Veel klachten over site met info over sekswerkers, waakhond start onderzoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En hoe moet ik zien of een dame die aan privé ontvangst doet een vergunning heeft...
Je dacht toch echt niet dat een simpele ziel dat allemaal gaat nakijken en opzoeken met vergunningen en alles he.
Jullie recenseren van alles kan dat er ook bij 🤭
Verder snapt elke simpele ziel dat sekswerkers met bookers en google translate geen vergunning heeft 😅
Al vind ik het eigenlijk prima maar dan zullen er wel weer wat bordelen bij moeten komen, daar betaal je vaak ook nog een goedkopere prijs als privé.
En al het thuiswerk zou dan verboden moeten worden klaar hoeven ze ook niet te lopen janken over veiligheid en shit.
Maar nee ze willen niet 50% delen met een club/bordeel voor een veilige en schone werkomgeving en vanuit een crack appartement 100 euro voor half uur in hun zak steken.
En het is ook nog eens een stuk fijner voor de buren van al die zwart uhm thuiswerkers.
Je hoeft ze niet te bezoeken als je als klant veilig wilt wandelen. Crackpand zou ik persoonlijk geen voet over de drempel zetten.

Een zzp'er die niet investeerd in zijn/haar werkomgeving is voor mij louche.

En hey ik bied een oplossing voor een probleem. Als je een betere hebt, deel het dan.
 
Jullie recenseren van alles kan dat er ook bij 🤭
Verder snapt elke simpele ziel dat sekswerkers met bookers en google translate geen vergunning heeft 😅

Je hoeft ze niet te bezoeken als je als klant veilig wilt wandelen. Crackpand zou ik persoonlijk geen voet over de drempel zetten.

Een zzp'er die niet investeerd in zijn/haar werkomgeving is voor mij louche.

En hey ik bied een oplossing voor een probleem. Als je een betere hebt, deel het dan.
"Bordeel", "veilig wandelen" en "geen misstanden" zijn nu ook niet bepaald woorden die logisch bij elkaar horen ;-)
 
Dus er moet een veilige review site komen vanuit de overheid? Die dame is gewoon echt gek!

En enige puntje in het item is dus "waar zit deze dame nu?" ... uhm hef je die op?

Sowieso @admin zou ik ALLE NL dames van de website afhalen. Reviews dus. Mag de AP beoordelen hoe om te gaan met reviews van zwart werkende dames wat toch 90% is hahaha
 
"Bordeel", "veilig wandelen" en "geen misstanden" zijn nu ook niet bepaald woorden die logisch bij elkaar horen ;-)
Hoezo? Ik heb me in een bordeel / privéhuis nog nooit onveilig gevoeld. Er vindt regelmatig controle plaats door GGD, ook politie komt af en toe kijken.
En enige puntje in het item is dus "waar zit deze dame nu?" ... uhm hef je die op?
Goed idee, ook vragen als "ze adverteert niet, hoe kom ik met haar in contact" en "welke massagehuizen doen meer dan mag?" zijn dom.
 
Dus er moet een veilige review site komen vanuit de overheid? Die dame is gewoon echt gek!

En enige puntje in het item is dus "waar zit deze dame nu?" ... uhm hef je die op?

Sowieso @admin zou ik ALLE NL dames van de website afhalen. Reviews dus. Mag de AP beoordelen hoe om te gaan met reviews van zwart werkende dames wat toch 90% is hahaha
"Waar zit deze dame nu" opheffen, heeft inderdaad risico en weinig meerwaarde.

Reviews altijd koppelen aan advertentie of website en geen extra persoonsgegevens toestaan. Puur mening bij de advertentie. Dan voeg je geen perdoons-informatie toe. Dp kiest zelf voor bekendmaking info door advertentie
 
Klopt zoek even echter op hoe het aantal vergunde bordelen de afgelopen 18 jaar is terug gelopen als gevolg van het internet en dus thuisontvangst.
In onze buurlanden hebben ze ook internet en daar lopen de raambuurten en huizen/clubs nog goed. De leegloop komt door het repressieve gemeentebeleid die die gelegenheden een andere bestemming wil geven.
 
Dus er moet een veilige review site komen vanuit de overheid? Die dame is gewoon echt gek!

En enige puntje in het item is dus "waar zit deze dame nu?" ... uhm hef je die op?

Sowieso @admin zou ik ALLE NL dames van de website afhalen. Reviews dus. Mag de AP beoordelen hoe om te gaan met reviews van zwart werkende dames wat toch 90% is hahaha
Dat heb ik dus ook gezegd gewoon alle Nederlandse en Belgische dames van de site halen want dat zijn de boosdoeners. Wel jammer voor de dvp's die dat eigenlijk niet willen en hier goede recensies hebben die worden nu door hun klagende collega's benadeeld.
 
Ja en wat ik zei. Maak het recensie formulier meer simpel!

Dat heb ik dus ook gezegd gewoon alle Nederlandse en Belgische dames van de site halen, wel jammer voor de dvp's die dat eigenlijk niet willen en hier goede recensies hebben die worden nu door hun klagende collega's benadeeld.
Wil een NL wel reviews? Dan HIER laten adverteren.. (geeft ze gelijk toestemming)
 
Hoezo? Ik heb me in een bordeel / privéhuis nog nooit onveilig gevoeld. Er vindt regelmatig controle plaats door GGD, ook politie komt af en toe kijken.

Goed idee, ook vragen als "ze adverteert niet, hoe kom ik met haar in contact" en "welke massagehuizen doen meer dan mag?" zijn dom.
Het aantal prive-huizen wat in het bezit is van "personen met een aanzienlijk strafblad" is groot.
Dat heb ik dus ook gezegd gewoon alle Nederlandse en Belgische dames van de site halen, wel jammer voor de dvp's die dat eigenlijk niet willen en hier goede recensies hebben die worden nu door hun klagende collega's benadeeld.
Hoeft niet zolang ze zelf geadverteerd hebben
 
Geen incident, om de 8 dagen wordt een (gestalkte) vrouw omgebracht
de haakjes verwarren me... wordt er om de 8 dagen een GESTALKTE vrouw omgebracht of wordt om de 8 dagen een vrouw omgebracht, een deel daarvan na stalking?

allebei schrijnend en ik wil het niet bagatelliseren
 
Laatst bewerkt:
Reviews altijd koppelen aan advertentie of website en geen extra persoonsgegevens toestaan. Puur mening bij de advertentie. Dan voeg je geen perdoons-informatie toe. Dp kiest zelf voor bekendmaking info door advertentie
Dat is bij hookers destijds ook geprobeerd. Site grotendeels uitgekleed, geen recensies van raamdames meer, allerlei beperkingen. Was onvoldoende volgens de AP.
Tenzij GR in een positie is om zich niets aan te trekken van de AP -- wat ik hoop -- gaat dit niet goed aflopen.
 
Ik heb het stuk op de Nos site gelezen en ben me wel bewust geworden van het feit dat het zoeken naar dames die een andere naam hebben aangenomen wel een punt is. Tenminste als ze inderdaad ook het advertentie nummer hebben gewijzigd. Als de dame in kwestie echt een kerel wil ontlopen betekent het dat de zoektocht niet in alle openheid hier besproken mag worden. Ik wil de moderators van deze site hier op wijzen, zodat dergelijke berichten sneller verwijderd worden. Veiligheid voor dame en klant zijn belangrijk.
 
Niet elke gestalked vrouw is een DVP he? Bedoel hoeveel DVPs komen er om in Nederland op jaarbasis? Niet om het goed te praten maar wel om in perspectief te zetten...

Minder moorden in Nederland vorig jaar, 26 gevallen van femicide. Vorig jaar zijn in Nederland 128 mensen door geweld om het leven gekomen. De nieuwste politiecijfers laten een daling zien ten opzichte van 2022.

let wel die 26 zijn dus vrouwen die vermoord zijn. Niet DVP's!
 
Stel dat één van die 10 dames klacht zou ingediend hebben en je zou naar de rechtbank moeten.

A moeten ze bij bewijs afkomen om welke dame het gaat en moet dan nog zelfs over hun gaan.

B je hebt dossier inzage en dan kom je op de echte naam uit van de dame in kwestie.

Waar zit dan de veiligheid 🤷‍♂️
Ze kunnen niet zeggen het is anoniem
Allemaal zo omgekeerd als wat.
 
Totaal: 4.759 (leden: 217, gasten: 4.542) ... het RTL / NOS journaal is nog niet voorbij of de kijkcijfers hier gaan door het dak.

Slechte zaak als deze site niet op deze manier door mag. Misschien wat kleine puntjes die aanpassing moeten hebben om wat instanties tevreden te houden.
Paar kleine puntjes om wat instanties tevreden te houden? Er hebben DVP meiden zich beklaagd bij steun en stuurgroepen. Die groepen bestaan zelf uit (oud) DVP meiden en aanverwante expertise. Die meiden die in de top van die groepen weten dondersgoed hoe alles werkt en in elkaar zit omdat ze zelf ook DVP zijn of waren. Die groepen werken alleen of met elkaar samen. Ik heb dikwijls op meetings gezeten waar die meiden doodleuk met een hoodie, joggingbroek, witte sokken, sneakers, hoofdtelefoon op en naar Rihanna luisterend binnen komen lopen. Er voor 500-600 euro chinees wordt besteld.. de grootste lol er is.. en het team de vergadering start. Alle punten en zorgen worden gedeeld. De top is een handje vol dames. Omringt door DVP en expertise. Woordvoering wordt gedaan door mensen die dit naar buiten kunnen uitdragen, en skills, vaardigheden hierin bezitten. De top loopt zowel op Louboutin als sneakers. Motto is Meiden voor meiden. De meiden hebben ook zelfspot.. ''Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert'' De top is alleen maar druk, dat zijn vergaarbakken van info, kennis, en feiten. Naast hun eigen belangen, zijn ze ook vaak moeder.



Wanneer er iets is waar ze voor in actie moeten komen dan zijn ze er. Hookers heeft tikken gekregen, de top trapte het gaspedaal diep in. Groepen trokken ook samen op om Alberto Stegeman van genoeg info te voorzien richting advertentie sites t.b.v. de Oostblok toestanden hier in NL Meiden met aanzien in de groepen hebben er ook voor gezorgd dat DVP meiden een bankrekening kunnen openen, een lening of hypotheek kunnen krijgen, via gemeentes en corporaties waar contacten mee zijn DVP meiden aan woning kunnen komen enz. Verwijzingen en desnoods expertise in het helpen van uitlopende problemen voor een sekswerker. De top gaat ook nooit ergens alleen heen. Gesprekken met gemeentes o.i.d. gebeurd altijd met gevolg met kennis van zaken. Maar denk jij als hun iets vragen in een brief dat ze maanden wachten?

Als hun gaan uitspreken met van ik of we moeten hier iets mee dan ben je feitelijk al te laat. Contacten in alle lagen hebben ze van DVP, branche, GGD, juristen, Media, tot aan politieke kopstukken. Je staat versteld wie er allemaal in de kaartenbak zitten in hun netwerk. Neen dat gaat heel ver. Zelfs Halsema heeft moeite omdat de lobby in Den Haag ook op volle toeren draait. Er zijn handjevol meiden die daar de handen op elkaar kunnen krijgen.. als die de power knop indrukken ben je weg. Die meiden bezoeken ook belangen groepen in BE/DE. of andersom. Top gaat er naartoe in een Audi RS6 of iets anders wat 250 p/u kan blazen zodat ze ook weten dat ze in de avond om bijv. 19:00 uur weer thuis zijn.
 
Dat is bij hookers destijds ook geprobeerd. Site grotendeels uitgekleed, geen recensies van raamdames meer, allerlei beperkingen. Was onvoldoende volgens de AP.
Tenzij GR in een positie is om zich niets aan te trekken van de AP -- wat ik hoop -- gaat dit niet goed aflopen.
Je kunt toch gewoon een .com domein nemen en Cloudflare er tussen zetten? Dan moeten ze er nog maar achter zien te komen van wie de website is.
 
Ik ook, maar wat houd dat in. Kreeg deze melding al 3x in een uurtje.
Dat is een content delivery netwerk. Normaal om content sneller te laden, maar andere voordelen zijn dat het bescherming biedt tegen hackers en tegen mensen die graag willen weten waar de website is gehost.

Enige zwakke punt is nu nog de .nl domein. Via SIDN kan de AP wel achterhalen van wie de website is.
 
Ik heb het stuk op de Nos site gelezen en ben me wel bewust geworden van het feit dat het zoeken naar dames die een andere naam hebben aangenomen wel een punt is. Tenminste als ze inderdaad ook het advertentie nummer hebben gewijzigd. Als de dame in kwestie echt een kerel wil ontlopen betekent het dat de zoektocht niet in alle openheid hier besproken mag worden. Ik wil de moderators van deze site hier op wijzen, zodat dergelijke berichten sneller verwijderd worden. Veiligheid voor dame en klant zijn belangrijk.
Als de dame gestopt is met werken en niet wil hebben dat ze hier word besproken dan kan de dame de admin een mail sturen om haar recensies en topic te laten verwijderen. Maar zolang de dame nog werkzaam is en zelf adverteert op kinky waarom zou ze hier dan niet besproken mogen worden? En zelfs als ze een andere advertentie nummer heeft het gaat toch om dezelfde dame. Dit zijn goedkope smoesjes van de dvp's om zo hun slechte recensies hier op de site te wissen heeft niets met veiligheid te maken. Ik zie het regelmatig gebeuren dat dvp's van advertenties en naam wisselen om hun slechte recensies te maskeren.
 
Ik vind het bizarre dat GR wordt aangevallen. Op kinky.nl heb je ook reviews en als er teveel slechte reviews zijn maken dames een nieuw profiel aan. Maar ja, anders maak een site hosten in Rusland als dit het einde is van GR.
 
Terug
Bovenaan Onderaan