Veel klachten over site met info over sekswerkers, waakhond start onderzoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
"Internet neutraliteit"

Zolang het de wet in US (want daar komt Cloudflare vandaan) niet breekt doen ze niets. En terecht eigenlijk...
Precies. De webhost kan niks doen, want die zien ze niet als Cloudflare er tussen zit. Dan blijft over het domein. Als dat dan een .com is die niet bij Versio of zo staat, maar in de VS of de Bahamas, dan kan men vrij weinig doen.
En kom met een goed verhaal. Voorkoming van oplichting, samenwerking met politie en hulpverleners, meldpunt voor uitbuiting, steun van de legale sector, enz, enz
Steun van de legale sector? Het staat hier vol met recensies van zwartwerksters en onvergunde dames.
 
Dit bericht gaat dus over mij, een smerige zeer onvrouw vriendelijke review van een respectloze klant hier die beweerd mij zonder condoom mij anaal en in mijn kutje te hebben kunnen neuken in mijn jacuzzi en mij lekker stevig aan mag pakken pfff.

En dan een paar jaar later pas een smerige review over mij schrijven !! Want doe al 5 jaar geen anaal meer..... Deze review had GR nooit mogen plaatsen mijn inziens. Dat deed Hookers beter vond ik.

Dus waarom rapporteer je dat niet?
Dan moet je natuurlijk weten dat die review hier staat. Je kan niet iedere dvp verplichten deze site te volgen (en zoals gezegd spreekt niet iedere dame Nederlands).
Zo'n dame (zoals Grace) die problemen krijgt met klanten die agressief worden omdat ze denken dat er meer kan dan geadverteerd staat, net omdat iemand hier wat begint op te scheppen en liegt, is toch gewoon een probleem.
Eerlijk gezegd vind ik dat wel jammer, ik heb al dames van mijn lijstje geschrapt omdat meerdere mensen in hun review aangaven dat ze ook CIM deed (terwijl ze daar niet mee adverteerden), daar blijf ik dan liever weg.
Dit soort posts is er een typisch voorbeeld van : https://www.girlsreview.nl/threads/nikky-etterbeek.21442/page-5#post-753019
Dame adverteert nu niet meer dat ze dat doet, maar zo'n post zet dus de poort wagenwijd open naar mannen die haar gaan bezoeken en dan hetzelfde gaan eisen...

Tweede punt van verbetering is toch wel de extra info over locatie die blijft verschijnen (straatnaam, om maar een voorbeeld te geven). Ik heb me ook al bezondigd om daar meer info over te vragen, maar eigenlijk is dat niet OK. Ik heb voor mezelf voorgenomen dat niet meer te doen.
 
Ik las ook het artikel in de krant en moet zeggen dat er wel wat klachten benoemd werden die vrij makkelijk te fixen moeten zijn.
Zoals dat je al alles kunt lezen zonder inloggen.
Verder zou ik zeggen als je als beheerder geleerd hebt van wat er met hookers.nl is gebeurd dan pas je zo veel mogelijk aan zodat jou hetzelfde niet gebeurd.
 
Dan moet je natuurlijk weten dat die review hier staat. Je kan niet iedere dvp verplichten deze site te volgen (en zoals gezegd spreekt niet iedere dame Nederlands).
Zo'n dame (zoals Grace) die problemen krijgt met klanten die agressief worden omdat ze denken dat er meer kan dan geadverteerd staat, net omdat iemand hier wat begint op te scheppen en liegt, is toch gewoon een probleem.

Valse reviews heb je altijd en hier kan je alleen acteren als er een klacht is. Google maps reviews werken net zo. Alles mag gedropt worden en pas ACHTERAF wordt het eventuele gecheckt.

Gezegd hebbende... het taalgebruik in veel recensies is veel te beeldend om het netjes te zetten.
 
Valse reviews heb je altijd en hier kan je alleen acteren als er een klacht is. Google maps reviews werken net zo. Alles mag gedropt worden en pas ACHTERAF wordt het eventuele gecheckt.

Gezegd hebbende... het taalgebruik in veel recensies is veel te beeldend om het netjes te zetten.
Kan je me voorbeelden geven van andere reviews die leiden tot fysieke bedreigingen vqn mensen in een zwakke positie?
 
ELKE slechte review op google @TTTTT kan hier voor in aanmerking komen.
Neen, dat weet je zelf ook dat dat niet klopt. Lees het verhaal van Grace dan maar (één van de personen die geciteerd wordt in de oorspronkelijke klacht). Ik heb zo'n verhalen nog nooit gehoord als gevolg van een review van een dakwerker of een fietswinkel
EN hou aub op over het gelijkstellen van een DVP en automatisch "zwakke positie"
Elke DVP die lekker in de slachtoffer-rol wilt zitten moet hulp zoeken ipv klanten.
Ik zal zelf wel bepalen waarmee ik op hou.
 
Zo'n dame (zoals Grace) die problemen krijgt met klanten die agressief worden omdat ze denken dat er meer kan dan geadverteerd staat, net omdat iemand hier wat begint op te scheppen en liegt, is toch gewoon een probleem.
Eerlijk gezegd vind ik dat wel jammer, ik heb al dames van mijn lijstje geschrapt omdat meerdere mensen in hun review aangaven dat ze ook CIM deed (terwijl ze daar niet mee adverteerden), daar blijf ik dan liever weg.
Heel veel dvp's doen extra die niet bij hun mogelijkheden staan voor het juiste geld en bij een klant waar ze zich goed bij voelen gebeurt het regelmatig. Het wil dus niet zeggen dat het een leugen is. Ik heb ook zitten te tongen met dvp's die dat niet bij hun mogelijkheden hadden staan. er zijn ook dvp's die de extra's wel doen terwijl het niet bij hun mogelijkheden staat, ik vind dat ze dan ook niet moeten zeuren dat iemand hier iets over schrijft.
 
Heel veel dvp's doen extra die niet bij hun mogelijkheden staan voor het juiste geld en bij een klant waar ze zich goed bij voelen gebeurt het regelmatig. Het wil dus niet zeggen dat het een leugen is. Ik heb ook zitten te tongen met dvp's die dat niet bij hun mogelijkheden hadden staan. er zijn ook dvp's die de extra's wel doen terwijl het niet bij hun mogelijkheden staat, ik vind dat ze dan ook niet moeten zeuren dat iemand hier iets over schrijft.
Goed, nog één keer uitleggen, in theorie, indien ze dat effectief doet is er misschien nog geen echt probleem, maar probleem is dat er hier dus mensen zijn die dingen vertellen die gewoon niet gebeurd zijn, gewoon om op te scheppen.
En dan is dat dus wel een probleem.
 
ik vind dat ze dan ook niet moeten zeuren dat iemand hier iets over schrijft.

Je moet op z'n minst afwegen of het iets is wat ze mogelijk alleen met jou heeft gedaan wegens een klik. Als dat zo is doe je die DVP waar je zo tevreden over bent uiteraard geen plezier als je dat vervolgens mee neemt in je recensie als ze daar niet mee adverteert.
 
Hou je in reviews bij wat een dame in het openbaar in haar advertentie noemt.

Ik vind het echt fout als je andere dingen gaat noemen die ze bij jou wel heeft gedaan om wat voor reden dan ook, maar niet standaard aanbiedt.

Dat schept onterecht verwachtingen bij andere potentiële klanten, en vervolgens een hoop gezeik bij de dame in kwestie.

Respectloos als je niet inziet dat je sommige dingen wel tussen jou en de dame moet houden.
 
Neen, dat weet je zelf ook dat dat niet klopt. Lees het verhaal van Grace dan maar (één van de personen die geciteerd wordt in de oorspronkelijke klacht). Ik heb zo'n verhalen nog nooit gehoord als gevolg van een review van een dakwerker of een fietswinkel

Ik zal zelf wel bepalen waarmee ik op hou.

ELK bericht kan gerapporteerd worden. Er vind moderatie plaats. GR neemt dus wat dat betreft zijn verantwoordelijkheid. In theorie kan ELKE recensie een leugen zijn. OVERAL.

Je moet op z'n minst afwegen of het iets is wat ze mogelijk alleen met jou heeft gedaan wegens een klik. Als dat zo is doe je die DVP waar je zo tevreden over bent uiteraard geen plezier als je dat vervolgens mee neemt in je recensie als ze daar niet mee adverteert.
Je kan de regels aanpassen dat alleen aangeboden diensten besproken mogen worden... easy quick fix?
 
ELK bericht kan gerapporteerd worden. Er vind moderatie plaats. GR neemt dus wat dat betreft zijn verantwoordelijkheid. In theorie kan ELKE recensie een leugen zijn. OVERAL.
Maar het risico is wat groter in dit geval voor de dame in kwestie (cfr Grace)
Je kan de regels aanpassen dat alleen aangeboden diensten besproken mogen worden... easy quick fix?
Dat had ik dus ook al voorgesteld, is de eenvoudigste manier om dat probleem te ondervangen
 
ELK bericht kan gerapporteerd worden. Er vind moderatie plaats. GR neemt dus wat dat betreft zijn verantwoordelijkheid. In theorie kan ELKE recensie een leugen zijn. OVERAL.
Je kan de regels aanpassen dat alleen aangeboden diensten besproken mogen worden... easy quick fix?
En als de dame later de ad aanpast naar zowel meer/minder mogelijk? Hoe ga je dat oplossen?
Los even van de ads die bijna niks benoemen in de mogelijkheden en waar je moet bellen voor info?
 
Laatst bewerkt:
Een punt is wel dat we sinds gisteren in de landelijke media (NOS-Journaal enz.) horen en zien wie kritiek uit op Girlsreview. Dat het dus niet anoniem gebeurt.

Daarentegen heeft Girlsreview geen (herkenbaar) gezicht en weten we niet wie of welk bedrijf erachter zit. Dat laatste lijkt me een zwak punt als je naar buiten wilt treden en je je moet verdedigen tegen bepaalde aantijgingen.

Treed je als Girlsreview, middels een woordvoerder/persvoorlichter, zichtbaar in de openbaarheid op, komt het ook vertrouwenwekkender en herkenbaarder over. Zeker naar de buitenwereld toe.

Girlsreview wil als een normaal bedrijf gezien worden dat diensten aanbiedt en refereert daarom zelf aan websites waar klanten hotels, B&B, reizen e.d. recenseren.
Met een woordvoerder/persvoorlichter had Girlsreview in het NOS-Journaal weerwoord kunnen bieden .... beter dan een schriftelijke reactie geven waarvan niemand weet wie erachter zit. Dat is dus te anoniem.

Kortom, mijn advies aan Girlsreview: laat ZICHTBAAR zien wie je bent en waarvoor je staat, dat je contactueel goed benaderbaar bent, in woord en beeld.
Dat je niets te verbergen hebt.
Nogmaals, instanties en personen die gisteren in de media (NOS-Journaal) aan bod kwamen, deden dat ook niet anoniem.
Dat zie ik niet gebeuren. Inderdaad een nadeel. Groot nadeel ook. Degene die kritiek op deze site hebben zien we en met naam en toenaam. Ze worden hier ook vervloekt ed maar wel door anonieme mensen. Dat gaat tegen je werken. Maar wie wil er persvoorlichter zijn?
 
Je moet op z'n minst afwegen of het iets is wat ze mogelijk alleen met jou heeft gedaan wegens een klik. Als dat zo is doe je die DVP waar je zo tevreden over bent uiteraard geen plezier als je dat vervolgens mee neemt in je recensie als ze daar niet mee adverteert.
Daar heb je gelijk in alleen doen wij dat niet bewust om de dame te benadelen, maar eerder omdat we blij zijn dat het zo goed klikte tussen ons en de dame en dat graag in een recensie willen zetten.
 
Laatst bewerkt:
Als die DVP's zo graag willen dat een of ander chatforumpje zich perfect aan de wet houdt (wat het ook doet), waarom geven die DVP's dan niet het goede voorbeeld door zich ook perfect aan de wet te houden door hun belastingen correct te betalen?
En voor de ZZP dames: het volledige bedrag aangeven en de volle pot betalen zoals iedereen dat doet.
Oh nee dat gaat natuurlijk niet :)
 
Als die DVP's zo graag willen dat een of ander chatforumpje zich perfect aan de wet houdt (wat het ook doet), waarom geven die DVP's dan niet het goede voorbeeld door zich ook perfect aan de wet te houden door hun belastingen correct te betalen?
En voor de ZZP dames: het volledige bedrag aangeven en de volle pot betalen zoals iedereen dat doet.
Oh nee dat gaat natuurlijk niet :)
Dat werkt dan niet in hun voordeel. Daarom willen ze juist dat wij niets over hun schrijven zodat de belastingdienst er niet achter komt hoeveel geld ze verdienen. Het heeft niets met privacy te maken dat wordt gebruikt als een excuus om ons het zwijgen op te leggen.
 
Laatst bewerkt:
Die dvp's die erover klagen willen gewoon slechte service aanbieden en ermee wegkomen zonder weerwoord of kritiek.
Ik zou het juist fijn vinden als ik feedback zou krijgen, daar kan ik alleen maar beter van worden.. , anders is het een mooi compliment dat ik mijn werk goed gedaan heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan