eens een niet zo boeiende dame bezocht wat toch allemaal prima verliep en ook wel eens een beauty wat gewoon niet lekker liep.

Het is meer dat ik mannen hier soms hoor zeggen: Lekker gefinished met een handjob, maar dat is eigenlijk het enige wat ik liever bij me zelf doe dan laat doen eigenlijk.
Maar dat bij me zelf doen terwijl er een dame bij is vind ik ook weer ongemakkelijk. Rukken is voor ruk momenten zeg maar.

Dingen die enorm voor me mee spelen:

- Grootte en comfort van het bed. Is het te krap, te laag, te zachte matras, dan kan dat me de kop kosten.
- Warmte in de kamer. Als het superwarm is buiten en de kamer is daardoor gewoon normaal heet kan ik het hebben, maar sommige peeskamers zijn onnatuurlijk heet, je komt van buiten, je wilt niet over die dame heen gutsen van het zweet, je moet dan door de plotselinge temperatuurverschillen wel steeds zweet-druppels van je voorhoofd wrijven, waar laat je dan je vieze natte hand etc. Te veel denken is soms verlies van erectie.
En de ergste:
- Te zelfverzekerde of bazige dames. Een echt killer voor de erectie. Ik geloof dat goede vriend @Omdatikhetlekkervind soms een dame die de leiding neemt wel kan waarderen, maar ik heb meer met een beetje volgzame veulens of lieve meiskes. Beetje ervaring is soms wel welkom, maar zodra ze kritisch doen, te feministisch, geirriteerd kijken oid is dat een echte dooddoener.

Beste is gewoon binnen komen, praatje, denken: hee die ziet er prima uit, staand voorspel, pijpbeurt, snel mee kunnen switchen en begrijpen naar welk standje ik wil door manoevreren, soepel neuken door de omgeving/dame/temperatuur, beetje ruimte passie als je merkt dat alles prima verloopt, weten wat je doet maar toch mij laten leiden, klaarkomen, nababbel.

Klinkt mechanisch, maar zo zie ik het verloop graag bij dvp's. Bij relaties ligt dat weer anders.

2e keer hoeft niet echt van mij. Een kleine week niet klaar gekomen is bij mij juist niet handig, dan kom ik veel te snel klaar. In principe zit ikzelfs wel op 4x per week (partner sex, dvp sex, rukken)....en nou niet zeggen dat ik me moet inhouden, want een mens heeft nou eenmaal een hobby.... ;)

Het ging mij er meer om: 20% van de dvp's geven een fijne handjob, en wat mij betreft 80% niet. Bijsturen vind ik toch moeilijk, ze kunnen wat ze kunnen en vaak niet meer dan dat.
Dus is de handjob niet nodig dan liever niet, gaan we dat traject incidenteel toch betreden dan denk ik vaak bij voorbaat:b denk dat dit m niet meer gaat worden (dat kan ook meespelen realiseer ik me nu).
 
Laat me raden, @knightrider je werkt als statisticus bij het CBS? ;)

Je kunt jezelf niet pijpen en je hebt ook geen kutje dat je zelf kunt neuken. Dus dat is iets dat alleen een vrouw je kan bieden. Met je lul spelen middels een stukje ouderwets handwerken doe je al heel lang. Daar ben je heer en meester in. Je doet dat op een wijze die jezelf het lekkerste vindt. Je kent je lul door en door. Dus een vrouw zal altijd de op 1 na beste handjob geven, niemand kan jou overtreffen. Daarom valt een handjob door een ander mogelijk tegen. Als ik in de situatie geraak dat er op het einde getrokken moet worden om klaar te komen, doe ik dat liever zelf even. De dame mag me assisteren door me te strelen, op mijn gezicht te komen zitten, er op te spugen, me aan te moedigen met kinky woorden en om de lading op haar borsten te ontvangen.
 
Ik stuur - het ritme en de wijze dan - eigenlijk bij met mn eigen handen waardoor ze over het algemeen al gauw in de gaten hebben hoe ze verder moeten. Als ze dat goed oppakken, hun rol - lees hele blik en houding geil houden - en mn ballen nog meestimuleren is dat des te geiler.

In de worst-case scenario opteer ik voor Russisch waarbij ik het werk dan zelf afmaak.

Maar een handjob is heel persoonlijk denk ik. De ene moet trekken als malle de andere maakt draaiende bewegingen. Wat mij wel is opgevallen is dat dames met kleinere handjes een zachtere maar ook betere handjob kunnen geven.?
 
Veel dames zijn inderdaad niet heel erg goed in aftrekken, wat in mijn geval des te spijtiger is omdat ik niet zo dol ben op neuken. Ik kom het liefste klaar doordat een dame iets bij mij doet (pijpen, trekken) ipv dat ik zelf iets moet doen (neuken). (Als er dan een keer geneukt wordt vind ik cowgirl dan ook het lekkerste standje.)

Je kent je lul door en door. Dus een vrouw zal altijd de op 1 na beste handjob geven,

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Je zult nooit jezelf kunnen "teasen"/"edgen" op de manier waarop een ander dat kan, omdat je het zelf onder controle hebt. Het wordt pas echt lekker als je de controle "uit handen geeft" ;) aan iemand die weet wat ze doet. Vind ik dan.
 
Je kunt natuurlijk de hand van de dvp pakken, en deze pakt je lul vast, en door middel van de hand van de dvp te bewegen, jezelf via haar hand af te trekken. Ik heb dit ook eens gedaan, apart om zelf het tempo te bepalen, en Bassie zelf niet vast te houden.

Probeer maar eens of het werkt :devilish:
 
Je kunt natuurlijk de hand van de dvp pakken, en deze pakt je lul vast, en door middel van de hand van de dvp te bewegen, jezelf via haar hand af te trekken. Ik heb dit ook eens gedaan, apart om zelf het tempo te bepalen, en Bassie zelf niet vast te houden.

Probeer maar eens of het werkt :devilish:
Goeie :sneaky: ga ik zeker een keer proberen. Als alternatief voor "het zelf afmaken".
 
Redelijk dezelfde ervaring, het grootste gedeelte is er niet zo heel goed in en gezien je natuurlijk zelf de perfectie handjob aan jezelf kunt geven is een beetje sturing van de dame geen slecht idee. Een handjob alleen, terwijl ik niets doe, vind ik vaak te eentonig waardoor mijn gedachte afdwalen. Dus een combinatie met pijpen en uitdagend aankijken prefereer ik. Daarnaast heb ik ervaren dat als ik de dame vinger ze vanzelf mee gaat in het tempo. Zo kun je sturing geven echter, het nadeel is wel dat de verassing er dan uit is maar het voordeel is dat ik er wel door kan komen. Als eindstuk kom ik liever niet klaar door een handjob, dan zijn er altijd fijnere opties.
 
Laatst bewerkt:
Dat aftrekken doet iedere man anders, het is inderdaad niet eenvoudig als DVP om het precies goed te doen zonder aanwijzingen.

Het tempo, de druk die je uitoefent, de manier om je hand en vingers te plaatsen...zoveel verschillende mogelijkheden die allemaal een verschillend resultaat geven in het gevoel. Als het dan accuraat moet zijn om tot een hoogtepunt te komen, zit de kans er dik in dat het een flop wordt.

Je kan als dame de trial-and-errormethode toepassen en verschillende zaken uitproberen, maar de situatie (laatste redmiddel=tijdnood) leent zich er niet voor.
Het gebeurt wel eens dat ik een klant zijn hand vastneem en het naar zijn penis breng in de hoop dat hij mij even laat zien hoe hij dat zelf zou klaren zodat ik het op dezelfde manier kan overnemen, maar dat blijkt voor velen een stap te ver. Rukken terwijl er een dame bij is, is vaak taboe.
En dat vind ik bijzonder jammer!
 
Dat aftrekken doet iedere man anders, het is inderdaad niet eenvoudig als DVP om het precies goed te doen zonder aanwijzingen.

Het tempo, de druk die je uitoefent, de manier om je hand en vingers te plaatsen...zoveel verschillende mogelijkheden die allemaal een verschillend resultaat geven in het gevoel. Als het dan accuraat moet zijn om tot een hoogtepunt te komen, zit de kans er dik in dat het een flop wordt.

Je kan als dame de trial-and-errormethode toepassen en verschillende zaken uitproberen, maar de situatie (laatste redmiddel=tijdnood) leent zich er niet voor.
Het gebeurt wel eens dat ik een klant zijn hand vastneem en het naar zijn penis breng in de hoop dat hij mij even laat zien hoe hij dat zelf zou klaren zodat ik het op dezelfde manier kan overnemen, maar dat blijkt voor velen een stap te ver. Rukken terwijl er een dame bij is, is vaak taboe.
En dat vind ik bijzonder jammer!
Ik vind het zelfs soms leuk om samen te masturberen , zeker avonds in nachtkledij dat de een begint ,en dat de andere ook begint en het overneemt ,dit is toch top (y) zo kun je kijken hoe ieder het doet en misschien wel kunt bijleren zoals Sharon zegt ,de ogen dienen ook voor iets !
 
Dvp's kunnen dit nagenoeg niet is mijn ervaring. Pijpen en neuken kunnen ze vaak als geen ander, maar een goede handjob geven is een kwaliteit waarover slechts enkelen beschikken.
Zeer diverse ervaringen en alles staat of valt bij wat jezelf gewend bent en prettig vind en hoe goed de dame dat aan kan voelen of er ervaring mee hebt. Ik vind te hard niet fijn, er op spugen ook niet. Dus zeg ik dat...
Ik vind de titel dan ook niet passend Beter zou zijn, "ik vind een handjob die ik prettig vind lastig te vinden" of zoiets ;)
Maar goed dat is hier voor ook al vaak betoogd, er is geen standaard man, geen standaard penis enz. enz.
 
Heel interessant, de gedachten vermenigvuldigen zich. Ik zal het proberen kort te houden, maar gaat niet lukken :LOL:.

In de 55 avonturen die ik heb meegemaakt ben ik 1 keer niet klaargekomen (laat ik me niet meer gebeuren) 3 of 4 keer 2x klaargekomen en verder altijd 1 keer. Als ik klaarkwam was dat 2x blowjob zonder, 2 of 3x blowjob met, een keer of 7 heb ik het zelf afgemaakt en al die andere keren met een handjob. Van neuken kom ik niet klaar. Mijn erectie blijft doorgaans op volle sterkte, maar door medicijnen kom ik vervolgens moeilijk klaar. Dus de plateaufase kan heel lang duren.

Sommige dames geven je een geweldige handjob en bij sommigen 'wil het niet lukken'. Waar ligt dat aan? Moeilijk te zeggen, maar wat ik wel weet is dat het bij mij op een gegeven moment 'milimeterwerk' is. Ietsje te hard, ietsje te zacht, ietsje teveel of te weinig glijmiddel, ietsje teveel of te weinig druk, net het verkeerde stukje aanraken, waardoor het meer kriebelt dan opwindt, het is onbegonnen werk om dat uit te leggen en over te brengen. Als ik het zelf doe weet ik precies hoe ik mijn piemel bedien om effect te krijgen. Tegelijkertijd is de sensatie veel minder lekker dan wanneer een dame me er doorheen helpt. Het zal misschien net zoiets zijn als jezelf kietelen, daar ga je ook niet van giechelen. Daarom heb ik liever dat een dame het afmaakt met een 'slechte' handjob dan dat ik het zelf af maak.

Je hebt ook nog het onderscheid tussen een handjob met en zonder voorhuid. Zonder voorhuid is het lekkerst, maar vaak doen ze er dan te veel glijmiddel bij en het is ook lastiger om me er doorheen te krijgen, want de voorhuid zit net wat strakker, dus er moet wat harder gewerkt worden. Bovendien als ze op de verkeerde plek de eikel aanraakt dan werkt dat averechts (dan voel ik hetzelfde als na een orgasme bij aanraking). Ik heb het wel eens voorgedaan, maar ook dat geeft niet altijd het beoogde resultaat, het is nu eenmaal milimeterwerk bij me.
Bij een handjob met de voorhuid, old school aftrekken, is het resultaat wat meer gegarandeerd, maar ook dan moet dat 'goed' gebeuren. Ook weer niet te hard, maar ook niet te zacht en vooral moet er niet te laag aangegrepen worden, dus de eikel moet het goed voelen.

Dus hoe ga ik daarmee om: als het einde van de date nadert dan geef ik aan dat het met een handjob afgemaakt mag worden. Als dat maar niet wil lukken maak ik het zelf af. Ik ga niet met een volle zak weer naar huis, dat heb ik één keer gedaan en dat vond ik echt een rotgevoel.

En wat kunnen we nu uiteindelijk van de DVPs zeggen in dit hele verhaal? De ene DVP is 'technisch' beter dan de andere, maar uiteindelijk vind ik het enthousiasme veel belangrijker dan de professionaliteit, dus op dat laatste punt ligt niet mijn focus. Uiteindelijk vind ik het belangrijker dat de date als geheel leuk verliep met vooral veel knuffelen en het gevoel dat ik haar lover ben dan dat er afgesloten wordt met een 'perfect' orgasme. Het is natuurlijk wel jammer als een DVP zich er makkelijk van af maakt, dat heb ik een enkele keer meegemaakt. Of als ze laat merken dat ze vies van me is, dat helpt ook niet mee. Zoals een handjob met condoom om. Dus ja, ik zou wel willen dat DVPs overall wat beter zouden zijn met handjobs, maar ik vind het één van de minder belangrijke zaken in het geheel bezien. Enthousiasme is verreweg het belangrijkst en dan kom ik ook met een wat minder 'perfect' orgasme toch heel tevreden bij zo'n dame vandaan.
 
Generaliserend is mijn ervaring dat de dames denken dat aftrekken letterlijk er af trekken is en het liefst in een tempo van een drilboor.

Vraag om het langzamer en rustiger te doen of doe je het zelfs voor hoe je het lekker vindt, dan lukt dat vijf seconden en vervolgens is het weer een marteling.

En dan moeten we in onderzoeken altijd maar horen dat mannen niet kunnen beffen. Ik zou dat onderzoek rondom aftrekken weleens willen zien.

Tot die tijd is het tanden op elkaar, ogen dicht en denken aan betere tijden als de handjob weer een piemel-sloper blijkt te zijn.

Nee hoor, ik zeg dan gewoon "ok, dit werkt niet, laten we iets anders doen.". De enkele dame die het wel snapt is op dat punt goud waard.
 
Veel klinkt wel herkenbaar wat ik lees. Ik ga meestal voor een massage + happy end en heb zeer wisselende ervaringen als het gaat om de handjob, variërend van ruk tot fantastisch.

De dames die aan de slechte kant van het spectrum zitten, daarvan kan ik zeggen dat zij allen zonder uitzondering er op uit waren om mij zo snel mogelijk naar een hoogtepunt te brengen. Dit vertaalde zich dan in heel snel en ruw trekwerk, waarbij ik in enkele gevallen wel eens dacht; Ik ben blij als mijn penis er straks nog aan zit en er dan ook nog leven in zit. Overigens ben ik ook in die gevallen klaargekomen zonder tussenkomst van mijzelf, maar ik kom nou eenmaal heel gemakkelijk klaar.

Het andere uiterste heb ik ook uitgemaakt, namelijk dames die het heel langzaam opbouwden met zachte aanrakingen en bewegingen op verschillende gevoelige plekjes, waarbij de beste ook in staat waren om mij net niet te laten klaarkomen, de spanning weer even te laten zakken om mij even later alsnog te laten klaarkomen (edging). Helaas is deze laatste groep wel vrij zeldzaam moet ik toegeven.

Omdat ik ook begrijp dat dames niet kunnen voelen wat wij als man voelen, zou ik menig dame toch aanraden om eens te vragen hoe het voor ons als man aanvoelt op het moment dat ze met hun handen bezig zijn om ons geslachtsdeel te bewerken. Dit is echter al helemaal een zeldzaamheid, want dit heb ik nog nooit meegemaakt maar zou ik in de meeste gevallen wel degelijk waarderen, zonder dat het veel afbreuk doet aan de stemming.
 
Dat aftrekken doet iedere man anders, het is inderdaad niet eenvoudig als DVP om het precies goed te doen zonder aanwijzingen.

Het tempo, de druk die je uitoefent, de manier om je hand en vingers te plaatsen...zoveel verschillende mogelijkheden die allemaal een verschillend resultaat geven in het gevoel. Als het dan accuraat moet zijn om tot een hoogtepunt te komen, zit de kans er dik in dat het een flop wordt.
Hier zit volgens mij alle waarheid in. Gewoon je ego opzij zetten en aan de dame laten weten hoe jij het lekkerst vind. aftrekken zoals de meeste zouden doen werkt wel bij mij , maar ik heb liefst dat ze met de ene hand stevig drukken onderaan de penis , eikel volledig ontbloot en met de ander hand en een klets olie de eikel stevig wrijven , na enkele wrijf bewegingen even stoppen om dan opnieuw met volle hand te gaan wrijven . De andere hand blijft ondertussen stevig drukken onderaan . Helemaal gek wordt ik daarvan en het orgasme dat daarop volgt kan gerust een half minuutje aanhouden . Als ik dit niet doorgeef aan de dame in kwestie kan zij dit nooit weten . Vaste dames is hier dus ook een voordeel. hoef je het niet telkens terug uit leggen.
Meestal kom ik ook wel klaar door te neuken , vooral doggy is een topper maar soms wil ik echt dat ze met klaar doen komen met hun handjes . En wees gerust, eens ze je kennen voelen ze wel aan hoe dicht je er tegen aan zit en kunnen ze je knettergek maken . Mij in elk geval .
 
Laatst bewerkt:
Je hebt ook nog het onderscheid tussen een handjob met en zonder voorhuid. Zonder voorhuid is het lekkerst, maar vaak doen ze er dan te veel glijmiddel bij en het is ook lastiger om me er doorheen te krijgen, want de voorhuid zit net wat strakker, dus er moet wat harder gewerkt worden. Bovendien als ze op de verkeerde plek de eikel aanraakt dan werkt dat averechts (dan voel ik hetzelfde als na een orgasme bij aanraking). Ik heb het wel eens voorgedaan, maar ook dat geeft niet altijd het beoogde resultaat, het is nu eenmaal milimeterwerk bij me.
Bij een handjob met de voorhuid, old school aftrekken, is het resultaat wat meer gegarandeerd, maar ook dan moet dat 'goed' gebeuren. Ook weer niet te hard, maar ook niet te zacht en vooral moet er niet te laag aangegrepen worden, dus de eikel moet het goed voelen.
Je maakt me erg nieuwsgierig, was is er gebeurd, ik weet alleen met voorhuidje.?
 
Wat een reacties! En boeiend om te horen dat veel mannen ongeveer ook zo'n ervaring hebben.

Waarin ik misschien wel verschil van anderen.....dvp's gebruiken voor een afrondende handjob vaak (massage?) olie. Ben ik niet weg van. Smerig goedje, naderhand soms niet van je lul te krijgen (zeker bij de ramen) en ik heb de indruk dat het me eerder weerhoudt van makkelijk klaar komen dan dat het stimuleert.

Te hard is idd een ding bij veel dvp's. Daar waar ze soms prima kunnen pijpen lijken de meesten dit gewoon niet zo te beheersen. Een enkeling wel en dan is het een prima ervaring.
Vooral de uitgebreide verhalen hierboven over de juiste druk etc kloppen...rukken is gedetailleerder werk dan het lijkt. :)
 
Als een dame echt goed is en mijn gevoelige plekje op de juiste manier weet te beroeren, dan kan het zelfs met 1 vinger (toompje, onderkant eikel).

Anyway ... olie helpt bij mij weer wel extra goed, tenzij ze er een hele fles overheen gooien. Ben geen salade die klaargemaakt moet worden met slaolie.
 
Niemand kan beter aan mijn fluit trekken dan ikzelf. Maar ik geniet meer als ik het laat doen.
Liefst door iemand voor wie het geen wedstrijd betreft " om het snelst klaartrekken ", en zowiezo met olie en veel tease , denial en soms edging.
In het SKWA zijn er een behoorlijk aantal die hiermee overweg kunnen.
 
Toch boeiend hoe iedereen er ook weer anders instaat.

Ik gruwel echt van olie, weet ook niet waarom. Maar goed, ik zal wel mijn eigen aanpak hebben. Zoals ik graag geniet van mooie borsten, zo erg wil ik dat de dvp perse van mijn tepels afblijft.
Er zijn mannen die het blijkbaar prettug vinden als een dvp aan hun tepels zit, maar zelfs de gedachte er aan nu bezorgd me al een zeer onprettige huivering.
Dus als ik de hand van de dame zachtjes weg pak als ze in de richting van mijn tepels manoevreert kijken ze sommigen bevreemd op tewrwijl anderen de hint direct begrijpen.
Voorbeeld wat me te binnen schiet is Steffany laatst, supermooi meisje, goede service, alles kloppend, maar wel binnen een bepaald patroon handelend en blijkbaar hoorde op je tepels zuigen daarbij.
Daar had ik toch een flinke portie stop, no, don't voor nodig om haar daar van weg te krijgen, terwijl de rest van de date prima verliep.

Dat geen wedstrijd moet zijn ben ik het zeker mee eens, maar idd handjob is vaak laatste redmiddel tot de finish. Daarom kom ik veel liever klaar tijdens het laatste standje.
De switch van neuken naar weer pijpen is toch vaak een moeilijke om te maken. Vooral omdat ik me met condoom laat pijpen door dvp's (niet in een relatie)..... je zou denken condoom-wissel moet kunnen, maar ik bespeur bij dvp's soms de blik van: 1 nieuwe condoom is weer 1€, en het voelt zo raar om te zeggen, no worries, new condom, 101€ ipv 100€ is good too.... ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan