Veerle on tour in NL

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Noortjexx

Meubelstuk
DVP
1.448
03/11/22
2.672
Site
Lieve heren!

In juli/augustus ga ik wat nieuwe plekken uitproberen door heel Nederland. Via dit algemene topic wil ik jullie op de hoogte houden waar en wanneer ik ergens ben (dit geld niet voor mijn 2 vaste plekken Rdam en Ehv).

Veerle https://www.kinky.nl/advertenties/8726246-veerle(over een tijdje komt hier de add voor raanprostitutie)

Afspraak maken:
Dit kan vanaf 1 dag ervoor via whatsapp, telegram of het forum. Je mag ook gewoon zo langskomen zonder afspraak.


Prijzen & betaalmogelijkheden:
Prijzen zijn bij alle locaties hetzelfde. Ik heb geen zin om overal aparte prijzen te hanteren dus mijn allin prijzen blijven.

Betalen kan cash, tikkie of pin (€5 admin kosten). Ik werk via een zakelijke bankrekening dus geen rare fratsen oid.


Locaties:
7 juli - Nieuwe Markt, Nijmegen - Nummer krijg ik pas op de dag zelf - 09:00 / 04:00

13 juli - Achterdam, Alkmaar - Nummer krijg ik pas op de dag zelf - 10:00 / 01:00

14 juli - Achterdam, Alkmaar - Nummer krijg ik de 12e - 10:00 / 01:00

15 juli - Love n Joy, Leeuwarden - Nummer krijg ik pas de dag zelf - 10:00 / 01:00

16 juli - Love n Joy, Leeuwarden - Nummer krijg ik op de 14e - 10:00 / 21:00

21 juli - Redlight Heaven, Almelo - Nummer krijg ik op de dag zelf - 10:00 / 02:00

22 juli - Redlight Heaven, Almelo - Nummer krijg ik de 21e - 10:00 / 21:00

28 juli - Nieuw Stad, Groningen - Nummer krijg ik op de dag zelf - onbekend

29 juli - Nieuw Stad, Groningen - Nummer krijg ik op de 28e - onbekend


Uiteraard mag er ook even gezwaaid worden voor de heren wiens type ik niet ben maar wel nieuwsgierig zijn naar mij 😜
 
Jammer, want ik vind Escape Doetinchem het beste, prettigste, netste en veiligste Redlight gebied van Nederland.
 
Jammer dat je op 7 juli in Nijmegen bent dan kan ik helaas niet ,ga je ook nog naar de escape in Doetinchem? Mijn wens is nog steeds om jou te proeven hahaha
 
Jammer dat je op 7 juli in Nijmegen bent dan kan ik helaas niet ,ga je ook nog naar de escape in Doetinchem? Mijn wens is nog steeds om jou te proeven hahaha
Helaas heb ik geen rijbewijs en is Escape heel moeilijk te bereiken met OV. Wanneer iemand mij haalt en brengt, wil ik het wel overwegen. Anders gaat dit helaas niet
 
Escape Doetinchem is 7 dagen per week open. Doordeweeks van 9.30 tot 23.30 uur. Neem contact op met beheerder Andre. Weet ook wel een slaapadres.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan