Veel klachten over site met info over sekswerkers, waakhond start onderzoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Neem aan dat je dan gewoon je telefoon en werkmail uitzet als je echt rust wilt? Gewoon alles uit en offline.
Ik heb er geen last van, ik zet iedereen op block als ik niet werk 🥂😂

In dit topic spreek ik over het grote geheel. Dat klanten beseffen dat ze geen familie of vrienden zijn.
We have sex, we are friendly, not friends.
Dat je soms ook gewoon even moet wachten en dat bepaald gedrag vooral aanhoudend gedrag dreigend kan overkomen voor de sekswerker.
Staat de add of telefoon uit, wacht tot het aanstaat.
Vrij simpel.
Dat is het leven waar je voor gekozen hebt dame accepteer ook de gevolgen. En je zegt het zelf je werktelefoon dus niet je prive telefoon is het dan privacy schending ik dacht het niet.
Ik hou zoveel van je dat het bijna vermoeiend is Rimonneke

Het-Is-Een-Voorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Eén dame die ik soms bezoek, checkt tijdens verblijf in het buitenland eens in de 2-3 weken haar werktelefoon. Ze vertelde weleens dat ze massa's totaal zinloze how are you?-berichtjes krijgt van klanten in die tijd.

Ik wacht wel tot ze terug is, totaal zinloos om contact te zoeken. Ik als klant besta gewoon niet als zij daar is en dat is ook prima, houden zo. Ze heeft daar haar echte leven en daar hoor ik niet bij.
 
Ik heb er geen last van, ik zet iedereen op block als ik niet werk 🥂😂

In dit topic spreek ik over het grote geheel. Dat klanten beseffen dat ze geen familie of vrienden zijn.
Dat je soms ook gewoon even moet wachten en dat bepaald gedrag vooral aanhoudend gedrag dreigend kan overkomen voor de sekswerker.
Staat de add of telefoon uit, wacht tot het aanstaat.
Vrij simpel.
Als je actief bent als DvP en 20 man wilt weten wanneer je waar aanwezig bent voor je diensten en hier samen uit wil komen en je voelt je bedreigt als dame dan vraag ik me af of dit werk wel voor jou is (algemene zin, niet persoonlijk)
 
Wat ik zo typisch vind dat sommigen mannen niet kunnen begrijpen/ aanvaarden dat een dame er mee stopt. En ja , soms doen ze dat van de ene op de andere dag. Het hoort er allemaal bij, alles is eindig.
Ik ben ook meerdere keren van baan geswitcht. Dus waarom deze dames niet?

Er zijn dames die het wek tot 60+ doen. Maar eerlijk is eerlijk, dat zijn er niet veel. De meesten houden het toch echt veel eerder voor gezien.
 
Gaat om zelfreflectie hoe het over komt voor een sekswerker dat sommigen maanden blijven vragen en lospeuteren wanneer iemand er is.
Dat voelt niet veilig.
Maandenlang is inderdaad buitengewoon onprettig.
Je wilt seks vd sekswerker, geen knipbeurt (al heb ik dat ook ergens gelezen hier). Dus natuurlijk voelt het anders als een groep mannen je continu wilt opsporen
Ik ben geen dvp, dus op dat vlak heb ik geen idee, maar ik zou het sowieso niet prettig vinden als men mij continu achterna zit. Het operatieve woord hier: continu.
en jij bent empatisch, ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
Dank je, dat vind ik fijn om te horen ... uhm lezen, en ja, ik voel echt wel wat jij bedoelt.
En mijn werktelefoon helemaal vol zit met wanneer en waar en hallo..
Freaking verstikkend is dat.
Snap ik, maar dat is iets wat bij alle dienstverleners gebeurt, alleen zijn het soort berichten wel anders inderdaad. Het lijkt me voor niemand prettig om continu lastig gevallen te worden als het even niet uitkomt.

Ik zou daar pro actief in zijn en iedereen die mij appt terug appen dat ik over x weken pas weer bereikbaar ben. Iedereen die zich niet daaraan houdt wordt geblokkeerd en hetzelfde bericht hier plaatsen als je een account hebt of anders hier niet kijken.

In extremis werktelefoon uit en als ie weer aan gaat het meeste ongezien verwijderen. Ik denk dat je daarmee al heel veel maandenlang gedram en onprettige gevoelens kunt voorkomen.

Maar ik besef ook heel goed dat ik makkelijk praten heb, want ik ben geen dvp. Hoewel ik direct wil aannemen dat ik empatisch ben (ik vind dat moeilijk om over mezelf te zeggen) zal ik nooit weten hoe het echt is om een dvp te zijn.

Als ik zo lees wat bijvoorbeeld een Noortje allemaal moet doorstaan, dan was ik allang in het gekkenhuis terecht gekomen of erger. Het zou mij echt compleet kapot maken, dus wat dat aangaande heb ik waanzinnig respect voor jullie ogenschijnlijke kracht en wil om al die stormen te doorstaan.
 
Check voor de grap dit topic

Wordt al een jaar aan elkaar gevraagd waar ze is, wanneer ze terugkomt.
Sorry maar dat is echt te veel en te lang..
Ze is gewoon een Nederlandse meid, als ze terug komt laat ze het echt wel weten.
Maar zo te zien, wil ze vergeten worden en is ze verder gegaan.
 
Check voor de grap dit topic

Wordt al een jaar aan elkaar gevraagd waar ze is, wanneer ze terugkomt.
Sorry maar dat is echt te veel en te lang..
Ze is gewoon een Nederlandse meid, als ze terug komt laat ze het echt wel weten.
Maar zo te zien, wil ze vergeten worden en is ze verder gegaan.
Met een jaar afwezigheid gewoon topic sluiten en verwijderen.
 
Check voor de grap dit topic

Wordt al een jaar aan elkaar gevraagd waar ze is, wanneer ze terugkomt.
Sorry maar dat is echt te veel en te lang..
Ze is gewoon een Nederlandse meid, als ze terug komt laat ze het echt wel weten.
Maar zo te zien, wil ze vergeten worden en is ze verder gegaan.
Dit had echt al minstens op de helft afgekapt moeten worden. Slotje erop en pas weer eraf als ze ooit nog terugkomt en anders niet
 
Check voor de grap dit topic

Wordt al een jaar aan elkaar gevraagd waar ze is, wanneer ze terugkomt.
Sorry maar dat is echt te veel en te lang..
Ze is gewoon een Nederlandse meid, als ze terug komt laat ze het echt wel weten.
Maar zo te zien, wil ze vergeten worden en is ze verder gegaan.
Volgens mij heb jij er meer last van dan Jenna zelf. Ik hoor Jenna hier niet klagen 😅
 
Volgens mij heb jij er meer last van dan Jenna zelf. Ik hoor Jenna hier niet klagen😅
Verschil tussen jij en ik, is dat ik mijn mening staaf met een voorbeeld.
Onderbouwing van een mening is fijn in een discussie 😉

Herhalen van hetzelfde (grammafoon methode) is niet hetzelfde als gelijk hebben.
 
Alleen gebeurt dit denk ik niet om een dame te stalken maar juist om elkaar te informeren wanneer de dame begint met werken zodat een toekomstige klant haar kan bezoeken. Als je dat al niet meer kan vragen hier dan heeft voor mij een bezoek aan dit forum geen nut meer.
Ergens op de wallen werkt een dame die nog gezegend is met een bosje haar.
Als je de vraag waar ze precies zit en wanneer op dit forum al niet zou kunnen stellen, waar dan nog wel?
 
Maar bij sommigen zit achter de middelmatige kwaliteit een heel ander verhaal. Doen ze het wel helemaal vrijwillig? Hoe zou jij het vinden als je uit fucking Moldavië, of welke failed state dan ook naar Nederland zou komen met de belofte van een baantje als kamermeid in een hotel of zoiets, om vervolgens weggestopt te worden in een kamertje van een uitgewoond huis, waar een stuk of tien vadsige mannen per dag zich op je uitleven.
Ik vind dit wel een merkwaardig beeld wat je hier schetst en eigenlijk meer iets wat normaliter van onnozele buitenstaanders en mainstream media komt om prostitutie maar vooral in te perken, of liefst helemaal te verbannen.
Dankzij vergunningen voor exploitanten en sekswerkers komen deze zaken ook veel minder vaak voor tegenwoordig.
Volgens mij zijn de meeste wandelaars ook geen vadsige mannen die gedwongen DVP's willen bezoeken. Ik durf zelfs te wedden dat zoiets een grote minderheid is. Een paar zieke geesten daargelaten uiteraard.
Als ik voor mezelf spreek dan klopt het sowieso niet. Ben niet vadsig en heb een aantal vaste DVP's waarvan ik 100% zeker weet dat ze het vrijwillig doen.

En nee, dit wereldje is uiteraard geen paradijsje waar alles perfect geregeld is en geen enkel leed voorkomt. Maar dat geld volgens mij voor alles en iedereen in het leven. Het leven is nou eenmaal hard, oneerlijk en dodelijk en daar verander je toch nooit wat aan.
De oplossing is ook niet om het illegaal te maken, want dan komt het in het criminele circuit terecht, waar helemaal geen toezicht is, waardoor er veel ergere dingen zullen gebeuren.
 
Persoonlijk vond ik het heftig wat er in het topic van Jenna salon 261 gebeurde.
Om op dit specifieke voorbeeld in te gaan, heb dat destijds even gevolgd, hier speelden het privéhuis en de dame ook wel een rol in.

Vanaf begin april stond op de site van privéhuis Almere dat Jenna half mei zou komen, en zelfopgeworpen vertegenwoordigers van dat huis kwamen dat in haar topic ook bevestigen. Als er vervolgens heel mei niks gebeurt, dan kan je van ver zien aankomen dat er vragen gaan komen.

Al die tijd stond bovenaan de nieuwspagina van het huis dat Jenna echt half mei terug was. Ik heb zelf op GR nog geopperd dat het huis beter een update kon plaatsen, al was het maar "we weten het ook niet", om de stroom vragen wat te kalmeren, mijn suggestie zal bij een terechte schoonmaak van het topic zijn verwijderd. Eind juli meldde het huis inderdaad de nieuwsupdate dat ze niks meer van Jenna gehoord hadden.

Ik zie nu dat er tot in december nog naar Jenna is gezocht, ja dat is dan weer wat overdreven ja.

Er is natuurlijk een verschil tussen vertrekken in complete stilte, en vertrekken met daarbij een aankondiging over waar en wanneer je terugkomt, bij dat laatste is het natuurlijk logisch dat mensen de situatie gaan volgen.
 
Als ik voor mezelf spreek dan klopt het sowieso niet. Ben niet vadsig en heb een aantal vaste DVP's waarvan ik 100% zeker weet dat ze het vrijwillig doen.
Ik denk dat jij dan ook wel goed bezig bent, ik herken mijn eigen ontwikkeling hierin. Maar om een groepje vrijwillig werkende dvp's om je heen te verzamelen, is toch een zekere bewuste selectie nodig. Het is alleen maar goed als je dat hebt gedaan. Maar dat neemt niet weg dat de dingen die ik omschreef gebeuren en niet op kleine schaal! Dat was ook een beetje de boodschap van mijn post: wees wel een beetje bewust bezig.

Dat 'vadsig' was ook bedoeld als een soort hyperbool: een opzettelijke overdrijving om het allemaal wat aan te dikken en het beeld wat meer neer te zetten. Natuurlijk is niet iedereen dat en jij vast ook niet als je dat zegt. Nee, het was misschien niet heel subtiel.

Ik ben wel in een fase waarin ik een nieuwe stap wil zetten in meer bewust wandelen. Let wel: gedwongen prostitutie en illegale prostitutie zijn niet hetzelfde. Dames kunnen het werk uit eigen wil en met veel plezier doen en toch in het illegale circuit zitten. Motief daarbij is vooral belasting ontduiken. En juist dat is wat mij de laatste tijd is gaan tegenstaan eraan. Er zit al met al toch iets ondermijnends achter. Het gaat in deze gevallen stuk voor stuk om heel lieve, zorgzame en opwindende vrouwen, waar ik best een goede klik mee heb. Mensen zijn niet 100% goed of fout, ook niet als ze opzettelijke belastingontduikers zijn. Zo heel makkelijk zal het daarom niet zijn om ze los te laten.
 
Ja soms gaat het heel ver. Zijn mannen nog op zoek naar een dame van 15 jaar terug. Die oproepen lees je wel eens hier.
Dan spoor je toch echt niet.
Ik heb hier weleens gevraagd naar de dame met wie ik de eerste echte gfe had en dat was 20 jaar geleden. 'Niet sporen' is wat kort door de bocht. Het is eerder naïef, zoals eigenlijk de meeste berichten in de rubriek uit naïviteit voortkomen en echt niet met slechte intenties van stalken o.i.d. worden opgesteld. Je staat er gewoon niet bij stil dat dames niet zomaar verdwijnen en het goede van deze affaire is dat meer mannen dat in de toekomst wel zullen beseffen, hoop ik. Ik was gewoon benieuwd hoe het haar was vergaan. Uiteindelijk ben ik dat niet te weten gekomen. Prima, het zij zo. Ik denk dat zij al heel lang dit wereldje achter zich heeft gelaten en het berichtje überhaupt niet heeft meegekregen. Het voortschrijdende inzicht van de laatste tijd en zeker deze affaire maakt dat ik dit niet meer zal doen.
 
Laatst bewerkt:
@Il Commendatore een robot.txt droppen en zorgen dat search engines dus geen toegang hebben tot de website is serieus in 5minuten te regelen. Mogelijk is het zelfs puur ee vinkje zetten in de forum-software

Tsja dat is een lastige afweging want Google is uiteraard een belangrijke bron van nieuwe bezoekers. Iemand googled niet op girlsreview.nl als ie daar nog niet van gehoord heeft. Wel op Verversrui, Geleenstraat, namen van privehuizen, etc.
 
Zo hier en daar heb je een forum waar iedereen een mening anoniem mag achterlaten en het niveau daar is, net als de taalbeheersing, uitermate bedroevend.
Daar wordt trouwens ook nog wel eens opgeroepen tot het delen van privégegevens van bijvoorbeeld agenten.
Niet helemaal vergelijkbaar met wat hier gaande is, maar hier worden denigrerende opmerkingen sneller verwijderd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan