Veel klachten over site met info over sekswerkers, waakhond start onderzoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat klopt, maar wat heeft valideren voor zin als je er geen persoon aan kan verbinden.
Het gaat hem er over dat het email ook wel echt bestaat en gebruikt word.
Niet dat ik bv als email in geef [email protected] maar dat email bestaat niet, zijn ze er niets mee als er een klacht over mij binnen komt en ze kunnen mij niet contacteren.

Edit @Lonewalker1992
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat de dame in kwestie dan heel snel aangifte gaat doen. Want ook zonder dit forum zal de pooier haar vinden. Ja sorry, maar dit is toch wel ver gezocht hoor. Ik begrijp best de zorg rondom privacy, dat is zeker een belangrijk thema. Maar dit is echt spijkers op laag water zoeken.
Nee, niks spijkers op laag water !
Integendeel. Dit is toch immers de klacht van de betreffende sekswerkers, ze willen dat helemaal niet ! Ze willen beschermd worden. Aangifte leid vaak tot niets, daar heeft gisteren heel veel er over in de krant gestaan. Een dame die werd gestalkt had eens 17x aangifte gedaan en werdt uiteindelijk vermoord. Niet helemaal hetzelfde als met een sekswerker, wel hetzelfde principe.
Het is de realiteit en geeft weer duidelijk aan dat heel veel wandelaars eigenlijk totaal niet weten waar het hier eigenlijk over gaat. Het is juist een van de reden van de hele heisa. Gevolg: een vernietigend onderzoek. De wet privacy maakt hier gehakt van ! Het gegeven wordt gigantisch onderschat en mede daardoor einde van deze overigens prachtige site waar de beleidsbepalers van deze site toch scherper had moeten zijn om zo een rubriek en vragen toe te staan.
 
Op Citygirl.nl staan vaak dezelfde reviews geplaatst als op GR.
Op kinky.nl idem dus hoezo alleen advertentie site?
Maar de AP reageert alleen op specifieke klachten. Dus als er een klacht over GR wordt ingediend gaan ze niet ook nog eens zoeken naar vergelijkbare sites.

En de recensies op kinky kunnen worden uitgeschakeld door de adverteerders, dus daar speelt dat privacy-verhaal niet.
 
Het gaat hem er over dat het email ook wel echt bestaat en gebruikt word.
Niet dat ik bv als email in geef [email protected] maar dat email bestaat niet, zijn ze er niets mee als er een klacht over mij binnen komt en ze kunnen mij niet contacteren.
En als die wel bestaat zijn ze ook geen stap verder, je maakt een nieuwe email adres koopt een nieuw simkaartje en kan weer verder met waar je gebleven was. Dit soort valideren heeft niemand wat aan dus ;)
 
En als we nou eens met een registratie als DE/BE/LU werken en de site gewoon in het Nederlands houden dan gaat het allemaal een stuk lastiger worden voor die moeilijke Hollanders.
Vraag me vaak echt af waar dat vrije en blije land gebleven is, de enige die hier echt iets te vrezen hebben zijn dames die hun werk niet goed doen.
En degene die gevaar lopen zijn vaak ook mannen, je komt namelijk ergens meestal in een vreemd huis en wie en wat is daar allemaal nog aanwezig buiten een dame die je alleen maar van een advertentie kent mag je elkaar daar dan niet voor waarschuwen.
Maar daar hoor je niemand over, en over oplichters die klanten vooruit laten betalen en vervolgens niks meer laten horen.
Als dit forum stopt is er binnen een paar maanden een nieuw forum weer bijna even groot qua aantal leden...
 
Waarom wordt er in het artikel alleen gesproken over GR en niet over Citygirl.nl en kinky.nl?
Vreemd toch?
Op de Facebook van Purenature wordt aangegeven dat het geen onderzoek is geweest vanuit de NOS maar dat het contact is gestart vanuit oa purenature.

Beetje gevalletje ik ben aan het wegzakken, krijg negatieve review, probeer dat "handig" op te lossen, wordt betrapt, ga dan maar via de nos mijn gelijk halen.

Helene is een lieve meid maar zodra iets snders gaat als zij wil start ze een protestgroep en vecht op elk niveau.

Corona-maatrgelen, natuurbegraafplaats op de plek waar xij graag paard reed, asociale buren op de plek waar zij ging wonen huis uit gezet,op de kieslijst van Haga.

Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.
 
En als die wel bestaat zijn ze ook geen stap verder, je maakt een nieuwe email adres koopt een nieuw simkaartje en kan weer verder met waar je gebleven was. Dit soort valideren heeft niemand wat aan dus ;)
Daarom ban je ook niet alleen het e-mail adres of het nummer. Maar het ip-adres. Denk je dat die pipo gaat blijven een nieuwe gsm of laptop kopen.

In belgië zou het valideren via gsm nr het beste zijn wat je kan hier niet meer anoniem een pre-paid kaart kopen.

Neem dat ik een dvp stalk. Dan kan de politie achterhalen. Dat nummer zit bij die provider. Dat is ...... woont ....... nr... Dan kan de politie zegen ah we gaan die roxas eens een bezoekje brengen hij mag het eens uitleggen
 
Op haar facebook schrijft Helene van Purenature dat zij een van de vrouwen is die geïnterviewd is en dat zij ook veel slechte ervaringen heeft met deze site.

Dat geeft wel aan hoe eenzijdig het artikel is. Over Purenature waren een aantal niet super positieve maar reëele reviews.

Hierop werd, nadat een klant Helene er op gewezen had overdreven positief gereageerd door 2 net aangemaakte accounts. Daarop werd terecht de wenkbrauwen opgetrokken door leden.

Na een klacht van Helene zijn de negatieve reviews (onterecht) verwijderd. Toch loopt ze in de media te klagen terwijl zij degene was die duidelijk niet goed bezig was.
Wat ik zei. De basis van dit artikel ligt bij een paar DVPs die geen klanten nodig hebben maar een psycholoog
 
Waarom wordt er in het artikel alleen gesproken over GR en niet over Citygirl.nl en kinky.nl?
Vreemd toch?
Op de Facebook van Purenature wordt aangegeven dat het geen onderzoek is geweest vanuit de NOS maar dat het contact is gestart vanuit oa purenature.

Beetje gevalletje ik ben aan het wegzakken, krijg negatieve review, probeer dat "handig" op te lossen, wordt betrapt, ga dan maar via de nos mijn gelijk halen.

Ze is een lieve meid maar zodra iets snders gaat als zij wil start ze een protestgroep en vecht op elk niveau.


Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wordt OOK niet aangepakt.. kortom hele stuk is willekeur.
?
?
Nee hoor, eigenlijk best een leuke meid.

Lastige jeugd en daarom vechter.

Soms iets te, daarom mag het ook wel genuanceerd worden.

Haar beeld van de werkelijkheid is niet altijd helemaal in overeenstemming met de algemene opinie
Wat ik zei. Die heeft psychologische hulp nodig..
 
Nee, niks spijkers op laag water !
Integendeel. Dit is toch immers de klacht van de betreffende sekswerkers, ze willen dat helemaal niet ! Ze willen beschermd worden. Aangifte leid vaak tot niets, daar heeft gisteren heel veel er over in de krant gestaan. Een dame die werd gestalkt had eens 17x aangifte gedaan en werdt uiteindelijk vermoord. Niet helemaal hetzelfde als met een sekswerker, wel hetzelfde principe.
Het is de realiteit en geeft weer duidelijk aan dat heel veel wandelaars eigenlijk totaal niet weten waar het hier eigenlijk over gaat. Het is juist een van de reden van de hele heisa. Gevolg: een vernietigend onderzoek. De wet privacy maakt hier gehakt van ! Het gegeven wordt gigantisch onderschat en mede daardoor einde van deze overigens prachtige site waar de beleidsbepalers van deze site toch scherper had moeten zijn om zo een rubriek en vragen toe te staan.
Op de eerste plaats vreselijk dat dit gebeurt. Vrouwen horen veilig te zijn, ongeacht of ze sekswerker zijn of niet.

Daarnaast is dit een probleem van en met Justitie. Dergelijke aangiftes moeten behandeld worden. Alhoewel het me eerder uitzondering lijkt dan regel, dat dit niet gebeurt. Ik vermoed dat jouw voorbeeld meer een incident is geweest en dat de Politie aangiftes wel degelijk serieus neemt. Althans, dat hoop ik dan toch.

Verder, de gegevens die op deze site gedeelt worden zijn afkomstig uit openbare bronnen en in beheer van de dames zelf. Recensies bevatten voornamelijk gegevens uit advertenties aangevuld met de persoonlijke ervaring m.b.t. dame zelf. Informatie, anders dan al bekend is via de openbare kanalen, wordt niet gedeeld.

Concreet, of GR nu wel of niet bestaat. Recensies zullen altijd blijven, of dames dat nou leuk vinden of niet. Of die altijd eerlijk zijn en kloppen laat ik in het midden. Ben er niet bij en sta er niet naast (meestal 😜). Maar van privacyschendingen zie ik hier niets terug, uitzonderingen die er tussendoor glippen daargelaten.

Maar we gaan het beleven, het onderzoekt loopt. Iedereen ziet het anders en heeft er een eigen waarheid bij. De AP zal met een conclusie komen.
Het feit dat Aleid Wolfsen hier de scepter zwaait en dat morele overwegingen tegenwoordig zwaarder wegen dan feiten maken me er niet geruster op.
 
Op de Facebook van Purenature wordt aangegeven dat het geen onderzoek is geweest vanuit de NOS maar dat het contact is gestart vanuit oa purenature.

Beetje gevalletje ik ben aan het wegzakken, krijg negatieve review, probeer dat "handig" op te lossen, wordt betrapt, ga dan maar via de nos mijn gelijk halen.

Helene is een lieve meid maar zodra iets snders gaat als zij wil start ze een protestgroep en vecht op elk niveau.

Corona-maatrgelen, natuurbegraafplaats op de plek waar xij graag paard reed, asociale buren op de plek waar zij ging wonen huis uit gezet,op de kieslijst van Haga.

Geen katje om xonder handschoenen aan te pakken.
Het scheelt als een NOS-redacteur een "vriend" van je is ;-)
 
@DD_0182 Kijk je even mee?

Als ik namens ons speek hebben wij alle fakers die we destijds online hebben gezet echt gezocht en ook daadwerkelijk bewijs voor gevonden.

Vooral bijzonder vind ik dat de pers zich er nu mee gaat bemoeien.
Ik vind heel goed dat er een reactie vanuit het forum staff is gekomen, zoals de site nu geschetst wordt herken ik deze site totaal niet.

Ik vind dat de staff goed optreed als er iets niet in de haak is, maar ook zeker als ze het niet eens zijn als ik iemand als fake bestempelde terwijl de staff er nog niet zeker van was.
Dan werd er netjes een bericht gestuurd naar mij en kon ik meer tekst en uitlegen.

Maar snap de dames niet dat ze ineens gaan klagen, want ja als jij wat slechtere service verleent dan is de kans aanwezig dat iemand een negatieve review kan plaatsen.
Er worden zo min mogelijk privé gegeven gedeeld (denk aan adressen), en anders wordt hier door de staff wel opgetreden.
Als er dames daadwerkelijk echt last van hebben kunnen ze toch even een mailtje naar de staff sturen? ipv meteen ergens te klagen.
Ik vind dat de staff er alles aan doet de dames te beschermen als men over de schreef gaat, en dan wordt er gewoon goed ingegrepen!
Ik kan jullie niet genoeg veren in jullie reet steken!


Bizar dat dit weer gebeurt, maar tegenwoordig wordt er al geklaagd over een scheet.
Vooral bizar dat de dames denken dat ze als voorwerpen worden neergezet hier (tenzij ze zelf alleen als zeester liggen...).
Volgens mij van wat ik veelal lees wordt er veelal respectvol gepraat over dames met soms een discussie hier en daar.
Maar wij als wandelaars zullen maar niet klagen hoe wij bijvoorbeeld op Ugly Mugs of andere apps/sites worden neergezet als dames, daar hoor je ze dan weer niet over.
Ik ben al geen fan van de NOS/RTL want bij hun is het vaak sensatie en nog erger wordt allemaal lekker aangedikt! (eenrichtingsverkeer)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan