Recensie Veerle, As (Sensuele Lady, Bocholt) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
19
10/09/21
17
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
http://www.afspraakjes.com/lady-Sensuele-lady.html,%7B232235EF-5F2F-49C2-9E08-FDC7F4632AF6%7D
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Veerle is een alleenstaande (huis)vrouw die ontvangt uit noodzaak maar wel met volle overtuiging en overgave. Ze is 57, maar dat is er niet aan te zien, prachtig lijf, goed verzorgt en proper. In de advertentie staat Bocholt, maar ze ontvangt in As bij Genk, redelijk discreet met ruime parking aan de overkant van de straat.

Seks is goed, niet meer of minder. Pijpen doet ze goed zonder, intiem met en in alle standjes. Voor anaal en extreme dingen moet je elders zijn. Vlotte babbel met een vrouw die weet hoe de wereld in elkaar zit.

Het voelt allemaal heel erg gewoon aan, alsof je seks hebt met de buurvrouw of de vrouw van uwe beste maat. Niks speciaal, maar wel leuk.

Voor mij goed voor één keer, maar te gewoon.
 
Onverzorgd, totaal niet akkoord. Hygiëne was top, zelfs vooraf nog alles fris gewassen.
Zwaar, tja zoals ik al schreef: het kon de buurvrouw of vrouw van ne maat zijn. Dat zijn nu éénmaal geen topmodellen. Ze geeft zelf aan 65kg te zijn en dat zou kunnen kloppen.
 
Indien dat uw buurvrouw kan zijn????????
Weet natuurlijk niet in welke buurt je woont. En 65kg zal haar buik met lucht gevuld zijn..
Ieder zijn ding natuurlijk.
 
Ik heb haar tweemaal ontmoet. De laatste keer in As.
Type alleenstaande dame die een extra cent zoekt en niet vies is van sex. Wel redelijk gezet ( ronde buik) en sex is erg normaal.
Reden van mijn bezoek: snel , verzorgd en goedkoop
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan