Veel gebruikte afkortingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
DL3B: Dikke Lul 3 Bier
BtoB: Body To Body Eindhoven
TR: Tepel Reactie
Cup AA: Amper A
Cup BB: Bijna B
Cup DD: Dikke D
Cup EE: Extreme E
Cup FF: Fixe F
Cup G: Geil

Duits:
SZ: Schreib Zeit
TZ: Termin Zeit

De laatste 2 zijn serieus
 
Ik woon op een boogscheut van Brussel, en jammer genoeg is het daar meer Frans dan Nederlands. Hoe vraag je in het Frans :
PZC
Tongzoenen ?
Beffen ?
Vingeren ?
Rimmen ?
En nog zo veel meer. Mijn Engels is uitstekend, maar mijn Frans laat de wensen over, en ik zou graag weten wat ik kan verwachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gelukkig is Koekel niet alwetend, tenzij het om je eigen surfgedrag gaat...

NZC: Fellation avec préservatif
Vingeren: Doigter
Tongzoenen: Embrasser
Beffen: Cunnilingus

Valkuil is hooguit de manier waarop je iets uitspreekt...
 
Ik woon op een boogscheut van Brussel, en jammer genoeg is het daar meer Frans dan Nederlands. Hoe vraag je in het Frans :
PZC
Tongzoenen ?
Beffen ?
Vingeren ?
Rimmen ?
En nog zo veel meer. Mijn Engels is uitstekend, maar mijn Frans laat de wensen over, en ik zou graag weten wat ik kan verwachten.
Naar mijn mening zijn Google Translate en dergelijke niet zinvol voor dit soort "vaktermen".
Je zou eens rond kunnen kijken op het Franstalige forum https://youppie.net/ en kijken of je daar wat kan opsteken over in de praktijk gebruikte termen.
Verder hangen er in Antwerpen Stamcafé en Brussel Stamcafé naar mijn indruk wel wat wandelaars rond die Frans spreken. Dus als je daar vraagt heb je meer kans op een correct antwoord denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan